Kuidas hoida kliendiandmeid ajakohasena

Tutvu käesolevas loos kasutatud moodulitega

Töö tegemiseks on korrektsed ja ajakohased klientide andmed olulised. Seetõttu kutsume kõiki meie kliente üles andmetele suuremat tähelepanu pöörama ja neid uuendama.

Kõigil Standard Booksi kasutajatel on võimalus uuendada enda kontaktikaardil olevaid kliendiandmeid vaid mõne klikiga. Selleks tuleb kasutada Excellenti ja Inforegistri ühist seadistust, mis lisaks andmete uuendamisele toob neid sinna ka senisest rohkem.

Kuvatõmmis seadistusest:

(moodul Üldine -> E-teenuste seadistused -> Inforegister -> Ettevõtte andmed -> Aktiveeri)

Lisaks baasinfole nagu ettevõtte juriidiline aadress, KMKR ja äriregistri number, toob Inforegistrist andmete otsepärimise võimalus otse tarkvarasse täiendavad andmed:

  • ettevõtte tegutsemise asukoht ja aadress,
  • kodulehekülg,
  • juhatuse liikmed,
  • põhikapital,
  • registreerimise kuupäev ja piirkond,
  • EMTAK kood.

Ettevõtte Standard Booksi kontaktikaardil on ka otselink firma lehele Inforegistris. Inforegistri linkidele minemiseks otse programmist on vaja aktiveerimise käigus panna linnuke ka „veebilingid“ valiku ette.

Terviklik ülevaade ja andmete otsepärimise võimalus klientidest aitab hoida kokku aega ettevõtete taustandmete kogumiselt ja nende uuendamiselt. Pärides andmeid Inforegistrist, võid kindel olla, et Sinu andmebaasis on ajakohased andmed ja info ka edaspidi.

Inforegistri andmed kontaktkaardil:

Tekkis huvi?

Kristi Piper
projektijuht
Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja meie konsultant võtab Sinuga personaalselt ühendust. Nii saame teha pakkumise, mis sisaldab just Sinu ettevõttele enim huvipakkuvaid funktsioone ja mooduleid.

Aitäh!

Sinu andmed on saadetud.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.