Terje Vaikmäe

Tulemused: soovitusindeks aitab täita klientide ootusi

Möödunud aasta lõpus palusime klientidelt tagasisidet meie senise koostöö kohta. Tulemused näitasid, et rahulolu meie pakutavate tarkvaralahenduste ja teenindusega on võrreldes 2015. aasta suvega kasvanud.

Küsitluse läbiviimisel tugineme soovitusindeksil põhinevale metoodikale, mis aitab selgitada välja klientide tegelikud ootused ning tagada ettevõtte teenuse ja klienditeeninduse järjepideva arengu.

Saime põhjalikku tagasisidet ning oleme klientidele väga tänulikud jagatud mõtete ja kasutajakogemuste eest. Meie tarkvaratoodete puhul tuuakse esile programmi kasutajamugavust ja selle loogilist ülesehitust. Kliendid hindavad meie panust järjepidevasse arengusse, märkides, et Excellent keskendub pikaajaliste kliendisuhete loomisele.

Seejuures näitab tagasiside klientide ootusi tugiliini kiirema ja efektiivsema toimimise osas. Panustame järjepidevalt tugiliini koolitamisse ja teeninduse kvaliteedi tõstmisse, et leida klientide probleemidele lahendused juba esimese kõne käigus. Siinkohal soovitame kiiremate murede korral kasutada meie videojuhistega abikeskkonda, kuhu on varasemate kliendipöördumiste põhjal kogutud vastused enim tekkivatele küsimustele. Küsitlusele vastanutest 67% toob ka välja, et on probleemide korral abikeskkonda kasutanud.

Meie jaoks on tagasiside väga oluline, kuna soovime areneda käsikäes oma klientidega ja olla veendunud, et kõik kliendipöördumised saavad parimal viisil lahendatud. Selleks jätkame ka tehingupõhise soovitusindeksi küsitlusega, mille raames palume paari päeva möödudes tagasisidet klientidelt, kes on pöördunud klienditeenindusse. Tagasiside seotakse konkreetse klienditeenindaja ja -päringuga, mille tulemusel saame hinnata, kas murettekitanud olukord sai kliendile sobiva lahenduse.

Soovitusindeksi saate kasutusele võtta ka teie. See on juba kättesaadav kõigile, kel on HAL moodul ja lähemas tulevikus on see plaanis lülitada ka Booksi ja ERP-i põhipaketti. Täpsemat infot soovitusindeksi kohta soovitame küsida isiklikult projektijuhilt või selle puudumisel kirjutada aadressile info@excellent.ee.

Soovitusindeks on maailmas levinud kliendisuhte tugevuse kiire ja mugav mõõtmismetoodika, mis tugineb lihtsale küsimusele: “Kui tõenäoliselt Te soovitaksite Excellenti kui äritarkvara pakkujat oma sõbrale või äripartnerile?” Kliendid jaotatakse vastuste põhjal soovitajateks, neutraalseteks ja rahulolematuteks mittesoovitajateks.

Oleme kõigile vastajatele väärtusliku tagasiside eest väga tänulikud!

Standard Booksi versiooniuuendus, kevad 2024

22. apr. 2024

Versiooniuuendused

Standard Booksil on valminud uus versioon ning alustame järk-järgult klientide üle… Loe edasi

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

18. apr. 2024

Kasutajalood, Hooldusteenindus, Müük ja ladu

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock Baltic OÜ jaoks katab Standard… Loe edasi

Flow Finance’i jaoks on Standard Books alati esimene valik

18. apr. 2024

Kasutajalood, Raamatupidamine

Raamatupidamisteenust pakkuva Flow Finance´i jaoks on Standard Books oma mitmekesiste… Loe edasi

Kristi Piper
projektijuht

Tekkis huvi? Proovi tasuta!

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Tekkis huvi? Proovi tasuta!

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Aitäh!

Sinu kontaktandmed on meie kliendihaldurile saadetud. Võtame Sinuga ühendust.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.

Liitu uudiskirjaga

Meie uudiskiri aitab Sul kursis olla viimaste Excellenti uudiste ja tootevärskendustega. Privaatsustingimustega saab tutvuda siin.

Aitäh!

Sinu kontaktandmed on meie kliendihaldurile saadetud. Võtame Sinuga ühendust.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.