Alates 2015 aastast oleme oma klientidelt regulaarselt tagasisidet küsinud, et koostöös arendada äritarkvara, tõsta teeninduse kvaliteeti ja muuta veebis asuv klienditoe abikeskkond kasutajasõbralikumaks.
Tagasiside küsimisel kasutame soovitusindeksi metoodikat. Soovitusindeks on maailmas levinud kliendisuhte tugevuse kiire ja mugav mõõtmismetoodika, mis tugineb lihtsale küsimusele: “Kui tõenäoliselt Te soovitaksite Excellenti kui äritarkvara pakkujat oma sõbrale või kolleegile?” See võimaldab igal konkreetsel juhul saada täpset tagasisidet nii ettevõtte kui ka kindla klienditeenindaja kohta, mis annab omakorda väga hea võimaluse arendada nii tervikpakkumist kui ka konkreetse inimese oskusi.
Tahame koostöös klientidega ehitada üles parimat teeninduskultuuri ja kohelda oma kliente nii, et nad soovitaksid meid oma sõpradele ja kolleegidele. Kokkuvõtteid saab lugeda siit: 2021, 2020, 2019, 2018, 2017, 2016, 2015.
Silver Stevie Award "Business Technology / Artificial Intelligence / Machine Learning Solution"
Bronze Stevie Award "Best New Product or Service of the Year - Software - Cloud Enterprise Resource Planning (ERP) Solution"
Bronze Stevie Award "Best New Product or Service of the Year - Software - Cloud Enterprise Resource Planning (ERP) Solution"
CV Nordic Business Awards 2016 Category: Best Business Productivity Software Manufacture 2016
Bronze Stevie in the Software - Mobile Applications and Solutions category at the Best New Product or Service of the Year
Small or Medium Business Product of the Year
Most Innovative Company of the Year
Enterprise Product of the Year
European IT Excellence Awards Winner
European IT Excellence Awards Finalist