Suurim tunnustus on meie klientide rahulolu

Alates 2015 aastast oleme oma klientidelt regulaarselt tagasisidet küsinud, et koostöös arendada äritarkvara, tõsta teeninduse kvaliteeti ja muuta veebis asuv klienditoe abikeskkond kasutajasõbralikumaks.

Tagasiside küsimisel kasutame soovitusindeksi metoodikat. Soovitusindeks on maailmas levinud kliendisuhte tugevuse kiire ja mugav mõõtmismetoodika, mis tugineb lihtsale küsimusele: “Kui tõenäoliselt Te soovitaksite Excellenti kui äritarkvara pakkujat oma sõbrale või kolleegile?”  See võimaldab igal konkreetsel juhul saada täpset tagasisidet nii ettevõtte kui ka kindla klienditeenindaja kohta, mis annab omakorda väga hea võimaluse arendada nii tervikpakkumist kui ka konkreetse inimese oskusi.

Tahame koostöös klientidega ehitada üles parimat teeninduskultuuri ja kohelda oma kliente nii, et nad soovitaksid meid oma sõpradele ja kolleegidele. Kokkuvõtteid saab lugeda siit: 2017, 2016, 2015.

Rahvusvahelised tunnustused

2018

Bronze Stevie Award "Best New Product or Service of the Year - Software - Cloud Enterprise Resource Planning (ERP) Solution"

2017

Bronze Stevie Award "Best New Product or Service of the Year - Software - Cloud Enterprise Resource Planning (ERP) Solution"

2016

CV Nordic Business Awards 2016
Category: Best Business Productivity Software Manufacture 2016

2015

Bronze Stevie in the Software - Mobile Applications and Solutions category at the Best New Product or Service of the Year

2012

Small or Medium Business Product of the Year

2012

Most Innovative Company of the Year

2011

Enterprise Product of the Year

2011

European IT Excellence Awards Winner

2010

European IT Excellence Awards Finalist