Skip to content
  • Standard Books
  • Hinnad
  • Kasutajatugi
  • Koolitused
  • Blogi
  • Proovi
  • en
  • ru
  • LV
  • Standard Books
  • Hinnad
  • Kasutajatugi
  • Koolitused
  • Blogi
  • Proovi
  • Ettevõttest
  • Koos on lahe
  • Kontaktid
  • Tunnustused
  • Liidestused
  • Partnerid
  • Tule tööle
Avaleht> tasumised

Leia vastused

Otsin...
Tagasi

Märksõna: tasumised

  • Tasumise salvestamisel ilmub teade “Kaarti ei saa salvestada. Tasutud summa … on suurem, kui arve summa . Kui soovid seda summat tasuda, konteeri see … ettemaks.”
  • Kas on võimalik pärida ka varasema perioodi väljavõtteid, peale pangaliidestuse esmast aktiveerimist?
  • Aktiveerisin esimest korda pangaliidestuse, aga ühtegi dokumenti ei ole programmi saabunud?
  • Programm on ise muutnud tasumise dokumendi kuupäeva, miks?
  • Kuidas tasumist uuesti panka saata?
  • Pangaväljavõtte importimisel tekkisid Tasumisele read, mis pole seotud arvetega. Kuidas saan muuta?
  • SEADISTUSED PANGATEHINGUTE PANKA SAATMISEKS JA VASTUVÕTMISEKS PANGAST (KÄSITSI ja AUTOMAATSELT)
  • Tegin pangas tarnijale ettemaksu ülekande, aga pangaväljavõtte importimisel seob programm automaatselt mingi ostuarve numbriga?
  • Kuidas vältida, et ma tasumisele sama ostuarve numbrit mitu korda ei valiks?
  • Tasumise sisestamisel ilmub teade “See ostuarve on juba tasumisele asetatud”
  • Kuidas programm oskab imporditud tasumised siduda õigete ostuarvetega?
  • Tarnijale tehtud ettemaksult käibemaksu arvestamine
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ettevõttest
  • Koos on lahe
  • Kontaktid
  • Tunnustused
  • Partnerid
  • Liidestused
  • Tule tööle
  • Standard Books
  • Hinnad
  • Kasutajatugi
  • Koolitused
  • Blogi
  • Kasutustingimused

Kasutajatugi

Klienditeenindus: E–R 9–17

+372 669 1111info@excellent.ee

TeamViewer tarkvara

Müügiosakond

+372 669 1113myyk@excellent.ee

Probleemid ühendusega

E-P 9-21
pilv@excellent.ee

Excellent Business Solutions Eesti AS

Valukoja 8, Ülemiste City, Tallinn

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Youtube