Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 12. aprill 2022

Andmebaasivõtme võtmisel teade “Lepingu number ja registreerimise number ei vasta teineteisele”

Võimalik põhjus võib olla, et sinu lepingunumber on muutunud. Ava Üldine moodul > Seadistused > Internetivõtmed.
Saada siia seadistusse täidetud koodid või ekraanipilt e-mailiga info@excellent.ee aadressile, et kontrollida nende kehtivust.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

18. aprill 2024

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi

Kuidas Viimsi Vesi koostab arveid ühe päevaga?

18. aprill 2024

Viimsi Vesi… Loe edasi

APRILLI NIPINURK – kliendiklassifikaatorid, varjatud rida müügiarvele, automaatlausendite ja arvutusvalemite seadistamine jpm

17. aprill 2024

APRILLI NIPID Mis… Loe edasi