Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
Uuendatud 08. juuni 2017
Kas saab kontakte viia ühest ettevõttest teise?
Kui samas andmebaasis on mitu seotud ettevõtet, mis suhtlevad samade klientidega (näiteks 1 ettevõte müüb, teine tegeleb teenindusega), siis on võimalik ühes ettevõttes kasutuselolev Kontaktide register üle viia teise ettevõttesse.
Toimingut on võimalik teha ka töökohas klientprogrammis. Toimingu eelduseks on, et ettevõtted asuvad samas andmebaasis. Eraldi andmebaasides asuvate ettevõtete puhul on oluline, et andmebaasid oleksid sama HansaWorldi versiooninumbriga. Näiteks: 7.2 -> 7.2 või
8.1 -> 8.1
NB! Kui sa pole toimingut varem teostanud iseseisvalt, koosta enne alustamist andmebaasist tekstikoopia.
I. samm – KONTAKTIDE EKSPORTIMINE:
– Sisene ettevõttesse, kus on olemas Kontaktide register, mida soovid teise ettevõttesse üle viia.
– Mine moodul Integratsioon -> Funktsioonid -> Ekspordid -> Baasregistrid -> vali linnuke “Kliendid”. Vajuta “Käivita”.
Kui programm küsib, näita kuhu soovid faili salvestada ja vali faili nimi.
– Tekib .TXT formaadis tekstifail.
Kui Integratsiooni moodulit sul näha ei ole, pead selle Kasutajagrupi seadistuses lisama (JUHIS).
II. samm – KONTAKTIDE IMPORTIMINE:
– Sisene ettevõttesse, kuhu soovid kontaktid tuua.
– Kontrolli, et selles ettevõttes ei oleks olemas samade koodidega kontaktide kaarte.
– Vali moodul Üldine -> Funktsioonid -> Impordid -> Manuaalne faili otsing. Leia tekstifail, mille eelnevalt salvestasid.
– Kui import on lõppenud, kontrolli, kas kontaktid on uues ettevõttes olemas.
Vaata ka videot SIIT