Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 19. detsember 2023

Kuidas kontrollida, kas e-arve on programmist välja läinud?

Kui e-arvete funktsionaalsus on aktiveeritud, siis arve kinnitamise hetkel üritab programm automaatselt saata välja e-arve. Kui e-arve täitmisel pole kõik tingimused täidetud, siis ekraanile teadet ei ilmu, kuid saad kontrollida kolmel viisil:

A) Müügiarvete registri sirvimise aknas veerg “E-arv.
E-arve staatus võetakse moodulist Müügiarved > Seadistused > E-arvete järjekord > veerg “Hetkeseis”.

linnuke – e-arve on operaatorile edastatud;
sidekriips – e-arve on programmist saatmisel, järjekorras;
ristike – arve on operaatori poolt tagasi lükatud;
tühi – arve ei ole koostatud e-arvena saatmiseks.

B) Müügiarve operatsioonide (“rattakese“) menüü valik “Arve hetkeseis”

“Programmist saatmisel” – arve kinnitamise järel on e-arve järjekorda suunatud, kuid sellega ei ole veel midagi tehtud.
“Operaatori poolt vastu võetud” – e-arve on saadetud edasi operaatorile, kuid ei ole sealt edasi lõppsaajale liikunud.
“Operaatori poolt edastatud” – e-arve on operaatorilt lõppsaajale saadetud.
“Operaatori poolt tagasilükatud” – saatmine ebaõnnestus. Vaata järgmist punkti.

C) Moodul Müügiarved > Seadistused > E-arvete järjekord
“Sirvi” aknas on näha Hetkeseis.
SENT – operaatori poolt edasi saadetud;
ON HOLD – ühel samas päringus edastataval arvel on viga. Arved kontrollitakse ükshaaval üle;
FAILED – arvet ei saanud edastada.
Kui näed real hetkeseis FAILED, siis ava see kaart ekraanile ning paremast ülemisest nurgast ava kirjaklambri ikoon. Sealt saad avada märke, kuhu on täpsemalt kirjutatud põhjus.


Peamised “FAILED” põhjused:
1. “E-arve konto” kood on puudu või vale (moodul Üldine – Seadistused – E-teenuste seadistused – vaheleht “E-arve teenused“).
Kontrolli, et siia oleks kopeeritud õige kood oma e-arve operaatori portaalist. Veendu, et koodi alguses ega lõpus poleks tühikuid.

2. Kliendi koodis (Kontaktide registris) on kasutatud tähti. Kuna kliendikoodi kasutatakse viitenumbri genereerimiseks, siis viitenumbri standard ei luba kasutada tähti. Kui kasutad tähti koodides, siis pead genereerima viitenumbrid hooldusega uuesti (vt juhist SIIT).

3. Standard Books kontrollib Kontakti kaardil reg.nr. olemasolu. Kui kliendi kontakti kaardil on täitmata lahter “Reg.nr.1“, siis müügiarvet e-arvena välja ei saadeta ja arvete sirvimise aknas kuvatakse punane risti ikoon.

4. E-arve operaatoriga sõlmitud leping ei sisalda Müügi (Sales) paketti. Teavita oma operaatorit, et vajad ka Müügi funktsionaalsust, et e-arveid Standard Books programmist saata. (klambri all teade: “Customer does not have “SALES” module activated“)


NB!
* E-arvena ei saadeta vaikimisi ettemaksuarveid, mis on tehtud müügitellimusest ning sularaha tasumistingimusega arveid.
* Kui e-arve on Standard Books programmist välja läinud, kuid ei jõua saaja internetipanka, siis võib põhjuseks olla arve tasumistähtaeg. Tasumise tähtaeg ei tohi olla varasem kui arve saatmise kuupäev.

Kui saadad müügiarveid hoopis e-mailiga, mitte e-arvena, siis järgi neid juhiseid SIIT

 



(e-arve saatmine ebaõnnestus, ebaõnnestunud saatmine)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

18. aprill 2024

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi

Kuidas Viimsi Vesi koostab arveid ühe päevaga?

18. aprill 2024

Viimsi Vesi… Loe edasi

APRILLI NIPINURK – kliendiklassifikaatorid, varjatud rida müügiarvele, automaatlausendite ja arvutusvalemite seadistamine jpm

17. aprill 2024

APRILLI NIPID Mis… Loe edasi