Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 29. detsember 2023

Kuidas saata kontaktid, kontoplaan ja kulukohad Finbite (Omniva), Unifiedpost või Envoice keskkonda?

E-arvete jaoks vajalikud algandmed on võimalik saata otse Finbite (endine Omniva), Unifiedpost või Envoice e-arve operaatori veebikeskkonda. Ühesuunalise andmevahetuse käigus saadetakse Standard Booksist need registrid: Kontod, Objektid ja Kontaktid.
NB! Ei saadeta “Suletud” märkega kontode ja objektide kaarte. Saadetakse ainult kontaktid, millel on märgitud tüüp=“Ettevõte” (vahelehel “Ettevõte“).

Käesolev juhend kirjeldab automaatset andmete edastamist. Juhul kui automaatne mingil põhjusel ei toimi, saab kasutada käsitsi faili saatmist (loe sellest SIIT)


KASUTAMINE

Kui aktiveerid esmakordselt Finbite või Envoice e-arvete teenuse, siis on võimalik teha täiendav seadistus, mis saadab esmased algandmed Standard Booksi programmist otse Finbite, Unifiedpost või Envoice keskkonda.

Kui kunagi deaktiveerid Standard Booksi programmis e-arvete teenuse kasutamise, siis automaatselt lõppeb ka algandmete edastamine.

Baasandmete uuendamine toimub perioodiliselt vastavalt määratud ajastamisele. Ajastatud tegevusena kontrollib programm, kas on muudetud või lisatud registritesse (Kontod, Kontaktid, Objektid) andmeid. Muudetud ja uued kaardid edastatakse vastava intervalli tagant automaatselt Finbite, Unifiedpost või Envoice e-arve portaali.

Kui kõikide eelnevalt kirjeldatud registrite sisu pole soovi saata, siis on võimalik valida, milliste registrite sisu täpsemalt e-arvete keskkonda saadetakse. Seda on võimalik muuta järgnevas seadistuses:

Moodul Üldine > Seadistused > Algandmete edastamise valikud (E-arved)

Loe siit juhendist täpsemalt funktsiooni ajastamisest, käsitsi käivitamisest ja andmete kontrollimisest: PDF


SAATMISE KONTROLL:
Kui peaks juhtuma, et kontod ei ilmu operaatori keskkonda, siis kontrolli üle, et Standard Booksis ei oleks mõnda konto kaarti, kus nimetus on täitmata või nimetuse asemel on sisestatud tühik (moodul Finants, register Kontod).

Programmist ei saadeta Kontode, Kontaktide ja Objektide kaarte, mis on märgitud Suletud.

Enne edastamist saad algandmed (kontaktid, kontod, objektid) üle kontrollida moodulis Müügiarved aruandega „Andmete kontroll (e-arved)”.

 

(dimensioonid)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

18. aprill 2024

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi

Kuidas Viimsi Vesi koostab arveid ühe päevaga?

18. aprill 2024

Viimsi Vesi… Loe edasi

APRILLI NIPINURK – kliendiklassifikaatorid, varjatud rida müügiarvele, automaatlausendite ja arvutusvalemite seadistamine jpm

17. aprill 2024

APRILLI NIPID Mis… Loe edasi