Leia kiirelt!

Kuidas saab taastada andmed, kui kasutaja on programmis käivitanud vale hooldusfunktsiooni?

Meie süsteem teeb automaatselt tekstikoopia igal öösel. Kui peaks juhtuma, et programmis käivitatakse ekslikult hooldus, mis muudab suure hulga andmeid või imporditakse valed andmed välisest failist, siis saame taastada eelmise õhtu tekstikoopia.
Kui probleem tekib poole päeva keskel ja ajakadu uuesti sisestamisel on suur, siis on meil võimalus taastada vahepealne seis kogu serveris tehtud backupist, mida tehakse 3 korda päevas.
Kogu serveri backupi taastamine on ajakulukam. Taastamise ajal ei saa programmis tööd teha, seega tööseisakuga tuleb arvestada ikka.

Ise on võimalik vältida olukorda selliselt, et teha varukoopia enne andmete importimist, hoolduse käivitamist, ettevõtte lisamist. Igal kliendil on võimalik teha tekstikoopia kogu andmebaasist, mis talletatakse meie serverisse. Kui mõni kasutajatest kogemata või tahtlikult andmed rikub, on võimalik eelnevalt tehtud tekstikoopiast olukord taastada.

Lisaks on pilveteenuse kasutajatel võimalik avada MyStandardi iseteeninduskeskkond. Keskkonnas on võimalik teha restarte, näha tekstikoopiad ja muud haldamisega seotud infot.

MyStandard keskkonna ligipääsu aktiveerimiseks või kui vajate andmete taastamist kirjutage e-mailile: pilv@excellent.ee

Märksõnad: