Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 14. august 2017

Mida tähendab automaatne versiooni uuendamine?

Automaatne versiooniuuendus viiakse läbi pilveteenuse kliendile kahel viisil:
– klient annab ise oma soovist teada minna uuele versioonile, saates kirja e-mailiga info@excellent.ee;
– Excellent võtab kliendiga õigel ajal ühendust ning lepib versioonivahetuse aja kokku.

Automaatse versiooniuuenduse puhul teevad pilveteenuse administraatorid eeltöö ära. Kui serveri poolel on ettevalmistused tehtud, siis kasutaja jaoks on ülejäänud toiming lihtne:
1. kui kasutaja programmi siseneb, ilmub ekraanile teade, mis informeerib uue versiooni võimalusest;
2. kui kasutaja on valiku kinnitanud, siis laetakse Excellenti serverist automaatselt uus versioon. Samal hetkel küll programmiga töötada ei sa, kuid üldjuhul võtab uuendus aega mõned minutid, sõltuvalt interneti ühendusest.
3. Pärast uuendust tuleb ilmub kasutajale ekraanile sisselogimise aken, kuhu tuleb sisestada oma kasutajanimi ja parool. Nüüd saab uue versiooniga tööd jätkata.

Automaatseteks versiooni uuendusteks peab kasutusel olema pilveversioon. Juhul, kui pole veel jõudnud Excellenti pilveteenusega liituda, siis anna sellest soovist samuti teada e-mailiga info@excellent.ee.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

APRILLI NIPINURK – kliendiklassifikaatorid, varjatud rida müügiarvele, automaatlausendite ja arvutusvalemite seadistamine jpm

17. aprill 2024

APRILLI NIPID Mis… Loe edasi

Hausing – kinnisvarahaldaja igapäevane tööriist

13. märts 2024

On sul ette… Loe edasi

MÄRTSI NIPINURK – ostureskontro aruanne; artikli kaardi aruanne; ametlik numbriseeria numbriga sidumine jpm.

05. märts 2024

MÄRTSI NIPID Artikli… Loe edasi