Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
Uuendatud 11. juuni 2020
Miks imporditud müügitellimusel on artiklite nimetused teistsugused, kui programmis sisestatud?
Artikli kirjelduse/nimetuse võtab programm automaatselt sellelt artikli kaardilt, mille EAN kood ühtib Telemast saabunud failis oleva toote GTIN koodiga. Ehk tellimuse importimise hetkel kontrollib programm, kas saabunud failis on näidatud toodete GTIN koodid ja hakab otsima vastet Booksi programmis Artiklite registrist (väli “EAN kood“). Kui imporditud tellimusel kasutatud EAN koodi ei eksisteeri programmis mitte ühelgi artikli kaardil, siis võetakse artikli kirjeldus imporditud tellimuse failist, mis võib olla erinev kui programmis artiklikaardile sisestatud. Kasutaja peab siis vajadusel ise artikli info korrigeerima sellel tellimusel.
Et programm oskaks leida õige GTIN koodile vastava artikli peab kõikidel artikli kaartidel olema sisestatud EAN kood.
Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!
18. aprill 2024
Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi
APRILLI NIPINURK – kliendiklassifikaatorid, varjatud rida müügiarvele, automaatlausendite ja arvutusvalemite seadistamine jpm
17. aprill 2024
APRILLI NIPID Mis… Loe edasi