Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 11. detsember 2023

Mille järgi oskab programm imporditud laekumised siduda õigete müügiarvetega?

Selleks, et programm aru saaks, milline müügiarve laekus pangas, kontrollib programm andmeid importimise hetkel järgmiselt:

1. Kontakti reg.nr. ja viitenumber
Programm alustab tuvastamist kliendipõhise viitenumbri alusel (Kontakti kaardil lahter “Reg.nr. 2“).
Kui viitenumber puudub, siis tuvastab programm kliendi ettevõtte registreerimisnumbri järgi (Kontakti kaardil lahter “Reg.nr. 1“).
Kliendipõhised viitenumbrid saad kõigile kontaktidele korraga genereerida automaatse funktsiooniga: LOE SIIT

2. Kontakti nimi
Kui viitenumber ja reg.nr. puuduvad, siis kontrollib programm kliendi nime. Selle kontrolli jaoks peab olema seadistatud OÜ, AS, MTÜ (seadistus “SEPA pangafaili import“, moodulis Müügiarved).

3. Arve viitenumber
Kui kontakt on tuvastatud, siis üritab programm siduda laekumise andmed õige arvega. Kui laekumisega oli määratud viitenumber, siis programm kontrollib, kas tegemist on arvepõhise viitenumbriga. Kui tegemist on ühe arve viitenumbriga, siis ilmuvad automaatselt arve andmed laekumise reale.
Arve viitenumbri genereerib programm automaatselt juba arve koostamise hetkel ja edastab e-arve andmetega kaasa. Kui arved edastatakse PDF failina, on võimalik arve viitenumbri väli kuvada ka arve dokumendimallile.

4. Makse kommentaar /selgitus
Kui arve viitenumber puudub, siis kontrollib programm laekumise kommentaari/selgitust.
Kui seal on kirjas sõna “ETTEMAKSUARVE” või “ETTEMAKS”, siis koostatakse laekumise kaardile ettemaksu rida sellele kontaktile.
Kui eelnevalt mainitud ettemaksu sõnu ei tuvastata, siis kontrollitakse, kas selgituse väli sisaldab numbreid, mida saab siduda Standard Booksis leiduva arve numbriga (näiteks arve 100212). Kui leitakse arve number, seotakse laekumine konkreetse arvega (kui eelnevalt on kontakt tuvastatud).

5. Kui kontakt/tarnija tuvastati, kuid ülekande selgituse lahtris arve nr puudub või on mitu arve numbrit (komadega või kaldkriipsudega eraldatud), siis saab programm lugeda summa ettemaksuks või hakkab kuupäevaliselt kronoloogiliselt laekumata arvetega siduma. Loogika, kuidas arvetega kinnikandmine toimub, sõltub seadistusest moodulis Müügiarved > Seadistused > Laekumise seadistused.
Kui soovid, et sellised laekumised seotakse kindlasti kliendi vanemate arvetega, siis märgi sobiv valik Jaga laekumised = “Madalama arvenumbri järgi” või “Vanima laek.tähtaja järgi”
Kui soovid, et arve nr-ta maksed loetakse ettemaksuks alati, siis märgi seadistuses linnuke “Loe ettemaksuks“.

Vaata ka veebiseminari VIDEOT

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

18. aprill 2024

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi

Kuidas Viimsi Vesi koostab arveid ühe päevaga?

18. aprill 2024

Viimsi Vesi… Loe edasi

APRILLI NIPINURK – kliendiklassifikaatorid, varjatud rida müügiarvele, automaatlausendite ja arvutusvalemite seadistamine jpm

17. aprill 2024

APRILLI NIPID Mis… Loe edasi