Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 26. august 2016

Saan teate “Võtme genereerimine õnnestus”, aga programm on endiselt demo seisus?

Võimalikud põhjused võivad olla:

– Töökoha või serverarvuti kellaaeg/kuupäev on vale. Kontrolli ja muuda kuupäev õigeks.

– Ettevõtteid on lisatud ettevõtete registrisse rohkem kui litsentsiga lubatud. Eemalda ettevõtted, mida enam ei kasuta või võta meiega ühendust, et soetada juurde vajalik arv lisaettevõtte litsentse.

– Ettevõtete tüüp on vale. Programmis tuleb siseneda eraldi igasse ettevõttesse eraldi, vali Üldise mooduli seadistus 
“Ettevõtte andmed”, ava “Reg.Nr” leht ning kontrolli, et märgitud oleks “Mitme kasutaja ettevõte”.

– Isiku kaardil on tüüp vale. Kontrolli Üldises moodulis Isikute registris kõikide kasutajate tüüpi. Standard Books paketi kasutamisel peavad kõik olema märgitud “Samaaegne kasutaja“.  Enterprise või ERP versioonis võib olla osad nimelised kui ka samaaegsed, sõltuvalt litsentsilepingul märgitud arvust. 

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

18. aprill 2024

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi

Kuidas Viimsi Vesi koostab arveid ühe päevaga?

18. aprill 2024

Viimsi Vesi… Loe edasi

APRILLI NIPINURK – kliendiklassifikaatorid, varjatud rida müügiarvele, automaatlausendite ja arvutusvalemite seadistamine jpm

17. aprill 2024

APRILLI NIPID Mis… Loe edasi