Leia kiirelt!

Tegin arve ja kinnitasin. Avastasin vea arve sisestamisel. Kuidas on võimalik sellist arvet parandada või kustutada?Uuendatud 22. detsember 2014

Kinnitatud arvet ei ole võimalik parandada ega kustutada. Parandusteks tee kreeditarve.   

1. Ava arve, mida soovid krediteerida;   

2. Vali Operatsioonide menüü, vali “Koosta kreeditarve” (alates 8.1 versioonist asub see valik “Koosta” menüü all);   

3. Kontrolli, et tasumistingimus ilmus “K” (kreeditarve tüüpi tasumistingimus);    

4. Korrigeeri kreeditarvel summasid vajadusel. NB! Summad jäävad plussmärkidega. Kui arve on kliendile esitamata, võib algse valesti sisestatud arve ka tühistada. Selleks ava arve ja vali Kaart menüüst > Tühista. Arvele tekivad siis peale punased jooned (sama arve numbrit enam kasutada ei saa).

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus