Введите ключевое слово или посмотрите меню тем ниже

Обновлено 19. августа 2021

Uue lisaettevõtte lisamine (oma serverarvutis)

Kasuta järgnevaid juhiseid, kui teie ettevõttel on oma serverarvuti, millele omad ligipääsu (mitte Excellenti pilveserveri teenus). Kui sa pole kindel nende toimingute läbiviimises, siis kasuta konsultandi abi. Saada vastav soov e-mailiga info@excellent.ee

Server-klient süsteemi puhul tuleb alati uus ettevõte lisada kõigepealt serverprogrammis, seejärel töökohas ehk klientprogrammis.

Ettevalmistused:

1. Teavita oma kolleege toimingu alustamisest. Samal ajal ei saa nad tööd teha.

2. Tee igaks juhuks varukoopia. Mine moodulisse Üldine -> Funktsioonid -> Ekspordid -> vali “Käivita serveris ajastatud tekstikoopia”. Käivita. Varu natuke aega tekstikoopia lõpetamiseks.

Järgmised sammud tee täpselt samas järjekorras:

3. Sulge kõik aknad, va. Põhiaken.

4. Mine moodulisse Tehnika, ava register “Programmi seadistus”. Vali Operatsiooni menüüst “Admin client”. Ekraanile ilmub hoiatus, vajuta OK.

5. Vali Põhiaknast ikoon “Ettevõte”. Avanenud väikses akna peal Operatsiooni menüüst vali “Ava ettevõtete register”. Avanenud ettevõtete tabel näitab sulle, mis ettevõtted on praegu serverprogrammis loodud.

6. Sisesta järgmisele vabale reale uus ettevõte, täida Kood ja Nimi.
Kood peab olema unikaalne, ja kasutada tohib numbreid vahemikust 1 kuni 199.
NB! TCP/IP aadress ja Port peavad tühjaks jääma, nagu teistel ridadel. Kui näed, et TCP/IP või Port oli juba täidetud, siis oled eelnevate sammudega eksinud.
Kui oled uue(d) ettevõtted täitnud, siis vajuta “Salvesta”.

7. Kui oled uue(d) ettevõtted täitnud, siis vajuta “Salvesta”. Sel hetkel hakkab serveprogramm ennast taaskävitama ja ühendus töökohaga korraks katkeb. Ekraanile võivad ilmuda erinevad veateated, kuid need võid kõik sulgeda. Klientprogrammi võib sulgeda täielikult.

Eelnevate sammudega sai lisatud tühjad ettevõtte kohad serverprogrammi.

Nüüd tuleb uued ettevõtte nimed lisada ka töökohas ehk klientprogrammis:

8. Taaskäivita klientprogramm, aga ära sisene. Avaneb väike ettevõtete valiku aken.

9. Vali Operatsiooni menüüst “Ava ettevõtete register”. Täida ära järgmisele vabale reale täpselt sama koodiga nagu serverprogrammis täitsid. Kõik lisatud ettevõtted peavad olema sama koodiga nii server- kui ka klientprogrammis. Aga klientprogrammis täida ära ka veerud TCP/IP ja Port (samamoodi nagu eelnevatel ridadel). Salvesta.

10. Taaskäivita klientprogramm ja nüüd on ettevõtete nimekirjas näha ka uued ettevõtted. Sisene uude ettevõttesse ja saad alustada algandmete sisestamist.

Sama toiming (punktid 8-9) on vaja teha igas töökohas.

NB! Kui ettevõttesse siseneda ei õnnestu, programm küsib kasutajanime, siis tõenäoliselt kasutad “Globaalse kasutaja” funktsiooni. Sel juhul lisa uus ettevõte ka Globaalse kasutaja kaardile, Tehnika moodulis. Seda saad teha mõne teise ettevõtte kaudu.
11. Nüüd saad uude tühja ettevõttesse importida algandmed.

11.1. Soovi korral võid importida programmiga kaasas olevad algseadistused. Selleks vali moodul Üldine -> Funktsioonid -> Impordid -> Automaatne. Leia nimekirjast “standard.txt” fail ja impordi. Peale importimist võib serverprogramm veelkord teha automaatse taaskäivituse.

11.2. Kui soovid uude ettevõttesse importida olemasoleva tekstikoopia, siis soovitame see import teostada otse serverprogrammis, mitte läbi töökoha programmi, sest tekstikoopia importimine töökohast võtab kauem aega ja ühenduse katkemisel jäävad andmed poolikuks. Samuti tuleb enne tekstikoopia importimist veenduda, et tegemist on “Tekstikoopia,ettevõte” failiga.

12. Tekstikoopia importimiseks serverprogrammis tuleb toimida järgevalt:

12.1. Teavita kõiki kasutajaid ja peata serverprogrammi töö.

12.2. Windows serveri puhul ava Control Panelist valik «Services» (Teenused). Leia nimekirjast õige programm, aktiveeri rida ja vali «Stop”.

12.3. Kui teenus on peatunud, siis tee andmebaasist koopia. Leia arvutis serverprogrammi kataloog, kataloogi sees leia fail «HANSA.HDB», tee failist koopia (copy-paste).

12.4. Käivita programm graafiliselt, vali õige .EXE fail (näiteks: «Standard Books 8.4.exe).

12.5. Kui programm avaneb ekraanile, sisene uude tühja ettevõttesse.

12.6. Mine moodulisse Üldine -> Funktsioonid -> Impordid -> Manuaalne, faili valikuga. impordi ettevõtte tekstikoopia fail.

12.7. Kui import lõppenud, sulge serverprogramm.

12.8. Käivita serverprogramm uuesti Windows “Services” (Teenuste) nimeirjast. Ava Control Panelist valik «Services» (Teenused). Leia nimekirjast õige programm, aktiveeri rida ja vali «Start”.

Помогло ли вам это руководство найти решение?

Спасибо за отзыв! При желании добавьте свой комментарий и контактные данные, чтобы мы могли связаться с вами.
Спасибо за отзыв!
Не удалось отправить комментарий

Опыт пользования CH Konsultatsioonid

04. октября 2018

Действующая более 10 лет компания… Loe edasi

OÜ Mööbliait: Почти 10 лет пользовательского опыта

04. октября 2018

Компания Mööbliait начала свою деятельность… Loe edasi

Как Excellent использует модуль CRM в своей повседневной работе

04. октября 2018

Помимо цифровой стороны управления бизнесом… Loe edasi