Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 18. detsember 2014

Võtme uuendamisel tuleb teade „Kontrolli Internetivõtmete seadistust Üldises moodulis ja registreeri ennast“

Ava Üldine moodul -> Seadistused -> Internetivõtmed

Kontrolli, et väljad “Registreeritud riigis”, “Kliendikood” ja “Lepingu number” oleksid eelnevalt täidetud. Kliendikoodi ja lepingu numbri saad küsida e-mailiga aadressilt info@excellent.ee

Vajuta nupule “Registreeri automaatsete võtmete saamiseks”

Kui võtme genereerimine õnnestub, tuleb vastav teade “Võtme genereerimine õnnestus”. Ilmunud teate aknas vajuta “OK” .

NB! Teate ilmumine võib võtta aega. Ära sulge seadistuse aken enne kui teade on ilmunud. Kui aga tuleb teade “Olete juba registreeritud nr XXXXX”, siis palun edastage see number e-postiga aadressile info@excellent.ee.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

18. aprill 2024

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi

Kuidas Viimsi Vesi koostab arveid ühe päevaga?

18. aprill 2024

Viimsi Vesi… Loe edasi

APRILLI NIPINURK – kliendiklassifikaatorid, varjatud rida müügiarvele, automaatlausendite ja arvutusvalemite seadistamine jpm

17. aprill 2024

APRILLI NIPID Mis… Loe edasi