xxxx
  • Klientide rahuolu on tähtsaim

    On suur rõõm jagada uudist, et klientide rahulolu Excellent Business Solutions’i teenusega on jätkuvalt kõrgel tasemel – mõõdame seda soovitusindeksi meetodil kaks korda aastas. Aitäh kõigile, kes võtsid vaevaks meie suvisele küsitlusele vastata. Aus ja otsekohene tagasiside on meile väga tähtis. Julgustan teid alati nii meeldivaid kui vähem meeldivaid teemasid…

  • Kas saan töötaja puhkuse saldot vaadata eelmise kuu lõpu seisuga?

    Selleks saad kasutada Palga mooduli aruannet “Puhkuse saldo hetkeseis“, kus saad valida Kuupäeva.Aruanne lähtub ainult puhkuse tasuliigist, mis on määratud Töölepingu kaardile.Aruanne võtab aluseks andmed seadistusest “Puhkuse saldod“. Puhkuse saldod uuenevad, kui on koostatud ja kinnitatud Puudumise kaarte tüübiga „Põhipuhkus“.Näiteks:Töötaja tuli tööle 01.02.18 ning 2018 aasta jooksul ei puhanud. Kui aruande määramisaknas…

  • Tarnija e-arvest kulutuse koostamisel ilmub teade “Tegevus on keelatud:Kulutuse koostamine tarnija e-arvetest”

    Teade ilmub, kui tarnija e-arvest koostada Kulutuse kaarti, kuid kasutajal puudub vastav õigus.Kasutajale, kes antud funktsiooni peab kasutama, tuleb tema kasutajagrupile lisada rida:Toiming / Kulutuste koostamine tarnija e-arvetest / TäisKasutajagruppide seadistuse leiad moodulis Üldine > Seadistused > Kasutajagrupid.Peale õiguse lisamist tuleb kasutajal korraks väljuda programmist. Sisenedes on võimalik kulutuse koostamine, avades…

  • Mida tähendab “Ootel” valik?

    Ootel märge Kontakti kaardil:Märgi see valik ootele pandud klientidele. Ootel klientidele saab müügiarveid koostada, kuid mitte kinnitada (need ei muuda Müügiarvete ega Finants moodulit). Sellistele klientidele saad registreerida Müügitellimusi, kuid mitte Lähetusi (kaupa neile väljastada ei saa).Ootel linnuke Ostuarve kaardil:Kui osa ostuarvest ei kuulu tasumisele (näiteks vaidlustatakse), sisesta ostuarvele “Ootel…

  • Mis seadistusest võtab programm müügikonto kui koostada müügiarvet?

    Müügikonto on võimalik seadistada erinevalt. Esimesena kontrollib programm Artikli kaarti, mida arvele valid. Kui artiklikaardil ei ole müügikontot määratud, siis kontrollitakse Kliendiklassi kaarti. Kui klassi peal ka ei ole määratud, siis võetakse müügikonto seadistusest “Lausendamine, müük” (moodul Müügiarved).Lisaks on võimalik määrata müügikonto Tasumistingimuse kaardil. Kui soovid, et programm kasutaks just seda müügikontot,…

  • Miks e-arvega koos saadetav PDF fail on tühi?

    Kui sa kasutad e-arveid ja koostad Standard Booksis müügiarve, siis kinnitamise hetkel koostab programm automaatselt arvest PDF faili ja lisab arve külge. See saadetakse e-arvega kaasa. Kui PDF on koostatud, aga avanedes on see tühi pdf või ei avane, siis võib põhjus olla selles, et programm on piiratud(demo) seisus. Piiratud…

  • Kuidas seadistada e-arved nii, et enamusele klientidele ei saadeta, ainult valitutele?

    Kui e-arved peavad minema ainult mõnele üksikule kliendile, mitte kõikidele, siis tee järgnevad sammud:1. Üldine moodul – Seadistused – “E-teenuste seadistused” – leht “E-arve seadistused“. Vastuvõtu eelistus = „Ei saada e-arveid“. See tähendab, et vaikimisi programm klientidele e-arveid ei saada.2. Kliendi/kontakti kaardil, lehel “E-arved” on vaikimisi kõikidel uutel loodavatel kaartidel märgitud…

  • VEEBISEMINARID ja VIDEOJUHENDID

    Kõik videojuhendid ja webinaride videod on kogutud kokku Excellent Business Solutions Eesti youtube-i kanalis. Videote vaatamiseks vajuta SIIA(nipid ja trikid, nipid & trikid, logistika, ladu, palgaarvestus/palk, põhivarad, kliendihaldus, e-teenused, veebikoolitused, veebiseminarid)