HansaWorld
Books&ERP

 

 

 

 

The most powerful business
management software in
Estonia and Scandinavia

New possibilities

  • The new version of VAT change report KMD INF has a possibility of export to the Tax Board.
  • Our customers using cloud hosting will be able to use automaticupdates to server and client programmes.
  • Graphical business analytics reports on contact and article card.

 

Download the newest version

For desktop computers

Hansaworld WindowsHansaworld Maclinux1

For mobile phone / tablet

Hansaworld Windows mobileHansaWorld AndroidHansaWorld iPhone

All the operations of the company on your palm!

Click on an area to see how HansaWorld business management software can help you.

Blog

  • Kristi Piper
    Kristi Piper
    18.4.2017 Pilvepõhise Booksi 1000. kasutaja on MEC Insenerilahendused!

    mec3Möödunud aastal tulime välja uuendusliku pilvepõhise Books 8-ga, mis on kasutajasõbralik ja aitab säästa nii äritarkvarasse tehtavalt investeeringult kui hoida kokku aega. Hiljuti liitus pilveteenusega juba 1000. klient, mis annab veel kord kinnitust, et liigume õiges suunas ja teenus vastab klientide vajadustele.

    Tuhandes pilveteenusega liituja on MEC Insenerilahendused. Olulise sündmuse puhul küsisime juhatuse liikme Kristjan Tabrilt mõned küsimused, et uurida, miks nad enda raamatupidamise pilveteenusele ümber otsustasid tuua ja millised on nende meeskonna muljed seni. 

    Mida hindate Excellenti kui enda äritarkvara partneri puhul?

    Eelkõige hindame Excellenti puhul kasutajatoe kiiret reageerimisvõimet. Meie küsimused ja probleemid leiavad alati väga kiiresti vastused ja lahendused, mis on meie töös olulisel kohal. Lisaks on Excellent olnud meile heaks partneriks kogu üleminekuprotsessi vältel - pilveteenuse kasutusele võtmise korraldamisest väikeste tehniliste probleemide lahendamiseni. Olles olnud pikaajaline klient, oleme harjunud stabiilse teenusega, mida on Excellent meile pakkunud ka teenuse platvormi vahetamisel.

    Kuidas kulges Teie ettevõtte jaoks pilveteenusele üleminek?

    Meie jaoks kulges üleminek valutult ja lihtsalt, kuna enamik vajalikke tegevusi viidi läbi Excellenti meeskonna poolt. Tarkvaraplatvormi vahetamine võib häirida kogu ettevõtte raamatupidamise tööd. Meie puhul see nii aga ei olnud ja raamatupidamise töö peatus vaid loetud tundideks. Enne pilveteenuse kasutusele võtmist tegutsesime testimiseks mõeldud andmebaasis, mille saime hiljem muuta n-ö reaalseks, mis vähendas jällegi üleminekuga seotud ajakulu. Kogu protsess oli tehtud meeldivaks ja nii sujuvaks kui võimalik.

    Kuidas olete pilveteenusega rahul? Millised on Teie jaoks suurimad eelised varasema versiooniga võrreldes?

    Meie oleme pilveteenusega väga rahul. Pilvepõhine Books on uudne lahendus, mis vastab turu tänastele vajadustele ja on teinud ka meie elu mugavamaks eelkõige erinevate automatiseeritud funktsioonide läbi. Meie tööd on oluliselt hõlpsamaks muutnud automaatselt toimuvad tarkvarauuendused, millega ei ole vajadust iseseisvalt enam tegeleda ja varukoopiate tegemine.

    Kas ja miks soovitaksite pilveteenust ka teistele?

    Nagu eelnevalt ka mainisin, siis on pilveteenus kaasaegsetele nõudmistele ja vajadustele vastav äritarkvara lahendus. Pilveteenus viib märkimisväärse osa tarkvara ja riistavara muredest ettevõttest välja, säästes nii aega kui rahalist ressurssi. Lisaks on pilveteenusel mitmeid automatiseeritud funktsioone, mis võimaldavad raamatupidamise ja finantsjuhtimise puhul keskenduda töö sisule, mitte vaid selle tehnilisele küljele.

    Pilvepõhise Books 8-ga saad rohkem lugeda siit.

  • Maret Luts
    Maret Luts
    13.4.2017 Isikuandmete kaitse uus seadus võib tuua suure nõude

    2018. aastal rakendub eelmisel kevadel Euroopa Liidus vastu võetud isikuandmete kaitse üldmäärus GDPR (General Data Protection Regulation). Ajakiri Director avaldas artikli, kus uuriti 10. mail Tallinnas toimuva Infoturbe Summiti peaesinejalt Juha Sallinenilt, mida andmekaitsereform kaasa toob ja kuidas see meie ettevõtjaid puudutab.

    Mis on GDPR ja kuidas see meid puudutab?

    GDPR on Euroopa Liidus seni kehtinud andemekaitsedirektiivi DPD asendav uuendatud isikuandmete kaitse üldmäärus. Võrreldes endise direktiiviga on selles mitmeid muudatusi, näiteks IT-protseduuride dokumenteerimise nõuded, isikuandmetega seotud rikkumiste teavitamiskohustus ja andmete kogumisega seotud tugevdatud reeglid.

    Kõlab, nagu oleks tegemist IT-osakonna tööga. Kas mitte nemad ei peaks selle eest hoolitsema, et kõik õigesti tehtud saaks?

    IT-osakond on loomulikult protsessi kaasatud, kuid GDPR sisaldab palju enamat ja seetõttu vajab panustamist kõigilt äriüksustelt. Näiteks reguleerib GDPR isikuandmete kogumise, säilitamise ja analüüsimise ulatust ja laadi. IT-osakonnad ei ole andmete omanikud, äriüksused on. Võtame näiteks kliendihaldusprogrammis olevad andmed või personaliosakonnale esitatud avaldused. Personaliosakond haldab inimeste isiklikke andmeid, nagu CV-d, palgad, isikukoodid jne. IT-osakond tagab küll andmete kasutatavuse, kuid ei otsusta, mida säilitatakse ja kuidas seda kasutatakse – seda teeb juhtkond ja äriüksused.

    Mis muutub, kui GDPR jõustub?

    Näiteks võib inimene ettevõttelt nõuda tema kohta kuu lõikes säilitatud andmete näitamist. Ettevõte peab sel juhul neid andmeid näitama ja võimaldama inimesel soovi korral sealt tema arvates mittevajalikku infot eemaldada. See õigus on osa mitmetest uuendatud põhimõtetest, nagu õigus olla unustatud, andmete rikkumisega seotud teavitamiskohustus ja andmete teisaldatavuse kohustus. Isikuandmete all peetakse silmas nimesid, aadresse, telefoninumbreid, kontonumbreid, e-posti- ja IP-aadresse jne.

    Mis juhtub, kui GDPR-i ignoreerida?

    Esiteks on oht kaotada uusi ärivõimalusi. Teiseks võid saada kopsaka trahvi: kuni 4% eelmise aasta käibest või kuni 20 miljonit eurot, sõltuvalt sellest, kumb summa on suurem.

    Millest alustada, et valmistada end ette GDPR-i jõustumiseks?

    Alustage sellest, et teete endale põhjalikult selgeks, mida GDPR endast kujutab. Kõige olulisem on koostada tegevuskava, kus oleks kirjas sammud, mida on vaja teha, et viia oma tegevus GDPR nõuetega vastavusse.

    Juha Sallinen on GDPR Techi asutaja, kes on üle 20 aasta töötanud IKT- sektoris mitmetel positsioonidel ettevõtetes Tieto, Wipro, HP, Symantec ja Veritas. Ta on 10. mail Tallinnas toimuva Infoturbe Summiti üks peaesinejatest (summit.confent.com).

    Kutsume omaltpoolt kõiki Excellenti kliente osalema 10. mail toimuvale üritusele Infoturbe Summit 2017, mille fookuseks on justnimelt GDPR. Üritus toimub tasuta ning asub Tallinnas SpaceX Sündmuskeskuses (Keevise 6). 

    Meie oleme kohal - tule ka sina!

    Registreeru: http://summit.confent.com/

  • Triinu Kruustük
    Triinu Kruustük
    28.2.2017 Excellenti soovitusindeks jätkuvalt tõusuteel

    Meie äritarkvara kasutavate ettevõtete rahulolu on poole aasta taguse seisuga võrreldes kasvanud ja neid, kes Excellenti enda sõpradele ja kolleegidele soovitaks, on rohkem kui mullusel kevadel.

    Hinnatakse tarkvara mitmekülgsust ja head klienditeenindust

    Värskeima soovitusindeksi tulemuse kohaselt tõstavad kliendid enim esile meie tarkvaralahenduste mitmekülgsust ja head klienditeenindust. Klienditeeninduse ja -toe arendamine oli kõige tähtsam eesmärk möödunud aastal ja tagasiside, et see on inimesteni jõudnud, on tunnustus kõigile tegijatele. Kõrgelt hinnatakse tarkvara paindlikkust, selle kasutajasõbralikkust, lihtsat ülesehitust ja kaasaegsust. Klienditeeninduse paranemises mängivad olulist rolli pilvelahendusele üleminek, online-tugi ja TeamVieweri kasutuselevõtt.

    Üle poolte (55%) abikeskkonna kasutajatest on sealt enda küsimustele vastused ka leidnud. Teisalt aga selgus, et kolmandik meie klientidest pole abikeskkonnast veel iseseisvalt abi otsinud. Abikeskkonna KKK ja tugisüsteemi kasutamisvõimalustest oleme rääkinud varasemalt ka enda blogis.

    Pilveteenusega liitunud on teenusega rahul

    Soovitusindeksi kohaselt on teenusega enim rahul pilveteenusega liitunud kliendid. Pilveteenuse eelisena tõstetakse esile andmete turvalist käsitlemist, varukoopiate lahendust ja tarkvara funktsionaalsust. Pilveteenuse kliendid ütlevad, et see vastab nende ettevõtte vajadustele, kuna loob eeldused ja võimalused mitmekülgseks äri juhtimiseks nii enda ettevõtte kontorist kui distantsilt.

    Telefonitoe arendamisega tegeleme jätkuvalt

    Arengukohtadena näevad kliendid kiire abi saamist telefonitsi. Selle nimel, et ka telefonitsi oleks abi kiirelt ja hõlpsasti kättesaadav, tegeleme jätkuvalt ka 2017. aastal. Kuna kasutajatoe telefoniliinid on sageli hõivatud, siis hoolitseme selle eest, et abi ja info oleks kättesaadav ka teistest kanalitest. Seetõttu panustame palju, et ka meie KKK rubriik oleks ajakohane ja värskeim info oleks kättesaadav ka sealt.

    Kindlasti jätkame soovitusindeksi uuringu läbiviimist ning ootame kõiki meie kliente ka edaspidi vastama. Teie tagasiside on meile oluline, parandamaks meie klienditeeninduse kvaliteeti senisest rohkem.

    Soovitusindeks on maailmas levinud kliendisuhte tugevuse kiire ja mugav mõõtmismetoodika, mis tugineb lihtsale küsimusele: “Kui tõenäoliselt Te soovitaksite Excellenti kui äritarkvara pakkujat oma sõbrale või äripartnerile?”. Excellent mõõdab soovitusindeksi metoodika põhjal kliendirahulolu 2015. aastast. Eelmise soovitusindeksi kokkuvõtet on võimalik lugeda siit.