Kristiina Nurmsalu

Kuidas Excellent Portal muudab liikvel olles töötamise lihtsamaks?

Müügitöö ei toimu kunagi ühe laua taga. Päeva jooksul liigutakse palju, kohtutakse klientidega ja tehakse otsuseid jooksvalt. Majandustarkvara nagu Standard Books on ettevõtte jaoks hädavajalik tööriist, mis koondab kogu olulise info ja toetab erinevaid protsesse. Kuid liikuvates olukordades võib see tähendada vajadust arvuti, stabiilse ühenduse või põhjalikuma väljaõppe järele.

Excellent Portal loodi selleks, et need piirangud ei jääks müügitööle ette. See on kiire, lihtne ja kasutajasõbralik viis teha müügidokumente ja hallata infot otse kliendi juures.

Vaata Kristiina Nurmsalu põhjalikumat ettekannet Excellent Portali kohta siin:

Liitu veebiseminariga Mis on Excellent Portal ja kuidas see muudab igapäevatööd?”. Seminar toimub 29. mai 14:00-14:45.


Mida saab Portaalis teha müügimehe vaates?

  • Koosta tellimusi, pakkumisi ja arveid – otse kliendi juures, mobiilis või tahvelarvutis
  • Vaata laoseisu enne, kui midagi kliendile lubad
  • Muuda ja saada pakkumised e-kirjaga kohe pärast kohtumist
  • Jälgi kontaktide hetkeseisu – sh tasumata arveid või krediidilimiidi ületusi
  • Vaata ja täida tööülesandeid ning märgi kliendikülastused
  • Saa teavitusi reaalajas – näiteks kui ettemaks laekub

Kõik need tegevused toimuvad otse brauseris, ilma lisarakenduse allalaadimiseta. Portal sünkroonib andmed otse Standard Booksi andmebaasiga – reaalajas ja turvaliselt.


Näited päris elust: kliendikülastus → pakkumine → arve

Müügimees külastab klienti ning kohapeal:

  • teeb pakkumise
  • salvestab selle
  • saadab e-kirjaga kliendile
  • kliendihaldur näeb seda kohe Standard Booksis
  • kinnituse korral teeb samast pakkumisest tellimuse või arve

Kõik sammud on tehtavad liikvel olles. Ei mingit andmete ülekandmist, Excelite saatmist või kontorisse naasmist.


Portaal ei asenda Standard Booksi, vaid täiendab seda

Standard Books jääb – koos oma mitmikakna süsteemi, täpsete seadistuste ja põhjalike aruannetega. Aga kui sul on vaja kiirelt müüa, pakkumist kinnitada või suhelda, siis Portal on mugavam ja käepärasem tee.


Kellele see sobib?

  • Müügiinimestele, kes liiguvad palju ja vajavad ligipääsu infole igal hetkel

  • Kliendihalduritele, kes soovivad töövoogu jälgida

  • Ettevõtte juhtidele, kes tahavad teada, mis kliendisuhtluses toimub

  • Raamatupidajatele, kes ei soovi topeltsisestust või pidevat infot edasi saata


Mis on tulemas?

Kevadise versiooniga lisandub veel:

  • pakkumiste register

Excellent Portal aitab sul müüa nutikalt – ja see mahub taskusse.

Kui soovid rohkem teada või Portalit oma ettevõttes katsetada, kirjuta meile aadressil myyk@excellent.ee!

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Raamatupidamine, Standard Books

Standard Booksi äritarkvaras on ligi 30 erinevat võimalust, mis toetavad… Loe edasi

Tegid just uue firma? Ära tee raamatupidamist valesti.

14. mai 2025

Raamatupidamine

Ettevõtte loomine on suur samm– palju… Loe edasi

Kuidas automaatne pangaliides säästab iga kuu tunde tööd?

14. mai 2025

Äritarkvara

Kas mäletad, millal viimati maksepäev möödus ilma… Loe edasi

E-arvete uus ajastu – kas sinu ettevõte on valmis?

13. mai 2025

Majandustarkvara

Kristi Piper
projektijuht

Tekkis huvi? Proovi Standard Books demo tasuta!

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Tekkis huvi? Proovi Standard Books demo tasuta!

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Aitäh!

Sinu kontaktandmed on meie kliendihaldurile saadetud. Võtame Sinuga ühendust.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.

Liitu uudiskirjaga

Meie uudiskiri aitab Sul kursis olla viimaste Excellenti uudiste ja tootevärskendustega. Privaatsustingimustega saab tutvuda siin.

Aitäh!

Sinu kontaktandmed on meie kliendihaldurile saadetud. Võtame Sinuga ühendust.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.