Millist kasu saab raamatupidaja kliendihaldusmoodulist?

Tutvu käesolevas loos kasutatud moodulitega

Kliendihaldusemooduli kasulikkust terviklikult oleme eelnevates blogipostitutes juba tutvustanud. Seekord toome välja tähtsamad punktid, kuidas Standard Booksi kliendihaldusmoodul (CRM) aitab raamatupidajaid igapäevatöös.


Kliendihaldusemoodul (CRM) võimaldab raamatupidajatel:

  • näha klientidest täielikku ülevaadet ja leida kiirelt vajalikud andmed;
  • hoida end kursis kliendi ajaloo, vajaduste ja hetkeseisuga;
  • väljastada klientidele tehtud töö eest arveid;
  • saata e-kirju, meeldetuletusi ja talletada dokumente;
  • hoida kokku aega, sest kogu kliendiinfo on ühes süsteemis olemas;
  • hoida ettevõttesiseselt klientide info kogumiseks ühist süsteemi, mis tagab ka töötajate vahetumisel või eemalolekul järjepidevuse;
  • pärida kliendiandmeid otse Inforegistri andmebaasist, mis hoiab need alati ajakohasena;
  • hallata kalendrit ja olla kursis ka kolleegide tegemistega.

Loe pikemalt raamatupidaja.ee keskkonnast siit

Tekkis huvi?

Kristi Piper - projektijuht
Kristi Piper
projektijuht

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Aitäh!

Sinu andmed on saadetud.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.

Liitu uudiskirjaga

Meie uudiskiri aitab Sul kursis olla viimaste Excellenti uudiste ja tootevärskendustega. Privaatsustingimustega saab tutvuda siin.