Kliendihaldus – CRM moodul

Kontaktide ja kontaktisikute sisestamine, klientide grupeerimine, klassifikaatorid, kliendi ajaloo aruanne, kliendikirjad (kampaania kirjade saatmine), kalendri kasutamine, ressursiplaneerimise akna kasutamine , tööülesannete kasutamine, pakkumiste sisestamine (tõenäosus), pakkumiste aruandlus, kaustade/konverentside kasutamine, sisemise ja välise e-maili võimalused, müügitoru (ehk Pipeline). Koolitaja: Dmitri.

VAATA KOOLITUST JÄRELE SIIT

Tekkis huvi?

Kristi Piper - projektijuht
Kristi Piper
projektijuht

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Aitäh!

Sinu andmed on saadetud.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.

Liitu uudiskirjaga

Meie uudiskiri aitab Sul kursis olla viimaste Excellenti uudiste ja tootevärskendustega. Privaatsustingimustega saab tutvuda siin.