Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock Baltic OÜ jaoks katab Standard Books kõik ettevõtte olulised vajadused ja tööprotsessid.
Tõstukite ja laotehnika edasimüügi ja teenindusega tegelev Willenbrock Baltic teeb Excellentiga koostööd alates 2008. aastast, see on vaid üks aasta vähem kui ettevõte on ise Eestis tegutsenud. „Ega me peale Standard Booksi polegi mingit muud programmi kasutanud,“ ütleb Willenbrock Balticu arendusjuht Siimo Tänavots. Ta meenutab, et algusest peale oli nende soov, et oluline info ja andmed asuksid ühes andmebaasis ning oleks tagatud terviklik ülevaade kogu ettevõtte tegevusest ja tööprotsessidest.
Kui algselt kasutas Willenbrock Baltic Standard Booksi äritarkvara standardlahendusi, siis töömahtude kasvamisega seonduvalt muutusid ka ettevõtte vajadused spetsiifilisemaks ning pöörduti Excellenti poole erilahenduste sooviga. „Ajas kasvas vajadus teha erinevaid, esmapilgul väikeseid lisaliigutusi, mida ühekordsena võiks ju iga kasutaja ise käsitsi teha, aga kui see korrutada kümne või sajaga, siis on see juba märkimisväärne ajakadu. Eesmärk oli vähendada ka vigu ning korduvaid tegevusi, et muuta kogu tööprotsess mugavamaks ja kiiremaks,“ kirjeldab Tänavots.
Tänavotsa sõnul soovisid nad teha näiteks müügiarve nii informatiivseks kui võimalik ja arvete esitamise protsessi samuti võimalikult sujuvaks. „Seni, kuni väljastatavaid müügiarveid polnud veel väga palju, polnud keeruline töölehtedelt kopeerida ja uuesti sisestada infot selle kohta, mida mingi seadmega tehti, mis varuosi kasutati ja muud sellist. Aga kui töölehtede maht aina kasvas, kippusid ka vead sisse tulema. Soovisime lahendust, kus vajalik info liiguks automaatselt programmi erinevate osade ja moodulite vahel,“ räägib Tänavots.
Erilahendus muutis tööprotsessi kiiremaks ja mugavamaks
Nii sündis ka Willenbrock Balticule Excellenti arendatud tööleheveebi lahendus, mis võimaldab hooldusteeninduse töölehti mugavalt koostada ja täita kliendi juures objektil kohapeal elektrooniliselt. „Senini täitsid hooldustehnikud teostatud tööde ankeete paberil, seejärel jõudsid need dokumendid vaevaliselt kontorisse edasiseks programmi sisestamiseks. Kui aga ühel hetkel käis kuu jooksul läbi ca 800 taolist paberlehte, siis tekkis arusaam, et vajame nüüdisaegsemat ja tõhusamat lahendust,“ nendib Tänavots.
Paberlehti enam kasutusel pole, vaid on tehnikutele sobilik töölehtede veebilahendus – kõik andmed jõuavad automaatselt ka Standard Booksi hooldusteeninduse moodulisse.
„Kõik on kiirem, käepärasem ning lisaks pole vaja pead murda kellegi loetamatu käekirja pärast,“ muigab Tänavots. „Tööde planeerimine on samuti oluliselt mugavam. Sealhulgas on meie jaoks ülioluline, et nii tehnikul kui hooldustööde koordineerijal on ülevaade seadme ajaloost – mis on masinaga varem tehtud, milliseid varuosi kasutatud jne.“ Ainuüksi asjaolu, et suur hulk infost, mis on varem juba programmi sisestatud, jõuab nüüd vajalikesse kohtadesse automaatselt, vähendab oluliselt vigade teket ja muudab kogu tööprotsessi võrreldamatult kiiremaks.
Kõik töötajad kasutavad Standard Booksi
Tänavotsa sõnul on nii töid planeerivad koordinaatorid kui ka hooldustehnikud erilahendusena loodud tööleheveebi kiirelt omaks võtnud. Hiljuti täiendas Excellenti projektiarenduste meeskond vastavat veebilahendust ka kalendrivaatega, mis on muutnud tehnikute tööde planeerimise visuaalsemaks ja ülevaatlikumaks.
Tänavotsa hinnangul on erilahenduste arendamine Excellentis toimunud kiirelt ja asjalikult, suhtumine on kaasamõtlev ja positiivne – kõik on tehtav. „Kiire ja professionaalne suhtlus, ajakavadest kinnipidamine, samuti tõhusad katsekeskkonnad,“ kirjeldab Tänavots.
Tänavotsa sõnul käib lisaks tööleheveebile Standard Booksi kaudu ka kogu muu nende tegevus: laoplaneerimine, logistika, finantsid, kliendihaldus jne. „Meil polegi ühtegi teist programmi, isegi kliendirahulolu-uuringu tegime Standard Booksi kaudu. Ja meil pole vist ka töötajat, kes Standard Booksi ei kasutaks,“ mõtiskleb Tänavots. „Kõik kasutavad, kuna see on mugav ja ülevaatlik, kogu meie tegevuste ajalugu on seal olemas.“
Tänavots tunnistab, et Excellentiga suhtlemise kohta saab ainult häid sõnu öelda, sest alati mõeldakse nende soovidega kaasa ja pakutakse lahendusi. „Meie soovid pole kunagi Standard Booksi võimaluste taha jäänud, pigem on olnud küsimus, kas kõike, mida see programm pakub ainuüksi standardlahendusena, on meile vaja,“ kirjeldab Tänavots.
Tänavotsa hinnangul on Standard Books universaalne ja täidab erinevate tegevusvaldkondade vajadusi. „Lisaks on Standard Books nüüdisaegsete liidestamisvõimalustega, juhul kui peakski tulevikus tekkima vajadust integreeruda lisaks mõne muu tarkvaraga“ märgib ta.
Siimo on ise avastanud Standard Booksist mitmeid häid nippe, mis kasutajamugavust parandavad. Näiteks lühiteed ja klahvikombinatsioonid, millega on võimalik mitmeid lisaklikke ära jätta. „Soovitan kõigil need võimalused ära õppida ja kasutama hakata, hoiate üksjagu aega kokku. Kindlasti tasub ka kolleegide käest küsida, kuna erinevatel positsioonidel töötajad kasutavad Standard Booksi samuti mõnevõrra erinevalt ning igaühel on omad kogemused ja nipid varuks“ räägib Tänavots.
Kokkuvõttes on Tänavotsa hinnangul olnud koostöö Excellentiga sujuv ja positiivne. „Programmi tugi on olnud professionaalne ja operatiivne.“
Samuti hindab Siimo kõrgelt Excellenti loodud lühikesi veebiseminare versiooniuuendustega lisandunud uute funktsionaalsuste tutvustamisel. „Minu jaoks toimivad need sobivamalt kui pikkade juhendite lugemine,“ kirjeldab Tänavots.
Mõned Standard Booksi plussid Willenbrock Balticu jaoks
- Erilahendused teevad tööprotsessid kiiremaks ja mugavamaks
- Progammi liidestamisvõimekus on väga hea
- Klahvikombinatsioonide abil lühiteede kasutamine aitab mitmeid lisaklikke ära jätta
- Excellenti lühikesed ja kiired veebikoolitused versiooniuuendustest töötavad väga hästi
Kui ka sina tunned, et sinu ettevõte vajab Standard Booksi, siis tutvu meie pakkumistega lähemalt juba täna!