Sügisene SI on rekordkõrge 86%

Oleme soovitusindeksist rääkinud juba mitmeid kordi ning sellest, kuidas see Excellentis kasutusel on. Mõõdame jätkuvalt kliendi heaolu NPS meetodil, mille rahulolu skaala ulatub -100 kuni +100 protsendini.  Meil on hea meel, et see meetod töötab ning kliendid annavad läbi selle tagasisidet. Oktoobri alguse seisuga on SI rekordkõrge ehk üle 86% ning tunneme suurimat rõõmu selle üle, kui kliendid on rahul.

Siinkohal jagame taas positiivset tagasisidet, mis annab meile jõudu edasi minekuks!

  • Väga meeldiv ja kiire teenindus.
  • Asjatundlik ja meeldivalt sõbralik.
  • Väga mõistvad ja abivalmid!
  • Teenindus oli kiire ja meeldiv, probleem sai lahendatud väga operatiivselt.
  • Teenindaja oli viisakas ja abivalmis. Mure sai hetkega lahendatud.
  • Selgitus-õpetus on arusaadav ka nõrgema it- oskusega abivajale.
  • Meeldis, et helistati üsna kiiresti tagasi, kuna hetkel ei olnud mul aega jääda kõneootele. Aitäh!
  • Väga kiire vastamine ja vea leidmine!
  • Paljudele küsimustele saab vastuse juba kodulehelt.
  • Lahke ja sõbralik teenindus. Olen väga, väga rahul. Edu Teile.

Excellenti meeskond on tänulik kõikidele oma klientidele ning anname endast parima, et pakkuda head tarkvara ning teenindust! Teie tagasiside on meile oluline!

Tekkis huvi?

Kristi Piper - projektijuht
Kristi Piper
projektijuht

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Aitäh!

Sinu andmed on saadetud.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.

Liitu uudiskirjaga

Meie uudiskiri aitab Sul kursis olla viimaste Excellenti uudiste ja tootevärskendustega. Privaatsustingimustega saab tutvuda siin.