Liitu uudiskirjaga
Meie uudiskiri aitab Sul kursis olla viimaste Excellenti uudiste ja tootevärskendustega. Privaatsustingimustega saab tutvuda siin.
Oleme soovitusindeksist rääkinud juba mitmeid kordi ning sellest, kuidas see Excellentis kasutusel on. Mõõdame jätkuvalt kliendi heaolu NPS meetodil, mille rahulolu skaala ulatub -100 kuni +100 protsendini. Meil on hea meel, et see meetod töötab ning kliendid annavad läbi selle tagasisidet. Oktoobri alguse seisuga on SI rekordkõrge ehk üle 86% ning tunneme suurimat rõõmu selle üle, kui kliendid on rahul.
Siinkohal jagame taas positiivset tagasisidet, mis annab meile jõudu edasi minekuks!
Excellenti meeskond on tänulik kõikidele oma klientidele ning anname endast parima, et pakkuda head tarkvara ning teenindust! Teie tagasiside on meile oluline!
Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.
Aitäh!
Sinu andmed on saadetud.
Viga!
Andmeid ei õnnestunud saata.