Kõrge soovitusindeks viitab klientide usaldusele

Head kliendid, soovime teiega jagada oma rõõmu! Rahulolu Excellent Business Solutions’i teenusega on viimase 3 aastaga teinud läbi märgatava hüppe ja tõusnud seni kõrgeimale tasemele kasvades koguni 31 protsendipunkti!

Kasutame kliendirahulolu mõõtmiseks soovitusindeksit, kus tulemus kujuneb ühe küsimuse alusel „Kui tõenäoliselt Te soovitaksite Excellenti kui äritarkvara pakkujat oma sõbrale või äripartnerile?“ Sellele küsimusele vastatakse hinnanguga nullist kümneni.

 Mis on viimase 3 aastaga muutunud?
Oleme teie arvamusi kuulates teinud mitmeid samme, et saada veel paremaks.

  • Teeninduses on toimunud märkimisväärne muudatus, kus ühe töötajaga klienditugi on muutunud 5 inimesega meeskonnaks.
  • Üleminek pilveteenusele lisab stabiilsust ja turvalisust, ka selle valdkonna taga on oma tiim.
  • Arendusosakond saab sisendi klientide tagasisidest, mida võetakse arvesse uue versiooni loomisel ja parandamisel.

Mõned näited teie soovidest, mis on juba lisatud.

  • Arvete väljatrükil saab näidata „parim enne“ kuupäeva.
  • Kasumiaruannet ei pea enam kuude lõikes välja võtma, vaid see kuvatakse eraldi ühe aruandena.

Teie soovid, mis lisatakse uude versiooni.

  • Praegu saab aruannet "Kannete arv perioodis" võtta ainult sisestatud perioodi kohta, edaspidi saab aruannet võtta ka kande kuupäeva järgi. See on oluline eelkõige raamatupidamisbüroodele, kes esitavad arveid kannete arvu põhjal.
  • Lisandub nii kasumiaruanne 2 kui ka rahavoogude aruanne.

Aitäh kõigile, kes võtsid vaevaks rahuloluküsitlusele vastata!
Teie vastused on meile väga olulised ja need ei jää niisama arvuti sisemusse seisma. Kõik seni toimunud muudatused tuginevad just teie hinnangutel. Järjest paranev rahulolu annab meile teada, et uuendused on teile korda läinud ning te märkate erinevust.

Siin on mõned väljavõtted klientide kommentaaridest, mis Excellenti töötajate nägudele suure naeratuse toovad.

  • “Parim praegustest programmidest, millega olen kokku puutunud.“
  • “Pole veel juhtunud, et abi ei oleks saanud, aitäh!“
  • “Ka rumalatele küsimustele saab viisaka vastuse. Kiirelt reageeritakse ja antakse vajalikku infot.”
  • “Võrreldes nendega, millega olen tutvunud, on väga paindlik ja arusaadav. Aruanded on kergesti loetavad jne.”

Sellel aastal küsisime lisaküsimusena, millist funktsionaalsust teie sooviksite programmi lisada. Ettepanekuid tuli palju – kindlasti töötame need läbi, prioritiseerime ning anname tagasisidet.

Kui näete järgmine kord oma meilboksis e-kirja rahuloluküsitlusega, siis palun võtke taas see väike hetk ja andke meile tagasisidet. Küsime teie arvamust kaks korda aastas. Teie hinnang on meile ülimalt oluline ja me tegeleme teie ettepanekutega sisuliselt ja pühendunult.

Aitäh, et olete meiega!

Tekkis huvi?

Kristi Piper
Kristi Piper
projektijuht
Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja meie konsultant võtab Sinuga personaalselt ühendust. Nii saame teha pakkumise, mis sisaldab just Sinu ettevõttele enim huvipakkuvaid funktsioone ja mooduleid.

Aitäh!

Sinu andmed on saadetud.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.