Excellenti kiire kasvu võti: tugev meeskond ja julgus mugavustsoonist välja astuda

Lenno Oja
Lenno Oja

Hiljutises Äripäeva Gaselli erinumbris kirjutasime enda kogemustest, mis aitab kaasa ettevõtte kiirele kasvule – meie hinnangul on olulised operatiivsed, mugavustsooni piire eiravad otsused ja õiged inimesed. Pigem teha halb otsus ja sellest õppida, kui jätta… Loe edasi

Pilveteenus tagab kasutajamugavuse

Excellent
Excellent

HansaWorldi esindaja Elvis Kvalbergs tutvustas jaanuaris toimunud Excellenti ja HansaWorldi ühisseminaril äritarkvara turu trende ja pilveteenusel põhineva uuendusliku tarkvaratoote Standard ERP eeliseid. Kvalbergsi sõnul saavad tuleviku tarkvaralahendused olema vaid pilveteenusel põhinevad. Uuenduslik tehnoloogia võimaldab tarkvaraversioone… Loe edasi

Üleminek uuele TSD aruandele kulges ladusalt

Sven Karuse
Sven Karuse

Tulenevalt maksuameti nõuete muudatustest võeti 2015. aasta veebruaris kasutusele uus TSD aruande vorm, millele üleminek on meie klientide hulgas toimunud sujuvalt ja küsimusi seoses aruande esitamisega laekus üksikuid. Seoses uue maksudeklaratsiooni rakendumisega täiendamise ka meie… Loe edasi

Soovitusindeksi küsitluse tagasiside

tonu

Suve alguses küsisime meie klientidelt tagasisidet senise koostöö kohta. Tänu kogutud tagasisidele saame arendada meie teenust ja täiustada teeninduskultuuri. Meie eesmärk on kohelda oma kliente nii, et nad tahaksid meid soovitada ka oma sõpradele ja… Loe edasi

Võtame kasutusele soovitusindeksi

tonu

Soovitusindeks on maailmas levinud kliendisuhte tugevuse kiire ja mugav mõõtmismetoodika, mis tugineb lihtsale küsimusele: “Kui tõenäoliselt Te soovitaksite Excellenti kui äritarkvara pakkujat oma sõbrale või äripartnerile?” Kliendid jaotatakse vastuste põhjal soovitajateks, neutraalseteks ja rahulolematuteks mittesoovitajateks. Loe edasi