Korteriühistu moodul – kasulik tööriist kinnisvarahaldajatele Korteriühistu moodul võimaldab hallata elu- ja äripindade aruandlust kompaktses süsteemis ning saada ühe nupuvajutusega detailne ülevaade kulude jagunemisest ja hetkeseisudest. Lisaks korteriühistutele on moodul kasulik tööriist ka kinnisvarahaldajatele,… Loe edasi
Möödunud aasta lõpus palusime klientidelt tagasisidet meie senise koostöö kohta. Tulemused näitasid, et rahulolu meie pakutavate tarkvaralahenduste ja teenindusega on võrreldes 2015. aasta suvega kasvanud. Küsitluse läbiviimisel tugineme soovitusindeksil põhinevale metoodikale, mis aitab selgitada välja… Loe edasi
Hiljutises Äripäeva Gaselli erinumbris kirjutasime enda kogemustest, mis aitab kaasa ettevõtte kiirele kasvule – meie hinnangul on olulised operatiivsed, mugavustsooni piire eiravad otsused ja õiged inimesed. Pigem teha halb otsus ja sellest õppida, kui jätta… Loe edasi
HansaWorldi esindaja Elvis Kvalbergs tutvustas jaanuaris toimunud Excellenti ja HansaWorldi ühisseminaril äritarkvara turu trende ja pilveteenusel põhineva uuendusliku tarkvaratoote Standard ERP eeliseid. Kvalbergsi sõnul saavad tuleviku tarkvaralahendused olema vaid pilveteenusel põhinevad. Uuenduslik tehnoloogia võimaldab tarkvaraversioone… Loe edasi
Tulenevalt maksuameti nõuete muudatustest võeti 2015. aasta veebruaris kasutusele uus TSD aruande vorm, millele üleminek on meie klientide hulgas toimunud sujuvalt ja küsimusi seoses aruande esitamisega laekus üksikuid. Seoses uue maksudeklaratsiooni rakendumisega täiendamise ka meie… Loe edasi
Suve alguses küsisime meie klientidelt tagasisidet senise koostöö kohta. Tänu kogutud tagasisidele saame arendada meie teenust ja täiustada teeninduskultuuri. Meie eesmärk on kohelda oma kliente nii, et nad tahaksid meid soovitada ka oma sõpradele ja… Loe edasi
Soovitusindeks on maailmas levinud kliendisuhte tugevuse kiire ja mugav mõõtmismetoodika, mis tugineb lihtsale küsimusele: “Kui tõenäoliselt Te soovitaksite Excellenti kui äritarkvara pakkujat oma sõbrale või äripartnerile?” Kliendid jaotatakse vastuste põhjal soovitajateks, neutraalseteks ja rahulolematuteks mittesoovitajateks. Loe edasi