Terje Vaikmäe

Klientide rahuolu on tähtsaim

On suur rõõm jagada uudist, et klientide rahulolu Excellent Business Solutions’i teenusega on jätkuvalt kõrgel tasemel – mõõdame seda soovitusindeksi meetodil kaks korda aastas.

Aitäh kõigile, kes võtsid vaevaks meie suvisele küsitlusele vastata. Aus ja otsekohene tagasiside on meile väga tähtis. Julgustan teid alati nii meeldivaid kui vähem meeldivaid teemasid tõstatama. Ükski tagasiside ei jää meie juures tähelepanuta ning kõigi muredega tegeletakse.

Rõõmustavad kommentaarid teeninduse kohta

  • Alati saab abi
  • Hea klienditeenindus
  • Viisakad, sõbralikud, meeldivad klienditeenindajad
  • Saab kiiresti vastuseid
  • Klienditeenindus on oluliselt paranenud

Sellised küsitluse tulemused teevad meile südamest rõõmu. Oleme teenindusse pidevalt panustanud ning peame seda valdkonda väga oluliseks.


Arenguruum teeninduse puhul

  • Telefonitsi raske ühendust saada
  • Vastuste saamine võtab aega

Kindlasti jätkame teeninduse tõhustamisega. Alati soovitame külastada ka meie kodulehe kasutajatoe rubriiki https://www.excellent.ee/kasutajatugi/. Sinna oleme teemade kaupa kokku kogunud väga suure hulga küsimusi, mis tarkvara kasutamise kohta on esitatud. Vastused on tihti ka videotega illustreeritud. See on sisukas ja kasulik infopank, kust leiate suure tõenäosusega ise oma küsimusele vastuse ning seda kellaajast sõltumata.

 Rõõmustavad kommentaarid tarkvara kohta

  • Vastab vajadustele
  • Mugav, paindlik, kasutajasõbralik
  • Lihtne programm
  • Hea programm, programmiga rahul
  • Kaasaegne, kiiresti seadustega kohandatud

Kes on pikisilmi Standard Booksi äritarkvara uut versiooni ootamas – palume varuda veel veidi kannatust. Uus versioon valmib sügiseks. Väärtustame üle kõige teie heaolu ning seetõttu testime tarkvara uut versiooni väga põhjalikult.

Järgmine rahuloluküsitlus jõuab teieni talvel. Loodan väga, et leiate ka siis selle aja, et meile tagasisidet anda – see on meie jaoks ülioluline.

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Raamatupidamine

Standard Booksi äritarkvaras on ligi 30 erinevat võimalust, mis toetavad… Loe edasi

Kuidas Ülemiste City jõudis kaosest efektiivsuseni?

26. juuni 2025

Standard Books, Kinnisvara

Mida teha siis, kui töökorraldus on muutunud kaoseks,… Loe edasi

Käibemaks 24% alates 1. juulist: mida pead teadma ja kuidas see Standard Booksis õigesti seadistada?

20. juuni 2025

Nipinurk, Raamatupidamine, Standard Books, Äritarkvara, Uudised

Alates 1. juulist 2025 muutub Eestis käibemaksu standardmäär… Loe edasi

Millal on õige aeg tarkvara vahetuseks?

17. juuni 2025

Äritarkvara, Majandustarkvara

Tarkvara vahetamine tundub sageli tüütu ja… Loe edasi

Kristi Piper
projektijuht

Tekkis huvi? Proovi Standard Books demo tasuta!

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Tekkis huvi? Proovi Standard Books demo tasuta!

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Aitäh!

Sinu kontaktandmed on meie kliendihaldurile saadetud. Võtame Sinuga ühendust.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.

Liitu uudiskirjaga

Meie uudiskiri aitab Sul kursis olla viimaste Excellenti uudiste ja tootevärskendustega. Privaatsustingimustega saab tutvuda siin.

Aitäh!

Sinu kontaktandmed on meie kliendihaldurile saadetud. Võtame Sinuga ühendust.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.