Mida teha siis, kui töökorraldus on muutunud kaoseks, piletid lendavad postkastist postkasti ja iga nurga taga ootab uus üllatus? Martin Mäekivi, Ülemiste City haldustiimi juht, teab vastust: tuleb võtta aeg maha, vaadata ausalt otsa, kus parasjagu ollakse ja otsustada, et nüüd teeme paremini.
Just seda nad tegidki. Ja tulemus? Haldusrevolutsioon, mis väärib eraldi ettekannet.
Standard Booksi ja Hausingu liidestus aitab sul hallata kogu oma kinnisvaraportfelli mugavalt ühes süsteemis!
Alustuseks oli segadus!
Kui Mainor ostis ära Ülemiste linnaku teise suure arendaja, kahekordistus kogu haldustiimi töö:
- kaks korda rohkem hooneid
- kaks korda rohkem kliente
- sama palju inimesi (või isegi veidi vähem)
Info liikus Facebookis, lifti kõrval ja lõunalauas. Märkmepaberid täitsid kõik pinnad ja tööd tehti topelt. Vastutus hajus. Kontrolli oli vähe.
Lahendus: üks keskkond, üks kokkulepe.
Muutuse tõi üks otsus – hakata kõiki halduspileteid menetlema digitaalselt Hausingu keskkonnas. “Pane pilet Hausingusse” sai tiimi mantraks.
Algus ei olnud lihtne oma meeskonna, klientide ega ka partnerite jaoks. Aga samm-sammult said kõik kaasa. Eduloos mängis rolli ka see, et juhatus toetas muutust igal tasandil. Keegi ei olnud puutumatu, ka nõukogu liige sai kuulda: “Pane pilet Hausingusse.”
Tulemused, mida ei saa eirata!
Tänaseks on:
- kogu töövoog ühes keskkonnas nii klientidele, partneritele kui ka oma tiimile
- üle 800 pileti kuus, millest igaüks on jälgitav, mõõdetav, lahendatav
- 72 tunni reegel tähendab seda, et iga pöördumine saab selle aja jooksul vastuse või lahenduse
- rohe-punane mõõdik – kõik näevad, kuidas päriselt asjad liiguvad
- töötajatel on rohkem aega sisulisteks tegevusteks
Ja mis kõige olulisem – klient tunneb, et tema eest hoolitakse. Et info ei kao, vaid liigub ja et keegi päriselt vastutab.
Vaata esitust – see on väärt iga minutit
Martin Mäekivi jagas kogu teekonda Excellent Business Forumil ja see lugu väärib kuulamist. Mitte ainult selleks, et teada, kuidas Ülemiste City töötab, vaid ka selleks, et küsida endalt:
- Kas meie ettevõttes liigub info?
- Kas meil on andmeid, mille põhjal paremaid otsuseid teha?
- Kas meie partnerid ja tiimid töötavad samas rütmis?
Vaata täies mahus ettekannet siit:
Kui sul on tunne, et praegu valitseb rohkem kaos kui kord, siis tasub teada, et ka Ülemiste City alustas samast kohast. Ja nemad leidsid lahenduse.