Merli Parv

Seadmete hooldusprotsessid lihtsaks!

Standard Books äritarkvara hooldusteenindusemooduli abil hoiab seadmete hooldusega tegelev ettevõte oma klientide masinapargi haldamisel alati korra majas – läbimõeldud ja loogiline tarkvara on siin asendamatu abimees!

Kellele mõeldud?

Hooldusteeninduse moodul aitab tööprotsesse hallata igat laadi seadmete hooldusega tegelevatel ettevõtetel. Need võivad olla näiteks tööriistade rentimisega tegelevad firmad, tööstus- või meditsiiniseadmete hooldusfirmad ehk kõik ettevõtted, kelle tööst enamiku moodustab seadmete hooldus ja parandamine. Tarkvara sobib igasuguse suurusega ettevõttele.

Üks programm kogu ettevõtte haldamiseks

Sageli kasutavad hooldusfirmad andmete haldamiseks ajamahukaid meetodeid nagu selleks on arvestuse pidamine Excelis või raamatupidamisprogrammiga mitteühilduv eraldi hooldustarkvara. Sellisel juhul on iga tööetapp ajamahukas juba administratiivtöö tõttu, samuti puudub ülevaatlik ja kergesti hoomatav info seadmete ja klientide ajaloost.

Hooldusteeninduse moodul liidestub ülejäänud Standard Books tarkvaraga, mis tähendab, et samas programmis töötavad nii ettevõtte tehnikud, raamatupidajad kui ka tegevjuht. Enam ei ole vaja hallata mitut tarkvara ja sama infot mitu korda sisestada. Tööprotsessid automatiseeritakse ja see vähendab märkimisväärselt töökoormust, mida seni tekitas andmete käsitsi töölehele sisestamine. Nõnda saab teenusepakkuja rohkem keskenduda sisulisele tööle ja hoiab kokku nii enda kui ka kliendi – seadme kasutaja väärtuslikku aega.

Kasulik Tööleheveeb

Standard Booksi hooldusteenindusmooduli teeb väga mugavaks Tööleheveeb. Selle abil haldab tehnik kogu oma tööd – tal on nädalate kaupa ees ülevaatlik info planeeritud töödest, info klientide ja seadmete kohta, varuosade tellimisinfo jne. Tööleheveebi saab kasutada ka tahvlis ja telefonis ning allkirjastada digitaalselt näpuga. Tehtavate tööde põhjal saab esitada koondarve, mida kasutavad ja kiidavad paljud kliendid, kellel on mitmeid hooldust vajavaid seadmeid.

Kliendid tänavad

Tööstusseadmete müügi ja hooldusega tegeleva Aider OÜ kogemus Standard Books äritarkvaraga näitab, et läbimõeldult disainitud äritarkvara kasutamine annab neile oma teenuse pakkumisel konkurentsieelise. Rahul on ka kliendid, sest nende jaoks on töö tellimine muutunud palju lihtsamaks. Piisab, kui öelda seadme seerianumber ning programmist saab paari hiireklikiga kätte kogu seadet puudutava ajaloo. Selle põhjal saab otsustada juba järgmised sammud – näiteks, kas tegemist on garantiiremondiga, kas on vaja tellida mingeid varuosasid ja kui kaua see aega võtab. Kokkuvõttes saab klient kiirema ja tõhusamalt toimiva teeninduse, mis säästab tema aega, lisab protsessidesse selgust ja laseb neil tegeleda rohkem oma põhitegevusega.

Loe veel hooldusteenindusemooduli kasutajate kogemuslugusid siit.

Kasutajasõbralik

Nagu kogu Standard Booksi äritarkvara, on ka selle hooldusteenindusemoodul ülesehituselt lihtne ja loogiline. Siin on tehtud kõik, et kasutaja tööaega võimalikult kokku hoida ja minimeerida käsitsitöö. Kogu seadmega seotud andmed on ühel seadmekaardil ning hetkega on võimalik saada ülevaade seadme ajaloost. Sama süsteem toimib ka klientide puhul. Veebipõhine tööleht on tehnikule igapäevaseks ja tõhusaks abimeheks. Kõik hooldusteenindusega seonduv on ettevõtte tervikliku tööprotsessi osa, liidestudes raamatupidamise ja ülejäänud äriprotsessidega. Loomulikult toimivad klahvikombinatsioonid, mitme akna süsteem, lühiteede ja dokumendimallide seadistamine.

Nii programmi kasutuselevõtul kui ka edasisel kasutamisel on abiks meie kasutajatugi, kellelt saad alati vastused oma küsimustele!

Seega Standard Books hooldusteenindusemoodul seadmete hooldusettevõtetele aitab lahendada mitmed mured. 

  • Täisautomaatne hooldusteeninduselahendus – säästad aega käsitsitöölt!
  • Täielik seadmete ajalugu
  • Ülevaatlik klientide ajalugu
  • Kõikides seadmetes toimiv Tööleheveeb
  • Mugav arvete haldus
  • Programm on lihtsalt ja loogiliselt kasutatav
  • Väheneb võimalike vigade arv, kuna suur osa tööst on automatiseeritud
  • Säästad oma klientide aega ning saad sellega konkurentsieelise
  • Tõhus kasutajatugi

MAI NIPINURK – ostuarvete sisestamine, kinnitamine ja muutmine jpm

02. mai 2024

Nipinurk

MAI NIPID Miks ostuarve sisestamisel jätab programm vahele… Loe edasi

Eesti esimene silent disco formaadis ärifestival – Excellent Business Forum

24. apr. 2024

Excellent Business Forum

11. aprillil toimus Noblessneri valukojas järjekorras juba teine… Loe edasi

Standard Booksi versiooniuuendus, kevad 2024

22. apr. 2024

Versiooniuuendused

Standard Booksil on valminud uus versioon ning alustame järk-järgult klientide üle… Loe edasi

Kristi Piper
projektijuht

Tekkis huvi? Proovi tasuta!

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Tekkis huvi? Proovi tasuta!

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Aitäh!

Sinu kontaktandmed on meie kliendihaldurile saadetud. Võtame Sinuga ühendust.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.

Liitu uudiskirjaga

Meie uudiskiri aitab Sul kursis olla viimaste Excellenti uudiste ja tootevärskendustega. Privaatsustingimustega saab tutvuda siin.

Aitäh!

Sinu kontaktandmed on meie kliendihaldurile saadetud. Võtame Sinuga ühendust.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.