24.05.2023
Kolmapäev
24.05.2023
Kolmapäev
24.05.2023
Kolmapäev
24.05.2023
Kolmapäev
24.05.2023
Kolmapäev
24.05.2023
Kolmapäev
24.05.2023
10:00 – 16:00
Kolmapäev
24.05.2023
Kolmapäev
24.05.2023
Kolmapäev
24.05.2023
Kolmapäev
24.05.2023
Kolmapäev
24.05.2023
Kolmapäev
24.05.2023
Kolmapäev
24.05.2023
Kolmapäev
08.06.2023
10:00 – 11:00
Neljapäev
Mida on lisandunud uude versiooni?
24.05.2023
09:30 – 16:00
Kolmapäev
Kas kasutad kõiki Standard Booksi võimalusi või ainult teatud osa sellest võimekast äritarkvarast?
Oled Sa kursis, millised tarkvara funktsioonid teevad su töö lihtsamaks ja kuidas neid kasutada?
Excellent korraldab kõikidele Standard Booksi kasutajatele ja huvilistele hariva päeva, kus saad vastuseid just nendele ja paljudele teistelegi küsimustele. Jagame praktilisi nõuandeid ja nippe, kuidas programm enda heaks veel tõhusamalt tööle panna ning kuidas selle paljusid võimalusi maksimaalselt ära kasutada. Ootame osalema raamatupidajaid, finantsjuhte, ettevõtete juhte, müügijuhte, kinnisvarahaldusega tegelevaid inimesi jt.
Kliendipäev toimub kahe töötoana. Esimeses keskendutakse raamatupidamisele ning selle tulemusena saad oma raamatupidamise sõna otseses mõttes uuele tasemele viia. Teises töötoas räägitakse programmi funktsioonidest, millest on kasu kogu ettevõttele.
Üritusel osalevad ka e-arve operaatorid (Costpocket, Envoice, Unifiedpost).
Päeva lõpus jagab tööõnne valemit inspireeriv Epp Kärsin.
Sihtgrupp: Ootame osalema raamatupidajaid, finantsjuhte, ettevõtete juhte, müügijuhte, kinnisvarahaldusega tegelevaid inimesi jt.
29.03.2023
14:00 – 15:00
Kolmapäev
22.02.2023
14:00 – 15:00
Kolmapäev
Pane end kirja veebisminarile, milles tutvustame CostPocketi ja Standard Booksi võimalusi digitaalseks kuluaruandluseks. Seminar on mõeldud kõigile, kes on huvitatud järgmistest teemadest:
– tšekkide digiteerimine;
– arvete digiteerimine;
– digitaalsed kulu- ja lähetusaruanded;
– digitaalse sõidupäeviku pidamine;
– Standard Booksi sisene dokumentide digiteerimine;
– e-arvete vastuvõtmine ja saatmine;
– saad esitada küsimusi
Oma kogemusest räägib Monika Nigul (Raamatupidamine & Finants OÜ), kes on vilunud Standard Booksi kasutaja ja raamatupidamisega tegelenud juba üle 20 aasta, nii on oodata häid nippe ja trikke.
26.01.2023
14:00 – 15:00
Neljapäev
Mida on lisandunud uude versiooni?
07.12.2022
14:00 – 14:45
Kolmapäev
Standard Booksil on olemas liidestus kinnisvarahaldusplatvormiga Hausing, mis teeb kinnisvarahaldamise nii halduritele kui raamatupidajatele oluliselt lihtsamaks.
Hausing tuleb sulle kasuks, kui:
11.11.2022
09:00 – 16:00
Reede
Igal sügisel tähistatakse rahvusvahelist raamatupidajate päeva.
Äripäeva konverentsil räägitakse mitmetest pikaajalistest muutustest, mis mõjutavad raamatupidajaid. Olulisemateks teemadeks on tänavu:
Lisaks eelmainitutele vaadatakse üle, missugune on Eesti ja lähinaabrite ettevõtete rahaline olukord, millal ja kuhu suunas peaks oma krediidiotsuseid hakkama üle vaatama ning kuulame praktilist ülevaadet maksumuudatustest, mis lähiajal raamatupidajate tööd mõjutavad.
Päeva lõpetab meelelahutuslik ettekanne Epp Kärsini poolt, kes on intrigeerivate koolitusteemade taustal üles ehitanud koolitusettevõtte, mis pälvis sel aastal ka Äripäeva Gaselli tiitli. Kuulame tema lugu, kuidas üks naine seda kõike jõuab ning milles peitub tööalase edu saladus?
Peale ettekandeid saavad kõik soovijad koos käed külge panna osaledes ühes ägedas heategevuslikus projektis. Heategu teeb õnnelikuks!
Traditsiooniliselt valitakse konverentsil tänavuse “Arvestusala edendaja 2022”. Nominendid on kõik selle aasta ajakirja Raamatupidamise Praktik kaanepersoonid ning nende hulgast selgub avaliku hääletamise tulemusena professional, kes on arvestusvaldkonda sellel aastal kõige enam mõjutanud.
Vaata ka eelmise aasta GALERIID!
Kolmapäev
Standard Books algkoolituse videod sobivad ettevõttele, kus hakatakse programmi kasutama esmakordselt või tuleb uus töötaja. Salvestatud video formaat võimaldab uuel töötajal õppida iseseisvalt, endale sobival ajal ja valida enda tööülesannetela vastavad teemad. >> ALGKOOLITUSE VIDEOD LEIAD SIIT <<
02.06.2022
13:00 – 14:30
Neljapäev
Ootame Teid 02.juunil kell 13.00-14.30 tasuta vebinarile “Raamatupidamisteenus tõhusamaks e-arvetega”. Seminar toimub Maakondlike Arenduskeskuste eestvedamisel ja Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi toetusel.
Excellenti arenduskonsultant Kristiina Nurmsalu annab ülevaate, mida täpselt e-arvete aktiveerimiseks tegema peab ja kuidas see ostu- või müügiarvete käitlemist mõjutab.
Eesti Raamatupidajate Kogu juhatuse esimees Margus Tammeraja räägib:
1) e-arvete rollist raamatupidamisteenuse tõhustamisel,
2) annab ülevaate 2021. lõpus tehtud e-arvete uuringust Eestis ning
3) kuidas raamatupidajad aitavad ettevõtjatel olla efektiivsemad.
Margus Tammeraja on e-arvete temaatikaga puutunud kokku üle 15 aasta – tema juhtimisel sai tuule tiibadesse Eesti E-arvete Keskus (tänane Finbite) ja tema käe all loodi ostuarvete menetluslahendus, mis sai tuntuks FitekIn nime all (täna Unifiedpost teenus). Margus osales eksperdina Ernst & Young Balticu tiimis Rahandusministeeriumi poolt tellitud e-arvete uuringus, mis avaldati 2021. aasta lõpus. Margus on raamatupidamisettevõtte Robby & Bobby partnerina hästi kursis ka e-arvete rakendamisega raamatupidamisteenuste tõhustamisel.
Kristiina Nurmsalu on Standard Books äritarkvara kasutanud juba üle 10 aasta. Kui varasem kasutaja kogemus oli puhtalt kliendi vaates, siis viimased 5 aastat on Kristiina töötanud Excellentis ning klienditoe konsultandist liikunud tänaseks arendusosakonda. Kristiinal on huvi, teadmisi ja kogemusi programmi osas ning oskab klientide soove programmis lahendada ja uusi arendusi ellu viia.
Veebiseminar toimub reaalajas ülekandena. Vebinari jälgimiseks on vajalik internetiühendusega arvuti ja Zoomi konto (tasuta). Esinejaga saab suhelda reaalajas.
Osale kindlasti!
21.04.2022
Neljapäev
Pole kahtlustki, et raamatupidamine on tulevikus 100% digitaalne. Digilahendused võimaldavad aga juba täna teha paberivaba nutikat raamatupidamist ning edumeelsed teenusepakkujad on selle tee ka valinud.
Innustame teid edasi liikuma, kui olete juba poolel teel või alles võtate hoogu. Oluline on siinkohal rääkida ka sellest, et uued tehnoloogiad ja IT-põhised lahendused kätkevad endas ka mitmesuguseid riske. Küberriskid on digimaailmaga otseselt seotud ning siit ka kriitiline vajadus, et sa oleksid küberteadlik ja oskad kaitsta oma ettevõtte ja oma klientide äriinfot ja -andmeid. Selleks on vaja, et sa küberriske teaksid, ära tunneksid ja oskad neid ka maandada.
Kuigi digiteerimine ja küberriskide teema ei ole midagi uut, on endiselt palju teadmatust, kõhklusi ja asjatundmatust, mis pidurdab kahjuks raamatupidamisteenuse arengut. Veebiseminar aitab kummutada kõhklused ja asendada teadmatuse praktiliste sammudega, et sinu ettevõte teeks ära digipöörde ning sina ja sinu töötajad oleksid teadlikud küberohtudest.
Veebiseminari eesmärk:
Julgustada raamatupidajaid ja ettevõtete juhte digiteerima ja automatiseerima oma raamatupidamist unustamata seejuures küberriske. Tõestame ühe raamatupidamisbüroo kogemusloo näitel, et digiteerimine koos küberteadlikkusega ei ole ülemäära keeruline ega ajamahukas. Sellega tuleb lihtsalt algust teha ja olulised asjad ära teha.
Seminaril saad teada:
Veebiseminari viib läbi Äripäev ja raamatupidaja.ee teemaveeb koostöös Excellent`i ja Cybersiga. Seminari modereerib Christer Haimi, CH Konsultatsioonid juhataja. Raamatupidamise digiteerimise ja küberteadlikkuse kogemusloo räägib raamatupidamisbüroo juht.
Sihtgrupp: ettevõtete juhid, finantsjuhid, pearaamatupidajad, raamatupidajad, finantsistid ja kõik, kellele teema huvi pakub
29.11.2021
Esmaspäev
23.11.2021
14:00 – 16:00
Teisipäev
Tulevikus on raamatupidamine 100% digitaalne. Digilahendustega on aga võimalik juba täna olla oma raamatupidamisega tulevikus, sest nende abil saab digiteerida kõik etapid raamatupidamises, mis seda veel ei ole.
Digiteerimine ja masinloetavad e-arved ei ole enam midagi uut, kuid endiselt on palju teadmatust ja kõhklusi, mis pidurdab arengut ja hoiab ettevõtteid minevikus. Veebiseminar aitab kummutada kõhklused ja asendada teadmatuse praktiliste sammudega, et ettevõte saaks teha algust digipöördega raamatupidamises.
Veebiseminari eesmärk:
Julgustada raamatupidajaid ja ettevõtete juhte kaasajastama oma raamatupidamist ja tegema esimesed praktilised sammud raamatupidamise digipöördeks. Tõestame ühe raamatupidamisbüroo kogemusloo näitel, et digiteerimine ei ole ei keeruline ega ajamahukas. Sellega tuleb lihtsalt algust teha.
Seminaril saad teada:
– Mida kujutab endast digiteerimine raamatupidamises
– Mis on e-arved ja e-tšekid
– Kuidas digiteerimisega algust teha ja kui kaua see aega võtab
– Millised on praktilised tööriistad digipöörde läbiviimiseks
– Kui palju maksab raamatupidamise digiteerimine
– Millist praktilist kasu saab ettevõte raamatupidamise digiteerimisest
– Mis muutub raamatupidamises peale digiteerimist
Veebiseminari viib läbi Äripäev ja raamatupidaja.ee teemaveeb koostöös Excellent`i ja CostPocketiga.
Seminari modereerib Christer Haimi, CH Konsultatsioonid juhataja. Raamatupidamise digiteerimise kogemusloo räägib Kaie Moisa, raamatupidamisbüroo FMJ OÜ tegevjuht ja juhatuse liige.
Sihtgrupp: Raamatupidajad, pearaamatupidajad, finantsistid, finantsjuhid, ettevõtete juhid
08.12.2021
10:00 – 12:00
Kolmapäev
Teemad:
– akende asetused;
– peamised klahvikombinatsioonid;
– isikliku töölaua seadistamine;
– lühiteede ja linkide kasutamine;
– kaustad;
– aruannete määramisakna lisavalikud;
– moodul “Tehnika”: olulisemad funktsioonid;
– moodul “Üldine”: olulisemad seadistused ja funktsioonid.
Sihtgrupp: Koolitus edasijõudnutele, kellel on varasem Standard Books tarkvara kasutuskogemus olemas.
02.12.2021
10:00 – 12:00
Neljapäev
Teemad:
– ülevaade kasutaja töökoha tarkvarast;
– programmi sisenemine ühe ja mitme ettevõtte puhul;
– Põhiaken ja menüüde kasutamine;
– algseadistused;
– moodul “Üldine”: Ettevõtte põhiandmete sisestamine, Litsentsivõtme aktiveerimine;
– moodul “Finants”: majandusaastad, kontod, finantsaruannete seadistamine, käibemaksuprotsendid;
– kontode, klientide ja tarnijate algsaldod;
– finantskannete sisestamine;
– Finantsi põhiaruanded: bilanss, kasumiaruanne, pearaamat, KMD INF;
– moodul “Müügiarved”: põhiseadistused, põhiaruanded, müügiarvete sisestamine, parandamine;
– moodul “Ostuarved”: põhiseadistused, põhiaruanded, ostuarve sisestamine, parandamine.
Sihtgrupp: Nii algajad, kellel puudub varasem Standard Booksi kasutuskogemus, kui ka programmiga lühikest aega juba töötanud kasutajad, kes vajavad funktsioonide kokkuvõtvat tutvustust.
27.07.2021
Teisipäev
Mis on Everypay ja Linkpay? (00:16)
Everypay keskkond (01:28)
Makselingi loomine Everypay keskkonnas (02:09)
Standard Booksis Everypay aktiveerimine (06:00)
Makselingi seadistamine Standard Booksis (11:09)
Makselingi lisamine e-mailidele (13:43)
Makselingi saatmine e-mailiga (16:03)
Sooritatud maksete informatsioon Everypay keskkonnas (18:10)
Everypay keskkonnast saabuvad laekumised Standard Booksi (19:25)
Kokkuvõte (20:42)
05.05.2021
10:00 – 11:00
Kolmapäev
– Müügi- ja ostuarvete mooduli täiendused
– Finants mooduli täiendused
– Kliendihalduse mooduli täiendused
– Logistika mooduli täiendused
– Müügihalduse mooduli täiendused
– Palga mooduli täiendused
– TSD esitamine Swedbank Gateway kaudu
– E-teenuste täiendused:
Üldised
Scoro
Telema
Costpocket
EveryPay – Linkpay
Pangaliidese uuendused
04.01.2021
Esmaspäev
Koolitusel võetakse läbi üldisemad seadistused ja hooldused. Vaadeldakse põhjalikumalt kasutajapõhiseid seadistusi ning võimalusi. Samuti antakse näpunäiteid erinevate kontrollide teostamiseks programmis.
Vaata edasijõudnute teemade täpset loetelu koos videoga SIIT
Sihtgrupp: Sihtgrupp: Koolitus edasijõudnutele, kellel on varasem programmi kasutuskogemus olemas.
04.01.2021
Esmaspäev
Ülevaade Standard Books programmist, igapäevaste dokumentide sisestamise loogika, kasutajapõhised seadistused, programmi turvaloogika, klientide sisestamine, põhilised aruanded.
Vaata algkoolituste teemade täpset loetelu koos videoga SIIT
Sihtgrupp: Algajad või Standard Booksi kasutajad, kes on mõnda aega programmiga töötanud, kuid vajavad funktsioonide põhjalikumat tutvustust.
07.12.2020
15:00 – 17:00
Esmaspäev
Anname ülevaate, mis on Standard Booksi uues versioonis uut:
*Müügihalduse mooduli täiendused
*Müügiarvete mooduli täiendused
*Palga mooduli täiendused
*Logistika mooduli täiendused
*Pangaliidestuse muudatused ja täiendused
*KMD INF aruande esitamine otse programmist
…ja lisaks palju muud, mis aitab programmi enda kasuks tööle panna
Täpsema loetelu versiooniuuendusest leiad siit
VAATA VIDEOT JÄRELE SIIT
11.06.2020
09:30 – 16:30
Neljapäev
Taaskord kogunevad oma ala tipptegijad ainsal Äripäeva poolt korraldatud raamatupidamisbüroodele suunatud konverentsil, mille keskmes on sel aastal raamatupidamisbüroo asutamine ja arendamine.
Meie konsultant Kristiina Nurmsalu räägib digitaalsest raamatupidamisest.
Kevadine koroonaviirus tõi digitaalsuse, paberivabaduse ning kaugtöö ka nende ettevõtete lauale, kes seni uuendusteks valmis ei olnud. Missugused õppetunnid saame kriisist kaasa võtta ja kus olid komistuskohad? Kus jäid kliendid hätta ning milliseid lahendusi endiselt ei osata kasutada?
Lisainfo: https://pood.aripaev.ee/raamatupidamisburoode-konverents
Sihtgrupp: Raamatupidamisbürood, raamatupidamisbüroode juhid, pearaamatupidajad ja arvestusosakonna juhid.
09.06.2020
10:00 – 12:00
Teisipäev
* Mis on Standard Booksi API ja kuidas see töötab
* Müüme 95% oma kaubast eraisikutele, kas on vaja luua iga kord eraldi Kontakt jne?
* Andmeregistrid Booksis ja XMLis. Ehk kolm punti – Kasutajaliideses, XML, vastavustabel OpenDocis.
* GET näidis laoseisuga
* POST näidis arvega. Eraisik + transport.
* Tellimus müügitorus
VAATA VIDEOT JÄRELE SIIT
02.06.2020
10:00 – 11:30
Teisipäev
*Mis on Standard Booksi API ja kuidas see töötab
*Registrid Standard Booksis, kuidas välja näevad ja kuidas käib uute kaaride loomine jne. Kiire ülevaade Booksist.
* Mis on XML, Mis väli on mis, OpenDoci põhjal.
* Demo, kuidas pärida müügiandmeid PowerBIsse. Ehk PowerQuiry kasutamine.
* Demo, kuidas uut müüki tehes muutuvad numbrid.
* Loome uue kliendi, uue artikli, teeme uue müügi.
* Filtreerimied kliendiklassi, riigi alusel.
VAATA VIDEOT JÄRELE SIIT
06.04.2020
10:00 – 11:00
Esmaspäev
Excellenti konsultant Kristiina jagab näpunäiteid, kuidas kodukontorit kõige efektiivsemalt kasutada.
Mõned teemad:
TeamViewer – kust leida, kuidas kasutada ja kuidas kliendid omavahel omavahel saaksid seda kasutada?
Klientprogrammi paigaldamine oma arvutisse.
Isiku loomine – kuidas luua uut isikut, kuidas anda ligipääse, kuidas seada piiranguid?
Dokumentide edastamine programmis.
Standard Booksi erinevad võimalused kodukontoris kasutamisel
jpm.
VAATA VIDEOT JÄRELE SIIT
Sihtgrupp: Kõigile Standard Booksi kasutajatele, kes on kodukontorites ja soovivad programmi enda jaoks paremini tööle panna.
07.10.2021
10:00 – 12:00
Neljapäev
Koolitusel võetakse läbi üldisemad seadistused ja hooldused. Vaadeldakse põhjalikumalt kasutajapõhiseid seadistusi ning võimalusi. Samuti antakse näpunäiteid erinevate kontrollide teostamiseks programmis.
Koolitaja: Terje
Sihtgrupp: Sihtgrupp: Koolitus edasijõudnutele, kellel on varasem programmi kasutuskogemus olemas.
08.11.2019
09:30 – 18:00
Reede
10. novembril tähistatakse rahvusvahelist raamatupidajate päeva. Et see päev oleks meeldejääv, pakume koostöös Äripäevaga raamatupidajate päeva konverentsil võimalust argirutiinist välja tulla, olulisi ja vajalikke teadmisi omandada, oskusi lihvida ja kolleegide keskel rõõmu ja uhkust tunda.
Rohkem infot leiad siit
24.10.2019
09:00 – 16:35
Neljapäev
See on ERK poolt korraldatud konverents, kus saad põhjaliku ülevaate otse praktikutelt konverentsi saalist ja EXPO alal on sul võimalik Standard Booksi ja teiste esindajatega kohtuda.
25.11.2019
10:00 – 12:00
Esmaspäev
– Panga väljavõtte import
– Swedbank liides ja tasumised
Koolitaja: Eva-Mai
VAATA VIDEOT JÄRELE SIIT
11.11.2019
10:00 – 12:00
Esmaspäev
– Uued funktsionaalsused
– tähelepanekud seoses uue versiooniga
– mis on muutunud uues versioonis
Koolitaja: Kristiina
VAATA VIDEOT JÄRELE SIIT
Sihtgrupp: Standard Booksi kasutajad
20.11.2019
13:00 – 15:00
Kolmapäev
– Telema lahendus üleüldiselt
– tagastustellimusest kreeditarve koostamine (+koondkreeditarve)
– Telema ostutellimused ja ostuarve (+kreedit)
– kasutajal võimalik jälgida dokumendi hetkeseisu dokumendi pealt
– uus aruanne Telema dokumentide ekspordi hetkeseisu jälgimiseks
– automaatne dokumentide edastus Telemasse
– manuaalne andmete päring Telemast
– tellimuse impordi täiendused
– müügiarve edastamine Telemasse (ja kreeditarve)
– artikli kirjelduste edastamine (lähetus+arve)
Koolitaja: Kaupo
VAATA VIDEOT JÄRELE SIIT
09.05.2019
13:00 – 15:00
Neljapäev
Seminaril näidatakse, kuidas müügimehel on võimalik programmi tõhusalt kasutada. Läbitavad teemad: pakkumiste koostamine; pakkumisest arve ja tellimuse koostamine; pakkumine + tellimus + lähetus + arve loogika; e-mailile pakkumiste saatmine jpm.
Koolitaja: Kristiina
VAATA VIDEOT JÄRELE SIIT
30.09.2021
10:00 – 12:00
Neljapäev
Ülevaade Standard Books programmist, igapäevaste dokumentide sisestamise loogika, kasutajapõhised seadistused, programmi turvaloogika, klientide sisestamine, põhilised aruanded.
Koolitaja: Terje
Sihtgrupp: Algajad või Standard Booksi kasutajad, kes on mõnda aega programmiga töötanud, kuid vajavad funktsioonide põhjalikumat tutvustust.
20.03.2019
13:00 – 15:00
Kolmapäev
25.04.2019
10:00 – 12:00
Neljapäev
E-mailide saatmine (e-mailide saatmise seadistamine, postkastide kasutus, kustutamine, jagatud registrid valuutakursside näitel jms)
Koolitaja: Kaupo
VAATA VIDEOT JÄRELE SIIT
21.03.2019
10:00 – 12:00
Neljapäev
Käsitletakse: ettevõtte lisamine, restart, süsteemiteadete saatmine, MyStandard keskkonna kasutus, logifaili vaatamine jms
Koolitaja: Dmitri
05.03.2019
10:00 – 12:00
Teisipäev
Ülevaade projektiarvestuse mooduli loogikast.
N: Kulude-tulude arvestus projekti lõikes. Tehtud tööd-ostetud kaubad, teostatud tegevused ja väljastatud arved projekti lõikes.
Ülevaade tähtsamatest seadistustest.
Koolitaja: Kaupo
VAATA VIDEOT JÄRELE SIIT
19.02.2019
10:00 – 11:00
Teisipäev
Kasutajagruppide seadistamise loogika. Koolitusel tehakse seadistused läbi erinevate näidete varal.
Koolitaja: Kristiina
VAATA KOOLITUST JÄRELE SIIT
29.01.2019
10:00 – 12:00
Teisipäev
Koolitaja: Terje
VAATA KOOLITUST JÄRELE SIIT
24.01.2019
10:00 – 12:00
Neljapäev
Antud teema hõlmab tootmise ja müügihalduse mooduleid.
Koolitaja: Kaupo
VAATA KOOLITUST JÄRELE SIIT
10.12.2018
10:00 – 12:00
Esmaspäev
31.10.2018
10:00 – 12:00
Kolmapäev
Olulisemad seadistused, põhivarade sisestamine, põhivarade kategooriad ja klassid, põhivarade ümberhindlused, põhivarade mahakandmised, põhivarade inventuur, amortisatsiooni arvestamine, olulisemad aruanded. Koolitaja: Ingrid.
VAATA KOOLITUST JÄRELE SIIT
Sihtgrupp: Äsja mooduli kasutusele võtnud kliendid.
30.10.2018
10:00 – 12:00
Teisipäev
Kontaktide ja kontaktisikute sisestamine, klientide grupeerimine, klassifikaatorid, kliendi ajaloo aruanne, kliendikirjad (kampaania kirjade saatmine), kalendri kasutamine, ressursiplaneerimise akna kasutamine , tööülesannete kasutamine, pakkumiste sisestamine (tõenäosus), pakkumiste aruandlus, kaustade/konverentside kasutamine, sisemise ja välise e-maili võimalused, müügitoru (ehk Pipeline). Koolitaja: Dmitri.
VAATA KOOLITUST JÄRELE SIIT
Sihtgrupp: Kõik kliendid olenemata mooduli kasutamise ajast.
24.10.2018
10:00 – 12:00
Kolmapäev
E-arvete saatmine ja vastuvõtmine kolme olemasoleva operaatori puhul (Omniva, Emvoice, Fitek), seadistused ja tähelepanekud. Tsekk.ee loogika ja seadistused, Omniva kuluaruanne, Valuutakursside päring automaatselt ja käsitsi. Koolitaja: Tanel.
VAATA KOOLITUST JÄRELE SIIT
Sihtgrupp: Kõik kliendid.
23.10.2018
10:00 – 12:00
Teisipäev
Logistika mooduli loogika ja ülesehitus, laoarvestuse erinevad meetodid, põhilised seadistused, põhilised aruanded, muudatuste tegemine Laoga seotud kaartidel, artiklid. Koolitaja: Eva-Mai.
VAATA KOOLITUST JÄRELE SIIT
Sihtgrupp: Kliendid, kes tunnevad, et mooduli loogika ei ole üheselt arusaadav.
17.10.2018
13:00 – 15:00
Kolmapäev
Erinevad klahvikombinatsioonid, kasutajapõhised seadistused, “Drill-down” funktsioon, “drag and drop” funktsioon, võõrkeelsed dokumendid, põhiakna efektiivsem kasutamine, simulatsioonide kasutamine, varjatud ridade kasutamine, erinevate dokumendimallide sidumine, kinnitatud kannete kasutamine, nende parandamine, kalendri mitmesugused võimalused jms. Koolitaja: Kristiina.
VAATA KOOLITUST JÄRELE SIIT
Sihtgrupp: Kliendid, kes soovivad muuta oma programmi kasutust mugavamaks ja lihtsamaks.
12.11.2018
13:00 – 15:00
Esmaspäev
Mooduli loogika, töölepingute sisestamise loogika, põhilised seadistused, aruanded, TSD eksport. Koolitaja: Kristel.
VAATA KOOLITUST JÄRELE SIIT
Sihtgrupp: Kliendid, kes on alles alustanud palgamooduli kasutamisega, kuid täpne kasutusloogika tundmine on puudulik.