Leia kiirelt!

Andmebaasivõtme uuendamine peale versiooni uuendustUuendatud 21. oktoober 2021

Ava Üldine moodul -> Seadistused -> Internetivõtmed. Kontrolli, et väljad “Registreeritud riigis”, “Kliendikood” ja “Lepingu number” oleksid eelnevalt täidetud. Kliendikoodi ja lepingu numbri saad küsida e-mailiga aadressilt info@excellent.ee

Vajuta nupule “Võta uus andmebaasivõti”. Selle tulemusena uuendab programm automaatselt andmebaasivõtme ja annab vastava teate ekraanile “Võtme genereerimine õnnestus”. Ilmunud teatele vajuta “OK”.
NB! Teate ilmumine võib võtta aega. Ära sulge seadistuse akent enne, kui teade on ilmunud.

Kui andmebaasivõtme võtmine ei õnnestu, siis lase oma firma IT tugiisikul kontrollida, kas sinu arvutis on avatud (outbound) pordid 1080 ja 3939 andmebaasivõtme teenuse kasutamiseks.
Kui ilmub mingi muu teade, siis vaata lahendusi SIIT või võta ühendust meie konsultandiga info@excellent.ee

Vaata ka võtme uuendamise videot SIIT

 

(internetivõti)

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus