Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Veel E-arvetest> Aruanne “E-arvete vastuvõtjate info”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 20. veebruar 2025

Aruanne “E-arvete vastuvõtjate info”

Moodul Müügiarved > Aruanded > E-arvete vastuvõtjate info

Selles aruandes näed kõikide nende klientide infot, kes on Äriregistri andmetel võimelised e-arveid vastu võtma, aga kelle Kontakti kaardile ei ole määratud Vastuvõtu kanaliks e-arve. Need on kliendid, kellele sul oleks võimalik e-arveid saata, kuid hetkel veel ei saada.


Määramisakna valikud:

Klient – vali (ctrl+enter) konkreetne kliendikood, kui soovid näha ainult ühe kliendi kohta. Jäta tühjaks, kui soovid infot kõikide klientide kohta.
Kliendiklass – vali konkreetne kliendiklass, kui soovid näha ainult ühe kliendiklassi kuuluvate klientide kohta. Jäta tühjaks, kui soovid infot kõikide klientide kohta.
Kui oled määranud nii Kliendi kui ka Kliendiklassi, siis arvestab aruanne ainult Kliendiklassi piirangut.
E-arve vastuvõtja – vali, kas aruandesse kaasatakse ainult kontakti kaardid, millel märgitud linnuke “E-arve vastuvõtja”.
E-arve kanalid – saad valida, millise e-arve kanaliga kliendid aruandesse kaasatakse.

Käivitatud aruandes näed “E-arve vastuvõtja” veerus märget, kas Äriregistri info põhjal on sinu klient e-arveid võimeline vastu võtma.
Esimene eelistus – milline arve vastuvõtmise eelistus on märgitud Kontakti kaardile:
0 – “Vaikimisi”
1 – “E-arve”
21 – “Internetipank”
3 – “Eelistus operaatori keskkonnast”
20 – „E-mail“
2 – „Paberarved“
10 – „Ei saada e-arveid“
47 – „Telema“
48 = “UnifiedPost”
49 = “Docura”

Teine eelistus – milline on alternatiivne kanal arve vastuvõtmise eelistus Kontakti kaardil:
0 – “Pole kasutusel”
1 – “E-arve”
21 – “Internetipank”
20 – „E-mail“
2 – „Paberarved“

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Standard Booksi ja Excellent Portali versiooniuuendus, kevad 2025

05. juuni 2025

Standard Booksi järgmine… Loe edasi

Kuidas Loo Vesi sai Standard Booksiga tagasi 55 töötundi kuus?

29. mai 2025

Väike tiim, suur… Loe edasi

Kuidas Ülemiste City jõudis kaosest efektiivsuseni?

29. mai 2025

Mida teha siis,… Loe edasi