Leia kiirelt!

Automaatse konto eemaldamise hoolduse käivitamisel ei teki finantskannet?Uuendatud 03. oktoober 2018

1. Kontrolli Konsolideerimise mooduli seadistust “Automaatne konto elimineerimine”. Veendu, et oleks täidetud Nr.seeria. Siin saad määrata, et “Automaatse konto eemaldamise” hooldusfunktsiooniga koostatud Kanded saavad numbri teatud seeriast (seadistusest Numbriseeriad – Kanded). Selleks näita siin vastava seeria esimene number. Kui jätad välja tühjaks, antakse numbrid seadistuse esimese rea seeriast. Kui siin näidatud number ei kuulu ühtegi kehtivasse numbriseeriasse, siis Kannet ei koostata. See võib juhtuda mingi perioodi, näiteks kalendriaasta, lõpul.

2. Kontrolli, et kui käivitad “Automaatse konto eemaldamise” hoolduse, siis oleks täidetud “Kande kp.” Määra hooldusfunktsiooniga koostatava Kande kuupäev. Kui koostatakse Kanne, peab funktsiooni toimimiseks siin kindlasti olema kuupäev näidatud.

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus