Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Konsolideerimine> Veel Konsolideerimisest> Automaatse konto eemaldamise hoolduse käivitamisel ei teki finantskannet?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 27. oktoober 2022

Automaatse konto eemaldamise hoolduse käivitamisel ei teki finantskannet?

1. Kontrolli Konsolideerimise mooduli seadistust “Automaatne konto elimineerimine“.
Veendu, et oleks täidetud Nr.seeria. Siin saad määrata, et “Automaatse konto eemaldamise” hooldusfunktsiooniga koostatud Kanded saavad numbri teatud seeriast (seadistusest Numbriseeriad – Kanded). Selleks näita siin vastava seeria esimene number. Kui jätad välja tühjaks, antakse numbrid seadistuse esimese rea seeriast. Kui siin näidatud number ei kuulu ühtegi kehtivasse numbriseeriasse, siis Kannet ei koostata. See võib juhtuda mingi perioodi, näiteks kalendriaasta lõpul.

2. Kontrolli, et kui käivitad “Automaatse konto eemaldamise” hoolduse, siis oleks täidetud “Kande kp.
Määra hooldusfunktsiooniga koostatava Kande kuupäev. Kui koostatakse Kanne, peab hooldusfunktsiooni toimimiseks siin kindlasti olema kuupäev näidatud.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

E-arvete hirmud ja võidud

23. juuli 2024

Riigi soov oleks juba järgmise… Loe edasi

Ehitusprojekti kuludest alati korrektne finantsülevaade Bauwisega!

19. juuli 2024

Ehitusprojektidega tegelejad teavad, kui oluline… Loe edasi

Flow Finance’i jaoks on Standard Books alati esimene valik!

19. juuli 2024

Raamatupidamisteenust pakkuva Flow Finance´i jaoks… Loe edasi