Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 22. detsember 2025

Alusta vestlust

Oled alustamas vestlust tehisintellektil põhineva veebiabilisega.
NB! Loe vestlusakna all soovitusi küsimuste esitamiseks.


Soovitused:
– Kirjelda kohe alguses oma küsimust võimalikult põhjalikult. Näiteks: millises Booksi moodulis või aknas sa asud; mis nimega aruande või akna avasid; millisele nupule vajutasid jms. Sisesta kogu tekst ühe pika lõiguna.
– Küsi eesti keeles, sest Veebiassistent kasutab eestikeelseid juhendmaterjale.
– Veebiassistendi info on piiratud ainult Excellenti kasutajatoe veebilehel avaldatud juhenditega.
– Väldi ühes vestluses mitme erineva teemaga küsimusi. Kui soovid uut küsimust esitada, värskenda (refresh) käesolevat veebilehte, et alustada uut vestlust.
– Kui Veebiassistent kordab erinevatele küsimustele sama vastust või ei anna vastust, siis värskenda(refresh) käesolevat veebilehte, et alustada uut vestlust.


See automatiseeritud veebivestluse funktsioon on alles testimisel, mistõttu vajab veel treenimist ja andmete täiendamist. Veebiassistent ei oska veel anda täpseid vastuseid kõikidele küsimustele. Spetsiifilisemate ja keerukamate küsimuste puhul soovitame pöörduda otse tugiliini konsultantide poole info@excellent.ee või tel. 669 1111

Me töötame veebiassistendi täiustamisega, mistõttu sinu tagasiside on meile väga oluline. Kui märkad vastust, mis ei vastanud ootustele, või Veebiassistent ei osanud mingile küsimusele vastata, siis märgi vastuse lõpus “pöial üles või pöial alla“. Alternatiivina saad kirjutada info@excellent.ee ja näiteks kopeeri sinna Veebiassistendiga vestlus.

Aitäh mõistva suhtumise eest ja aitäh, et aitad meil paremaks saada!


Milleks chat sulle kasulik on?
– 24/7 tugi: Veebiassistent on alati kättesaadav, pakkudes ööpäevaringset tuge ka siis, kui Excellendi klienditeenindajad ei ole saadaval.
– Kiiremad vastused: Veebiassistent suudab vastata küsimustele koheselt, vähendades ooteaega ja pakkudes kiiret abi.
– Suurem efektiivsus: Veebiassistent tegeleb lihtsamate päringutega ja tänu sellele vabastab telefoni tugiliini ja klienditeenindajad keerukamate küsimustega lahendamiseks.
– Veebijuhendite täiendamine: Tänu klientidelt saadud tagasisidele on meil võimalik täiendada, parandada või lisada uusi juhendeid.
– Järjekorra vältimine: Kuna Veebiassistent saab korraga vastata mitme kliendi päringutele, siis ei pea sa ootama telefoni ootejärjekorras.
– Põhjalikkus: Veebiassistent annab vastused ja lisab alati juurde allika, millel tema vastus baseerub ja soovitab samal teemal teisi postitusi.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Excellent Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Excellent Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Majandusaasta lõpetamise toimingud, mis tasub raamatupidajal enne uut aastat ära teha

17. detsember 2025

Uus aasta algab… Loe edasi

Excellent laieneb Rootsi ja Norra suunal

03. detsember 2025

Pilvepõhiste äritarkvaralahenduste pakkuja Excellent Business… Loe edasi

2025 NIPINURK

03. detsember 2025

Detsembri nipinurk Kuidas… Loe edasi