Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> CostPocket> Aktiveerimine> CostPocketi aktiveerimisel ilmub teade: “Teine võti juba olemas, ei saa uut salvestada, pöörduge klienditoe poole.”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 05. august 2025

CostPocketi aktiveerimisel ilmub teade: “Teine võti juba olemas, ei saa uut salvestada, pöörduge klienditoe poole.”

Kui aktiveerida CostPocketi teenust, siis ilmub eduka aktiveerimise teade moodulis Üldine > Seadistused > E-teenuste seadistused > lahtrisse “Süsteemi teade:”. Kui aga sellel väljal on teade: “Teine võti juba olemas, ei saa uut salvestada, pöörduge klienditoe poole. [kellaaeg]“, siis pöördu oma CostPocketi esindaja poole, et eemaldada topelt aktiveerimine.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kas sa tead, mis liideseid pakub Standard Books ja kuidas need su elu lihtsamaks teevad?

05. august 2025

Andmete käsitsi liigutamine on ajakulukas. Loe edasi

4 levinumat liidestust, mis on Standard Booksi äritarkvaraga võimalikud.

22. juuli 2025

Kas sa tead, mitu korda… Loe edasi

2025 NIPINURK

06. juuli 2025

Juuli nipinurk E-ARVETE… Loe edasi