Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> CostPocket> Aktiveerimine> CostPocketi aktiveerimisel ilmub teade: “Teine võti juba olemas, ei saa uut salvestada, pöörduge klienditoe poole.”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 14. august 2025

CostPocketi aktiveerimisel ilmub teade: “Teine võti juba olemas, ei saa uut salvestada, pöörduge klienditoe poole.”

Kui aktiveerida CostPocketi teenust, siis ilmub eduka aktiveerimise teade moodulis Üldine > Seadistused > E-teenuste seadistused > lahtrisse “Süsteemi teade:“.

Kui aga sellel väljal on teade: “Teine võti juba olemas, ei saa uut salvestada, pöörduge klienditoe poole. [kellaaeg]“, siis pöördu oma CostPocketi esindaja poole, et eemaldada topelt aktiveerimine.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Mis on REST API ja kuidas seda koos Standard Booksiga kasutada? 

26. august 2025

Iga ettevõte on natuke erinev. Loe edasi

EDI ja Standard Books: milleks kasutada ja kuidas? 

13. august 2025

Tüüpiline tellimuse töövoog võib välja… Loe edasi

2025 NIPINURK

06. august 2025

Augusti nipinurk Standard… Loe edasi