Leia vastused

E-maili koostamisel ilmub teade: E-maili saaja puudub, enne saatmist sisestage saaja e-maili aadressUuendatud 07. veebruar 2022

Teade ilmub, kui koostad e-maili mõne kaardi pealt.
Näiteks, kui müügiarve dokumendi peal valid Koosta menüüst valiku “E-mail“, siis avaneb uus e-maili aken.

Kui arvele valitud kliendi Kontakti kaardil ei ole täidetud e-maili aadress või ” Täiendavad e-maili saajad” seadistuses (moodul Kliendihaldus > Seadistused) puudub kliendi jaoks e-mailiaadress, siis uue e-maili akna peale ilmub lisaks teade:
“E-maili saaja puudub, enne saatmist sisestage saaja e-maili aadress”

Avanenud e-maili aknas on “Kellele” lahter tühi ja tuleb käsitsi täita enne saatmist.

Kui e-maili aadress on sisestatud, kuid vales formaadis, siis uue e-maili akna peale ilmub teade:
E-maili saaja vigane, enne saatmist parandage saaja e-maili aadress

Avanenud e-maili aknas “Kellele” lahter täidetud, kuid vigane aadress tuleb parandada enne välja saatmist.

Kontroll toimub, kui koostad e-maili müügiarvelt, pakkumiselt, müügitellimuselt, lähetuselt, ostutellimuselt või kontakti kaardilt.

 

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus