Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> CostPocket> Aktiveerimine> E-teenuse aktiveerimisel ilmub teade: Kasutajal puudub e-maili aadress

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 09. jaanuar 2025

E-teenuse aktiveerimisel ilmub teade: Kasutajal puudub e-maili aadress

Kasutajal puudub e-maili aadressteade kuvatakse kasutajale, kes üritab Sandard Booksis mõnda e-teenuse funktsiooni aktiveerida, kuid sellel kasutajal puudub isiku kaardil või globaalsel e-maili aadress.

Kontrolli:
a) moodul Üldine > Registrid > Isikud.
Täida isiku kaardil (“Müük” vahelehel) lahter “E-mail”;

b) moodul Tehnika > Registrid > Globaalsed kasutajad.
Täida globaalse kasutaja kaardil lahter “E-maili aadress”.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas Excellent Portal muudab liikvel olles töötamise lihtsamaks?

15. mai 2025

Müügitöö ei… Loe edasi

Tegid just uue firma? Ära tee raamatupidamist valesti.

14. mai 2025

Ettevõtte… Loe edasi

Kuidas automaatne pangaliides säästab iga kuu tunde tööd?

14. mai 2025

Kas mäletad,… Loe edasi