Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> CostPocket> Aktiveerimine> E-teenuse aktiveerimisel ilmub teade: Kasutajal puudub e-maili aadress

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

E-teenuse aktiveerimisel ilmub teade: Kasutajal puudub e-maili aadress

Kasutajal puudub e-maili aadressteade kuvatakse kasutajale, kes üritab Sandard Booksis mõnda e-teenuse funktsiooni aktiveerida, kuid sellel kasutajal puudub isiku kaardil või globaalsel e-maili aadress.

Kontrolli:
a) moodul Üldine > Registrid > Isikud.
Täida isiku kaardil (“Müük” vahelehel) lahter “E-mail”;

b) moodul Tehnika > Registrid > Globaalsed kasutajad.
Täida globaalse kasutaja kaardil lahter “E-maili aadress”.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent Business Solutions Eesti AS on ISO sertifitseeritud

16. oktoober 2025

Kui ettevõte on… Loe edasi

Digitaalne liides, mis teeb sinu eest ära kõige rutiinsema osa tööst!

14. oktoober 2025

Raamatupidaja töö on tänapäeval palju… Loe edasi

Tööprotsesside automatiseerimine Standard Booksis – juhend, mis säästab aega ja vähendab vigu

17. september 2025

Paljud raamatupidajad teevad aastaid… Loe edasi