Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 19. august 2021

Üle interneti ühendumisel annab veateate “Connection Failed”?

Kui kasutaja töökoht asub serverist eraldi võrgus (näiteks pilveteenuse kasutamisel), siis sõltub ühenduse saamine mitmetest seadistustest nii kasutaja kui serverarvuti poolel. Kui mõni nendest seadistustest peaks aja jooksul muutuma, siis võib juhtuda, et kasutaja ei saa serveriga/andmebaasiga ühendust. Sellisel juhul kontrolli järgnevad punktid, koos oma IT tugiisikuga.

Kontrollnimekiri:

1. Kas serverprogramm töötab?

2. Kas serverprogrammi ja klientprogrammide versiooninumber ja versiooni kuupäev on täpselt samad?

3. Kas clientprogrammis on ettevõtete tabelis seadistatud õige serverarvuti TCP/IP aadress ja sama pordi number, mis serverprogrammis määratud?

Punktid 1.-3. saad küsida Excellenti konsultandilt info@excellent.ee, pilv@excellent.ee või tel 6691111

4. Kas kasutaja arvuti viirusetõrje tarkvaras on programmile õigused tehtud (seest välja ühendus)?

5. Kas kasutaja arvuti Windowsi/Mac tulemüüri tarkvaras on programmile õigused tehtud (seest välja ühendus)?

6. Kas kontori tulemüüris (ruuteris) on tehtud IP aadressi ja pordi suunamine? Kas suunamine on endiselt aktiivne?

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Booksi versiooniuuendus, kevad 2024

22. aprill 2024

Standard Booksil on valminud uus versioon… Loe edasi

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

18. aprill 2024

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi

Flow Finance’i jaoks on Standard Books alati esimene valik

18. aprill 2024

Raamatupidamisteenust pakkuva Flow Finance´i jaoks… Loe edasi