Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Finbite> Kas saab samaaegselt kasutusel olla Finbite ja CostPocket e-teenused, kas saab mõlemad aktiveerida?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Kas saab samaaegselt kasutusel olla Finbite ja CostPocket e-teenused, kas saab mõlemad aktiveerida?

Finbite e-arvete teenuse ja CostPocket kviitungite/tšekkide vastuvõtmise teenuste aktiveerimised pead tegema eraldi, kuid saad neid mõlemaid teenuseid samaaegselt kasutada. Ainuke piirang on sel juhul, kui kasutad Finbite operaatori e-arvete teenust ja CostPocketi e-arvete vastuvõtmise teenust, neid ei saa samaaegselt aktiveerida ega kasutada. 

Sama kehtib teiste e-arvete operaatoritega (näiteks, Envoice jt) ehk kui on aktiveeritud mõne e-arve operaatoriga tarnijalt ostuarvete vastuvõtmine, siis ei saa kasutada CostPocketi kaudu e-arvete vastuvõtmist.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent Business Solutions Eesti AS on ISO sertifitseeritud

16. oktoober 2025

Kui ettevõte on… Loe edasi

Digitaalne liides, mis teeb sinu eest ära kõige rutiinsema osa tööst!

14. oktoober 2025

Raamatupidaja töö on tänapäeval palju… Loe edasi

Tööprotsesside automatiseerimine Standard Booksis – juhend, mis säästab aega ja vähendab vigu

17. september 2025

Paljud raamatupidajad teevad aastaid… Loe edasi