Uuendatud 16. detsember 2025
Kas saab samaaegselt kasutusel olla Finbite ja CostPocket e-teenused, kas saab mõlemad aktiveerida?
Finbite e-arvete teenuse ja CostPocket kviitungite/tšekkide vastuvõtmise teenuste aktiveerimised pead tegema eraldi, kuid saad neid mõlemaid teenuseid samaaegselt kasutada. Kui kasutad Finbite operaatori teenust tarnijatelt e-arvete vastuvõtmiseks, siis võid kasutada paralleelselt CostPocketi tšekkide digiteerimise teenust – neid saad samaaegselt aktiveerida ja kasutada.
Sama loogika kehtib teiste e-arvete operaatoritega (näiteks, Envoice jt) ehk kui on aktiveeritud mõne e-arve operaatoriga (ehk operaator, kelle põhiteenus on e-arvete vahendamine) tarnijalt ostuarvete vastuvõtmine, siis saad kasutada CostPocketi kaudu tšekkide digiteerimise ja vastuvõtmise teenust.
Äriregistris (RIK) on võimalik igal ettevõttel valida ainult üks e-arve operaator. Teine operaator on võimalik kasutada juhul, kui soovitakse arveid digiteerida (näiteks, CostPocket) või vastu võtta EDI lahendusega (näiteks, Telema).
Vajadusel küsi nõu Excellenti tugiliinilt info@excellent.ee
(mitu operaatorit, eri operaatorid, erinevad e-arve operaatorid)