Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Üldine> Registrid> Objektid> Miks ühes ettevõttes ei ole konto kaardil näha Objekti lahtrit, teises ettevõttes on?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 13. märts 2015

Miks ühes ettevõttes ei ole konto kaardil näha Objekti lahtrit, teises ettevõttes on?

Eesti versioonides sisaldab Konto kaart Objekti välja.
Kui kontode kaartidel seda näha ei ole ole, siis tuleb Üldise mooduli seadistuses “Ettevõtte andmed” valida “KM seadistus” lahtrisse valida Eesti (Ctrl+Enter klahvikombinatsioniga). Kuna funktsioon on loodud Eesti versioonile, siis muu riigi valimisel ei näita Konto kaart välja “Objekt”.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas Excellent Portal muudab liikvel olles töötamise lihtsamaks?

15. mai 2025

Müügitöö ei… Loe edasi

Tegid just uue firma? Ära tee raamatupidamist valesti.

14. mai 2025

Ettevõtte… Loe edasi

Kuidas automaatne pangaliides säästab iga kuu tunde tööd?

14. mai 2025

Kas mäletad,… Loe edasi