Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Üldine> Registrid> Objektid> Miks ühes ettevõttes ei ole konto kaardil näha Objekti lahtrit, teises ettevõttes on?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 13. märts 2015

Miks ühes ettevõttes ei ole konto kaardil näha Objekti lahtrit, teises ettevõttes on?

Eesti versioonides sisaldab Konto kaart Objekti välja.
Kui kontode kaartidel seda näha ei ole ole, siis tuleb Üldise mooduli seadistuses “Ettevõtte andmed” valida “KM seadistus” lahtrisse valida Eesti (Ctrl+Enter klahvikombinatsioniga). Kuna funktsioon on loodud Eesti versioonile, siis muu riigi valimisel ei näita Konto kaart välja “Objekt”.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Standard Booksi ja Excellent Portali versiooniuuendus, kevad 2025

05. juuni 2025

Standard Booksi järgmine… Loe edasi

Kuidas Loo Vesi sai Standard Booksiga tagasi 55 töötundi kuus?

29. mai 2025

Väike tiim, suur… Loe edasi

Kuidas Ülemiste City jõudis kaosest efektiivsuseni?

29. mai 2025

Mida teha siis,… Loe edasi