Leia kiirelt!

Kui koostan tarnija e-arvest ostuarvet, siis tasumistingimus on tühi?Uuendatud 01. märts 2022

See tähendab, et Standard Books programmis puudus Tasumistingimuse kaart (moodul Ostuarved > Seadistused > Tasumistingimused), mis vastaks tasumisetähtaja päevade arvule.

TASUMISTINGIMUSE KONTROLL TARNIJA E-ARVEL
Kui saabunud e-arvega on kaasas tasumistingimuse kood, siis ilmub tasumistingimuse tarnija e-arvele Tasumistingimuse lahtrisse.
Kui tasumistingimuse infot e-arvega kaasas ei ole, kontrollib Standard Books, kas tegemist on deebet(tavalise)- või kreedit-ostuarvega.

Juhul, kui tegu on kreedit tüüpi ostuarvega, siis otsib programm “Tasumistingimuste” seadistusest esimese tasumistingimuse kaardi, mille Tüüp = Kreeditarve
ning see kood asetatakse Tarnija e-arvele “Tasumistingimuse” väljale.

Juhul kui tegu on deebet ehk tavalise ostuarvega, siis arvutab Standard Books tasumistähtaja järgneva valemiga:
arve kuupäev  – tasumistähtaeg =  tasumistingimus
Saadud päevade arv asetatakse Tarnija e-arvele väljale “Tasumistingimus“.

Sama koodiga tasumistingimust ei pea Standard Booksis eksisteerima ning selle puudumine ei takista Tarnija e-arvel muudatuste tegemist, salvestamist ega Ostuarve koostamist.

 

TASUMISTINGIMUSE KONTROLL OSTUARVEL
Kui hakkad “Tarnija e-arvest” koostama Ostuarvet, siis:
1. Kui tarnija e-arvel on kasutatud “Kreeditarve” tüübiga tasumistingimust, siis viiakse sama tasumistingimus Tarnija e-arvelt edasi Ostuarvele.

2. Kui tegemist ei ole kreedit tüüpi tasumistingimusega, siis kontrollib Books, kas Tarnija e-arve dokumendil kasutatud tasumistingimuse kood eksisteerib ka seadistuses Tasumistingimused (moodul Ostuarved > Seadistused) ning tarnija e-arvel märgitud „Arve kuupäev“ ja „Laekumistähtaeg“ vahe = „Netopäevi“ lahtri sisuga (Tasumistingimuse kaardil). Kui täpselt sama koodiga tasumistingimus on olemas seadistuses, siis asetub ostuarvele see tasumistingimuse kood.

3. Kui Tasumistingimuste seadistuses täpselt sama koodiga kaart puudub, siis otsib Books tasumistingimuste kaartide hulgast esimest sellist tasumistingimuse kaarti, millel on täidetud sama “Netopäevi” ja tüüp=Tavaline.

Kui ühtegi Tasumistingimuse kaarti ei eksisteeri, kus oleks sama Netopäevi, siis jääb ostuarvel “Tasumistingimus” lahter tühjaks. Kui klient muudab või kinnitab Ostuarvet kus tasumistingimus puudub siis saab ekraanile veateate “Sisesta tasumistingimus” ja ostuarvet ei salvestata. Kasutaja peab siis tasumistingimuse käsitsi valima (ctrl+enter).

Märksõnad:
Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus