Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügihaldus> Registrid> Tellimused> Kui müügitellimus on märgitud “Suletud”, kas saab arvet ja lähetust teha?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 01. november 2016

Kui müügitellimus on märgitud “Suletud”, kas saab arvet ja lähetust teha?

A) Kui Müügitellimusest on tehtud enne lähetus ja seejärel tellimuse kaart suletud, siis programm lubab arvet koostada Tellimuse pealt.

B) Kui Müügitellimus sai suletud enne Lähetuse koostamist, siis ei saa enam lähetust ega arvet koostada. Sel juhul tuleb alustada uue tellimusega.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Liidestuste abil andmed liikuma!

09. oktoober 2024

Tänapäeva maailmas, kus nutiseadmed, veebipoed… Loe edasi

OKTOOBRI NIPINURK – Kaardimakse tasumise kajastamine, e-arvete operaatorid, väikevahendite sisestamine jpm.

02. oktoober 2024

OKTOOBRI NIPID Kuidas… Loe edasi

Excellent Latvia nüüd Telema sertifitseeritud partner

27. september 2024

Septembris allkirjastas Telema lepingu… Loe edasi