Leia kiirelt!

Kuidas saab muuta kliendikoode?Uuendatud 30. september 2021

Kui klienti/kontakti ei ole kasutatud, siis saab kliendi kaardi kustutada ja luua uue. Kui klienti on vähemalt korra kasutatud mõnel dokumendile, ei lase programm kliendi kaarti kustutada. Kui soov on siiski klientide koode muuta ja asendada vana kliendi kood uue koodiga, siis tuleb teostada klientide konverteerimine.

Kliendi koodide konverteerimise toiminguprotsessi käigus tuleb teostada serveris ka andmebaasihooldus. Sellepärast lepi toimingu teostamise aeg eelnevalt kokku Excellenti konsultandiga.

Konverteerimise protseduur:

  1. Kasuta Üldises mooduli seadistust “Konverteerimine – kontaktid“. Sisesta vanad ehk praegused klientide koodid ja kõrvale uued. Kui seadistus täidetud, siis Salvesta.
  2. Üldises mooduli seadistuses “Konverteerimine – master” märgi valik “Konverteeri kontaktid“. Salvesta seadistus.
  3. Nüüd on vaja teostada andmebaasihoolduse protseduur. Kui kasutad Excellenti pilveteenust, siis pöördu Excellenti konsultandi või pilveserveri administraatori poole.
  4. Kui andmebaasihooldus on teostatud, kontrolli üle, kas koodid on vahetunud. Kontrolli, et alles jäänud kontaktide kaartidel oleksid märgitud valikud “Klient” või “Tarnija” või mõlemad, vastavalt vajadusele.
  5. NB! Nüüd tühjenda seadistused Üldises moodulis:
    Konverteerimine – kontaktid“, kustuta kõik read. Salvesta
    Konverteerimine – master“, eemalda linnuke “Konverteeri kontaktid“. Salvesta.
Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus