Leia kiirelt!

Kuidas saab muuta tarnijate koode?Uuendatud 18. mai 2017

Kui tarnijat/kontakti ei ole kordagi dokumentidel kasutatud, siis saab tarnija kaardi kustutada ja luua uue. Kui tarnija on vähemalt korra kasutatud mõnel dokumendil, ei lase programm tarnija kaarti kustutada. Vanu kaarte on võimalik Sulgeda. Aga kui soov on siiski tarnijate koodide loogikat muuta ja asendada vanad koodid uute koodidega, siis tuleb teostada konverteerimine toiming.

Tarnijate koodide konverteerimise protsessi käigus tuleb teostada andmebaasihooldus. Sellepärast lepi toimingu teostamise aeg eelnevalt kokku konsultandiga.

  1. Kasuta Üldises mooduli seadistust “Konverteerimine – kontaktid“. Sisesta vanad ehk praegused klientide koodid ja kõrvale uued. Kui valmis, Salvesta.
  2. Üldises mooduli seadistuses “Konverteerimine – master” märgi valik “Konverteeri kontaktid“. Salvesta seadistus.
  3. Nüüd on vaja teostada andmebaasihoolduse protseduur. Kui kasutad Excellenti pilveteenust, siis pöördu Excellenti konsultantide poole.
  4. Kui andmebaasihooldus on teostatud, kontrolli üle, kas koodid on vahetunud. 
  5. NB! Nüüd tühjenda seadistused Üldises moodulis:
    Konverteerimine – kontaktid“, kustuta kõik read.
    Konverteerimine – master“, eemalda linnuke “Konverteeri kontaktid“.
Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus