Skip to content
Ostuarved/Pangamaksed
- Kuidas näeb tarnijatele tehtud ettemakseid, mis on kasutamata ja arvega sidumata?
- Kuidas panka saata üks maksekorraldus sama tarnija mitme ostuarve kohta?
- “Saada panka” nupule vajutades ilmub teade: NB! Pangaliidestuse teenus aktiveerimata. Täiendava info saamiseks pöörduge oma panga poole või uurige lisa Excellent’i kasutajatoe lehelt
- Coop pangaga andmevahetuse seadistamine ja aktiveerimine
- Kuidas sisestada autoremondi ostuarvet, kui kindlustus tasub osa?
- Seadistus “Ostuarve seadistused”
- Kuidas väljastada tarnijale saldoteatist?
- Kuidas lisada ostuarvele kassa-ale?
- Tarnija e-arvest ostuarve koostamisel ilmub teade “Tarnija puudub või on suletud”
- Kuidas pärida pankade väljavõtteid, millel Standard Booksiga otseliides puudub? (Luminor Pank)
- Ostuarve muutmisel ilmub teade: Kontrolli ostuarve hetkeseisu
- Millisest aruandest näen tarnijatelt ostu riikide lõikes?
- Eksportfunktsioon “O/R Likviidsus”
- Kuidas sisestada tasumist valuutas?
- Kuidas ostuarvete sirvimise nimekirjas leida tarnija viimased arved?
- Kuidas sisestada tasaarveldust?
- Koond-ostuarve koostamise aknas ilmub veateade
- Miks ma ei saa kontakti kaardil uuendada e-arve kanali eelistust?
- Kuidas koostada koond-ostuarveid?
- Kuidas seadistada, kas pangaväljavõtte importimisel tekib 1 finantskanne või eraldi kanded iga väljavõtte rea kohta?
- Booksist panka saadetud tasumisel on selgituses inglise keeles “Invoice no…”, mitte “Arve nr…”
- Aruanne “Tarnija väljavõte, perioodiline”
- Miks osadel ostuarvetel on päises täidetud lahter “Operaator”, osadel mitte?
- Ostuarve kinnitamisel ilmub teade: Ümardamise konto puudub. Kontrolli lausendamist!
- Mida tähendavad erinevad värvid ostuarvete sirvimise aknas?
- RIK aadressi päringu aruanne avab Interneti Exploreri, kui vajutan “Vaata kohustusi”
- Kuidas kajastada pöördkäibemaksu teenuse impordi puhul (väljastpoolt EL-i)?
- Kuidas kajastada proportsionaalset käibemaksu?
- OSTUARVE KREDITEERIMINE
- Kas ostuarvele on võimalik panna mitu osamaksega tasumise tähtaega?
- KUIDAS SISESTADA TARNIJALE TASUTUD ETTEMAKS?
- Tasumise salvestamisel ilmub teade “Kaarti ei saa salvestada. Tasutud summa … on suurem, kui arve summa . Kui soovid seda summat tasuda, konteeri see … ettemaks.”
- Miks ostureskontro aruanne ei näita arveid, mis on pangas tasumise ootel ehk ei ole veel tasutud?
- Tasumise salvestamisel ilmub teade “Antud tasumisviisil määratud pank ei ole toetatud: ..”
- Kas on võimalik pärida ka varasema perioodi väljavõtteid, peale pangaliidestuse esmast aktiveerimist?
- Aktiveerisin esimest korda pangaliidestuse, aga ühtegi dokumenti ei ole programmi saabunud?
- Programm on ise muutnud tasumise dokumendi kuupäeva, miks?
- Kuidas tasumist uuesti panka saata?
- Kontakti lisamisel dokumendile ilmub teade “Kontakt on [staatus] !”
- Miks kontakti kaardil on märgitud Staatus Äriregistris “Teadmata”, kuigi päriselt on ettevõte pankrotis?
- Kas on võimalik, et tarnijalt saabunud e-arvest ostuarve koostamisel oleksid summad koos käibemaksuga?
- Kas saab seadistada, et programm nõuaks iga kontakti KMKR nr täitmist?
- Aruanne “Tarnija hetkeseis”
- Pangaväljavõtte importimisel tekkisid Tasumisele read, mis pole seotud arvetega. Kuidas saan muuta?
- SEADISTUSED PANGATEHINGUTE PANKA SAATMISEKS JA VASTUVÕTMISEKS PANGAST (KÄSITSI ja AUTOMAATSELT)
- Kas tarnijaga saab siduda ühe konkreetse viitenumbri?
- Milleks kasutatakse registrit ostulepingud?
- Tegin pangas tarnijale ettemaksu ülekande, aga pangaväljavõtte importimisel seob programm automaatselt mingi ostuarve numbriga?
- Kuidas vältida, et ma tasumisele sama ostuarve numbrit mitu korda ei valiks?
- SEB PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- LHV PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE JA MAKSETE AUTOMAATNE IMPORT
- Tasumise sisestamisel ilmub teade “See ostuarve on juba tasumisele asetatud”
- Pangaliidestuste aktiveerimine (SEB/Swedbank/LHV/Coop)
- Kuidas sisestada uut tasumisviisi?
- Kuidas toimida, kui firma nimele esitatud ostuarve oli tegelikult tasutud töötaja poolt?
- Milleks kasutatakse kontakti kaardil valikut “Genereeri viitenumber”?
- Aruanne “Ostuarvete manused”
- Ostuarve salvestamisel ilmub teade “Ei tohi olla tühi”?
- Pangafaili importimisel tekivad tasumised Töötlemata Kannete registrisse, kuigi Tasumiste registris on need juba olemas?
- Programmi ühendus katkeb, kui on avatud panga internetilehekülg
- Reisiteenuse erijuhu kajastamine KMS §40 alusel
- Uue kontakti kaardi koostamisel ilmub teade “Klient selle e-mailiaadressiga on juba registreeritud”
- Uue kontakti koostamisel ilmub teade: KMKR nr. on juba olemas
- Kuidas krediteerida metalli ostu ostuarvet?
- Seadistus – Lausendamine, ostud
- Kuidas programm seob imporditud tasumised õigete ostuarvetega?
- Tarnijale tehtud ettemaksult käibemaksu arvestamine
- Kuidas koostada tasumist tuleviku kuupäevaga?
- Mida tähendavad erinevad värvid Tasumiste sirvimise aknas?
- LHV panga väljavõtte import failina, käsitsi
- Saabunud e-arvest koostasin ostuarve, aga seal ei ole näha artiklite nimetusi ja seletusi?
- Mida teha, kui pangaväljavõtte impordiga tekivad tasumised topelt?
- Kuidas näen, millised päringud on toimunud pangaliidese kaudu?
- Kas pangaliidestuse aktiveerimisel on võimalik pärida eilset või varasema kuupäevaga panga väljavõtet?
- Aruanne “Intrastat deklaratsioon”
- Koostasin töötlemata kande kaardist finantskande ja peale seda kadus kaart „Töötlemata kanded“ registrist?
- Kuidas ma saan vaadata, milliseid pangakanded on juba programmi saabunud?
- Koostasin Töötlemata kandest kogemata vale dokumendi. Kuidas saan parandada?
- Kas saab seadistada, et programm nõuaks iga kontakti kaardil “Reg.nr. 1” täitmist?
- Millisest aruandest saaks näha tasumata ostuarveid, et oleks grupeeritud 30, 60, 90 päeva üle tähtaja?
- SWEDBANK PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- Mida tähendab Ostureskontro aruandes tekst “Koosta tasumine”?
- KUIDAS SISESTADA UUT TASUMIST?
- Tarnija e-arvest kulutuse koostamisel ilmub teade “Tegevus on keelatud:Kulutuse koostamine tarnija e-arvetest”
- Mida tähendab “Ootel” valik?
- Milleks kasutatakse nuppu “Kontrolli EU KM numbrit” kontakti kaardil?
- Kuidas seadistada, et programm lisaks ostuarvele automaatselt objekti Konto kaardi pealt?
- Aruanne „Tasumiste nimekiri“ ei avane Excelisse, kuigi valik on olemas?
- Kas saan kinnitust tagasi võtta?
- Kuidas kontrollida, kas kõikide saabunud ostuarvetega on PDF fail kaasa tulnud?
- Kui koostada tarnija e-arvest kulutus, kuidas programm leiab isiku nime kulutuse kaardile?
- Kas tarnijatele saab saata saldovõrdlust inglise keeles?
- Kuidas Omnivast/Finbite saabunud e-arvele saab arve rea teksti, mitte ainult konto nimetuse?
- Miks Finbite-st (Omniva) saabunud e-arvetel ei ole kaasas PDF faili?
- Kuidas näeb ainult neid tarnijatele tehtud ettemakseid, mis on mul kasutamata ja ostuarvega sidumata?
- Panka saadetava tasumiste failis on vale arveldusarve number, kuigi tarnija kaardil on õige?
- Kuidas koostada laosissetulekust ostuarve, kui kaup ja transport tulid erinevatelt tarnijatelt?
- Kuidas Intrastati aruannet elektrooniliselt Statistikametisse saata?
- Tarnija saatis ostuarve e-arvena, kuidas see siduda laosissetulekuga?
- Seadistus “Pangad”
- Kuidas seadistada tarnijate klasse?
- Kuidas lisada uut kliendi või tarnija kontaktisikut?
- Kuidas teha, kui saabub ostuarve ühelt firmalt, aga tasuma pead teisele ettevõttele?
- Kas ühes ettevõttes sisestatud müügiarved saab üle viia samas andmebaasis asuvasse teise ettevõttesse ostuarvetena?
- Kuidas saan vaadata, mitu ostuarvet on sisestatud ühe kuu jooksul?
- “Andmete kontroll (SEPA maksed)” aruandes on tasumisviiside juures tekst “Pangakood: määramata”
- Kuidas tarnija e-arvet vastu võtta?
- Tarnija e-arvel kaardil puudub ostuarve number ja Kinnitatud märge. Kuidas lisada?
- Miks tarnija e-arvest ei teki ostuarvet?
- Kas mitmest kviitungist saab koostada ühe kulutuse?
- KUIDAS PANGAST TASUMISI IMPORTIDA PROGRAMMI KÄSITSI?
- Kas saabunud tarnija e-arvest saab koostada automaatselt ostuarve?
- Kus ma leian tarnijate poolt saadetud e-arved Booksi programmis?
- Tarnija e-arvest ostuarve koostamisel tuleb teade: “Sama tarnija arve nr-ga ostuarve on juba koostatud: [arvenr]“
- Kas mitu ostuarvet saab kinnitada korraga?
- Koostan tarnija e-arvest ostuarve ja ostuarve tekkimisel annab teate „Tähelepanu! Seo arve ettemaksuga!“
- CostPocket keskkonnast on imporditud kviitung, kuidas sellest kulutuse saab teha?
- Kuidas toimub programmis lihtne kaupade ostuprotsess?
- Müügiarve, ostuarve või laosissetuleku kinnitamisel ilmub teade “Kannet ei saanud koostada. Kontrolli seadistust. Baasvaluuta ümardamise konto puudub, kontrolli lausendamist.”
- KUIDAS SISESTADA UUT KONTAKTI/KLIENTI?
- KUIDAS OSTUARVET PARANDADA?
- Kuidas kõiki kontakte saab ühest ettevõttest teise üle viia?
- Ostuarve kinnitamisel ilmub teade “Kannet ei saanud koostada. Kontrolli seadistust. Käibemaksukood pole kontole lubatud 1510”?
- Kontaktisiku kaardile ei saa valida ametinimetust, valiku aken on tühi?
- Kas saan kontakti kaardile väljasid ise juurde lisada?
- Kasutaja ei näe Tarnija hetkeseisu aruandes ostutellimusi?
- Milleks kasutatakse Kontakti kaardil “telefoni” ikooni?
- Kuidas saab muuta tarnijate koode?
- Kuidas saab muuta klientide koode?
- Kas saab piirata, et kasutaja ei saaks ostutellimusest ostuarvet koostada?
- Ostutellimusest ostuarve koostamisel ilmub teade “Tegevus on keelatud:Ostuarve koostamine ostutellimusest”
- Ostuarve kinnitamisel ilmub teade “Tegevus on keelatud:Ostuarve kinnitamine”
- Kas saab kasutajale keelata ostuarve kinnitamise?
- Tasumise salvestamisel ilmub teade “Tasumist ei saa salvestada. Negatiivsed väärtused pole lubatud.”
- Kui tihti programm saadab välja e-arveid?
- Kuidas vormistada ettemaksu tagastus tarnijalt?
- Kas programm võimaldab koostada tasumised valmis automaatselt, vastavalt tasumistähtajale?
- Milleks on tasumisel linnuke “Tellitud”?
- Mille jaoks kasutatakse ostuarvel valikut Eelkonteering?
- Programm ei luba sisestada tarnijale ettemaksu tasumisena, ilmub teade “Sisesta arve number”?
- Kas saab nii, et ostuarve sisestamisel samale tarnijale ilmuks kulukonto automaatselt?
- Dokumendi salvestamisel ilmub teade “Täitmata kanded ei ole lubatud”
- Meie ettevõte ei ole käibemaksukohuslane, aga programm arvutab ikka KM summa ostuarvetele?
- Miks programm arvutab ostuarvel vale käibemaksu summa?
- Miks ostuarve sisestamisel jätab programm vahele objektide ja kirjelduse lahtrid?
- Kuidas saab ostutellimusest koostada ostuarvet enne laosissetuleku sisestamist?
- Ostutellimuse pealt ostuarve koostamisel ilmub teade “Koosta kõigepealt Laosissetulek”?
- Ostuarve kinnitamisel ilmub teade “Sisesta kinnitaja”?
- Millised seadistused tuleb teha enne Ostuarvete mooduli kasutamist?
- Kui kustutan tasumisel rida, siis rida ei kustu vaid ilmub reale punane joon?
- Dokument on kirjeldatud, aga printida ei saa ekraanile ega printerisse?
- Ostuarvele ei saa lisada artiklit ja kogust, kuigi varem on saanud?
- Ostutellimuselt ostuarvet koostades ilmub teade “Tarnija puudub, on suletud või ilma kulukontota”?
- Ostuarve sisestamisel ilmub teade “Koguse muutmine väiksemaks kui lähetusel ei ole lubatud”?
- Kuidas vana klienti/tarnijat kustutada?
- Kuidas saab vältida, et sama hankija/tarnija ostuarvet ei sisestataks topelt?
- Peale klientide andmete importimist ei saa uut kontakti salvestada, ilmub teade “On juba registreeritud”
- Uute klientide sisestamisel küsib alati programm registri numbrit. Kuidas seda välja lülitada?
- Kuidas pöördmaksu õigesti kajastada metalli või kinnisasja ostmisel/soetamisel?
- Dokumendi kirjelduse aknas ei saa midagi valida?
- OSTUARVETE MOODULI JUHEND
- Kuidas toimub kulude ja tulude periodiseerimine?
- Kuidas aruannete võtmisel saab teha mitu valikut või välistada mingit infot?
- Ostuarvele koostati ekslikult tasumine. Kuidas õigesti parandada?
- Kuidas lisada juba kinnitatud tasumisele teenustasu?
- Kuidas saab viitenumbreid automaatselt kõigile klientidele korraga lisada?
- Mida tähendab “Teenused ID” kontakti kaardi peal?
- Dokumendi kinnitamisel ilmub teade “Konto suletud”?
- Kuidas sisestada valuutas ostuarvet?
- Kuidas kajastada programmis topelt tasumist?
- Kuidas parandada valesti sisestatud ostuarve Kreeditarvet?
- Kuidas teha tasaarveldusi ostuarvetega ja müügiarvetega?
- Kuidas krediteerida ostuarvet, millele on Tasumine ka tehtud?
- Mis erinevus on tasumise rea peal valikul “Lisa teenustasu” ja tasumise I.osal “Teenustasu”?
- Kuidas muuta ostuarvel Kande kuupäeva, kui see on erinev arve kuupäevast?
- Kuidas ostuarvega saab jagada kulud tuleviku perioodidele?
- Tarnija e-arvest ostuarvet koostades ilmub teade: “Sobimatu hetkeseis”
- Kuidas ostuarvet tühistada?
- Ostuarvet ei saa muuta, ilmub teade “Simulatsioon üleviidud”
- Ostuarve seoti ekslikult vale ettemaksuga, kuidas parandada?
- Eksportides programmist tasumisi tekib tühi fail
- Miks tasumiste faili ei õnnestu internetipanka laadida, ilmuvad veateated?
- Dokumendi sisestamisel ilmub teade “On juba registreeritud hilisema kuupäevaga toiminguid”
- Dokumenti ei ole võimalik muuta, ilmub teade “Kaarti kasutab …”
- Tarnijale on registreeritud ettemaks Tasumisena, kuid seda tasumist ei ole näha, kui valida ostuarve peal Operatsioonide menüüst “Seo ettemaksuga”?
- Kas tasumiste saatmine internetipanka on tasuline?
- Ostuarvete moodulis ütleb ostuarve kinnitamisel: Kannet ei saanud koostada, kontrolli seadistust.
- Mida teha siis, kui Tasumise kinnitamisel annab programm veateate, “Vale kuupäev”?
- Ostuarve salvestamisel ütleb programm “On juba registreeritud”
- Kui soovisin tasumist kinnitada, ütleb “Arve tasumine on keelatud”.
- Miks ostuarvel ei arvuta täissummast käibemaksu?
- Ostuarve ei ilmu Tasumisel Ctrl+Enteriga valides tasumata arvete nimekirja aknasse. Hetkeseisu aruanne ostuarve Operatsioonid menüüs näitab, et tegemist on sularahaarvega, kuigi ei peaks.
- Kuidas kasutada Ostuarve Operatsioonide käsku Võrdsusta?
- Kui ma sisestan Ostuarvet, sisestub käibemaks kahele Käibemaksu väljale, miks?
- Kas ostuarvest on võimalik automaatselt koostada põhivara?
- Kuidas lisada Tasumisele teenustasu?
- Kuidas tühistada Tasumist?
- Kuidas kajastada ostuarvel pöördkäibemaksu?
- Kuidas muuta andmeid kliendi kaardil?
- Kuidas kajastada ostuarvel Euroopa Liidu sisest pöördkäibemaksu?
- Kuidas sisestatakse uusi numbriseeriaid erinevates moodulites?
- Arve või ostuarve salvestamisel ilmub teade ‘Ei ole määratud numbriseerias’