Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Ostuarved/Tasumised> Registrid> Tarnija e-arved> Miks osadel Ostuarvetel ja Kulutustel on dokumendi päises täidetud lahter “Operaator”, osadel mitte?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 30. aprill 2024

Miks osadel Ostuarvetel ja Kulutustel on dokumendi päises täidetud lahter “Operaator”, osadel mitte?

Väli “Operaator” sisaldab infot e-arve operaatori kohta, kelle kaudu e-arve saabus. Lahter täitub automaatselt, kui tarnijalt saabub e-arve. Saabunud “Tarnija e-arve” dokumendilt kandub see info edasi Ostuarvele või Kulutuse dokumendile.

Kui sisestad Ostuarveid või Kulutusi käsitsi, siis jääb väli tühjaks.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Liidestuste abil andmed liikuma!

09. oktoober 2024

Tänapäeva maailmas, kus nutiseadmed, veebipoed… Loe edasi

OKTOOBRI NIPINURK – Kaardimakse tasumise kajastamine, e-arvete operaatorid, väikevahendite sisestamine jpm.

02. oktoober 2024

OKTOOBRI NIPID Kuidas… Loe edasi

Excellent Latvia nüüd Telema sertifitseeritud partner

27. september 2024

Septembris allkirjastas Telema lepingu… Loe edasi