SEB-ga lepingu sõlmimiseks tuleb:
2.1. Ettevõtte esindaja poolt logida sisse SEB ärikliendi internetipanka ja liikuda SEB Gateway lehele (Lisateenuste menüüs).
Kasuta seda otselinki SIIT
2.2. Kui oled sisse loginud, pead lepingu sõlmimiseks valima oma operaatori, teenused ning teenustasukonto.
2.3. Järgmisena saab tutvuda sõlmitava lepinguga ning selle digitaalselt allkirjastada kasutades Smart-ID, Mobiil-ID, ID-kaarti või digi-ID.
2.4. Peale lepingu allkirjastamist kontrollib SEB selle korrektsust ning aktiveerib teenuse (1) ühe tööpäeva jooksul.
2.5. ’SEB Baltic Gateway’ teenuse veebilehel on alati võimalik näha enda lepingu detaile, lepingut muuta ning vajadusel ka sulgeda.
2.6. Allkirjastatud lepingu saate alla laadida SEB ärikliendi internetipangas ’Digidokumendid’ lehelt.
Peale lepingu edukat sõlmimist, saad unikaalse “Access Token” koodi (API Juurdepääsuluba), mis tuleb hiljem Standard Booksi kopeerida. Access Token koodi leiad SEB veebilehelt menüüst Lisateenused /seaded > Digidokumendid > SEB Baltic Gateway
3.2. Aktiveerimisel avaneb sulle täiendav vaheaken, kus “SEB” osas tuleb märkida teenused, mida soovid kasutada:
– Eelmise päeva lõpu seisuga väljavõte
– Jooksva päeva väljavõte (tasuline teenus)
3.3. Kui aktiveerisid SEB internetipangas teenuse, said unikaalse “Juurdepääsuluba” koodi (Access Token), mis tuleb nüüd siin vaheaknas kopeerida lahtrisse “SEB lepingu ID”.
(Tasumise, tasumiste import, laekumise, laekumiste importimine, panga väljavõte, pangaväljavõte, pangaimport, SEPA importimine, maksefailid, maksekorraldused, maksekorralduste, pangafailide, panga väljavõtte, panga maksed, pangamaksed, pangatehingud, pangatehingute, pangaliides, pangalink)