Leia kiirelt!

SEB PANGALIIDESE AKTIVEERIMINEUuendatud 14. aprill 2021

  1. Eelseadistused Standard Books programmis:
    Enne SEB pangaliidestuse e-teenuse aktiveerimist tuleb Standard Booksis kontrollida järgnevad seadistused: PDF juhend (lk 6-7)
  2. Aktiveerimine Booksis:
    E-teenuse aktiveerimiseks ava seadistus moodulis Üldine > Seadistused > E-teenuste seadistused > Muud teenused > Pangaliidestus. Vajuta “Aktiveeri” nupule. Aktiveerimisel avaneb Teile täiendav vaheaken, kus tuleb täita:

    • Teenustasu konto – Sisestage väljale konto IBAN, mida kasutatakse edaspidi teenustasu arveldamiseks. Teenustasu konto sisestamiseks võib valida ka vastava tasumisviisi, mis on seotud SEB IBAN-iga, millelt soovitakse teenustasusid tasuda.

    Kui Esindaja on sisestatud Isikute registrisse ja talle on määratud e-mail ja isikukood, piisab Esindajaga seotud väljade sisestamiseks Esindaja valimisest „Esindaja“ väljale.

    • Esindaja nimi – Sisestage väljale esindaja nimi (ees- ja perekonnanimi)
    • Esindaja isikukood – Sisestage väljale esindaja isikukood.
    • Esindaja e-mail – Sisestage väljale esindaja e-mail, mida kasutatakse lepingu sõlmimiseks ja suhtluseks pangaga.

    Teenuse aktiveerimise järel saadame Excellenti poolt sulle kinnitava e-maili ning seejärel saad SEB panga internetiportaalis jätkata teenuselepingu sõlmimisega.

  3. Aktiveerimine SEB-s:
    Lepingu saab SEB ärikliendi internetipangas sõlmida ainult isik, kellel on õigus või volitus ettevõtet lepingu allkirjastamisel esindada. Internetipangas saab lepingu allkirjastada üks esindaja ja juhul kui ettevõttel on nõutud ühine esindusõigus, siis võtab SEB vajaliku allkirja lisamiseks ettevõtte esindajaga ühendust.

    SEB-ga lepingu sõlmimiseks tuleb:
    3.1. Ettevõtte esindaja poolt logida sisse SEB ärikliendi internetipanka. Kasuta seda otselinki SIIT

    3.2. Kui oled sisse loginud, pead lepingu sõlmimiseks valima oma operaator, teenused ning teenustasukonto.

    3.3. Järgmisena saab tutvuda sõlmitava lepinguga ning selle digitaalselt allkirjastada kasutades Smart-ID, Mobiil-ID, ID-kaarti või digi-ID.

    3.4. Peale lepingu allkirjastamist kontrollib SEB selle korrektsust ning aktiveerib teenuse ühe tööpäeva jooksul

    3.5. ’SEB Baltic Gateway’ teenuse lehel on alati võimalik näha enda lepingu detaile, lepingut muuta ning vajadusel ka sulgeda

    3.6. Allkirjastatud lepingu saate alla laadida SEB ärikliendi internetipangas ’Digidokumendid’ lehelt.

    Kui lepingu sõlmimine ei ole mingil põhjusel SEB ärikliendi internetipangas võimalik, siis tuleb Baltic Gateway lepingu taotluse saatmiseks pangaga eraldi ühendust võtta.
  4. Peale lepingu allkirjastamist ja aktiveerimist, saadab Excellenti kasutajatugi Teile Lepingu ID numbri krüpteeritult e-mailile. Lepingu ID tuleb sisestada järgnevale seadistuse väljale:Moodul Üldine > Seadistused > Pangaliidestuse seadistused > “SEB lepingu ID” (vaheleht SEB)

 

Pangaliidese kasutamine ja maksete importimine:
Kui eelnevad seadistused ja aktiveerimised tehtud, saad hakata kasutama andmevahetust. Panga liidese kõikide funktsioonide kasutamise kohta vaata juhendit SIIT (pdf)

 

 

(Tasumise, tasumiste import, laekumise, laekumiste importimine, panga väljavõte, pangaväljavõte, pangaimport, SEPA importimine, maksefailid, maksekorraldused, maksekorralduste, pangafailide, panga väljavõtte, panga maksed, pangamaksed, pangatehingud, pangatehingute, pangaliides)

Märksõnad:
Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus