Uuendatud 02. juuli 2025
Panka saadetaval tasumisel on vale arveldusarve number, kuigi tarnija kaardil on õige?
Kui saadad Tasumisi panka pnagaliidesega või eksportides faili (Moodul Ostuarved > Funktsioonid > Ekspordid >”SEPA maksed“), siis võetakse Tasumise kaardilt info, mis läheb panka. Tasumise kaardile tekib info järgnevalt:
- Tasumise dokumendile (H.osale) ilmub tarnija arveldusarve number Ostuarve pealt automaatselt. Alternatiivina saad Tasumisel (H. osa, väli “Tarnija IBN“) valida Ctrl+Enter mõne teise arveldusarve nr, mis on eelnevalt sisestatud tarnija Kontakti kaardile (“Kontod” vahelehele).
- Kui koostad ostuarve Tarnija e-arvest, siis tuleb IBAN arveldusarve kaasa e-arvega. Selle pealt kandub a/a number edasi Ostuarvele ja sealt edasi Tasumisele.
- Kui sisestad Ostuarvet käsitsi, siis (“Kontod” lehele) võetakse tarnija panga arveldusarve number tarnija Kontakti kaardilt. See arveldusarve, mis oli Kontakti kaardil ostuarve sisestamise hetkel.
NB! Kui muudad Kontakti kaardil hiljem, siis ostuarvel see automaatselt ei uuene.
NB! Kui teed vanemast Ostuarvest koopia, siis võetakse IBAN eelmise ostuarve pealt, mitte tarnija kaardilt. Kui IBAN on vale, siis vali Ostuarve “Kontod” vahelehel ctrl-enteriga soovitud IBAN.
(SEPA, tasumise, tasumiste, maksefailid, maksekorraldused, maksekorralduste, pangafailide, panga maksed, pangamaksed)
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Miks programmist Tasumisi eksportides tekib tühi fail?
Miks tasumiste faili ei õnnestu internetipanka laadida, ilmuvad veateated?