Leia vastused

Arve või ostuarve salvestamisel ilmub teade ‘Ei ole määratud numbriseerias’Uuendatud 29. oktoober 2014

Teade viitab, et arve kuupäev ei ole vastavuses valitud numbriseeriaga. Number pakutakse vastavalt kuupäevale Ctrl+Enteriga avanevas valikuaknas.

Müügiarvete numbriseeriaid saab sisestada/muuta Müügiarved moodulis > Seadistused> Numbriseeriad-arved.

Ostuarvete numbriseeriaid saab sisestada/muuta Ostuarved moodulis > Seadistused> Numbriseeriad-ostuarved.

Pakkumiste ja müügitellimuste numbriseeriaid saab sisestada/muuta Müügihalduse moodulis > Seadistused> Numbriseeriad-pakkumised või Numbriseeriad-tellimused.

Lisaks võid kontrollida, kas kasutaja kaardile on määratud isikupõhised numbrid: moodul Üldine – Registrid – Isikud.

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus