Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
- E-teenused
- Pilveteenus
- Litsentsid ja teenused
- Dokobit
- Alustamine
- Liidestamine
- Unifiedpost EDI
- Moodulid
- Müügiarved/Laekumised
- Ostuarved/Tasumised
- Finants
- Logistika/Ladu
- Müügihaldus
- E-mail ja kaustad
- Palk
- Põhivarad
- Kliendihaldus/CRM
- Ettevõtte märguanded
- Lepingud
- Korteriühistu
- Kulutused
- Hooldusteenindus
- Kassa
- Komplekteerimine
- Vee erilahendus
- Kassamüük (POS)
- Kasutaja seadistused
- Konsolideerimine
- Projektiarvestus
- Ressursiplaneerimine
- Tehnika
- Integratsioon
- Üldine
- Turvalisus
- Aruanded
Registrid
- Kuidas täita kontakti kaart, kui huvikoolituse teenust kasutab laps, aga tasub lapsevanem? Milline on õige seadistus INF3 aruande jaoks?
- LHV panga väljavõtte import failina, käsitsi
- Müügiarve kinnitamisel ilmub teade “Maksja ei ole kontaktide registris”
- Kuidas seadistada fikseeritud hinnad sõltuvalt müüdavast kogusest?
- Miks müügiarve kinnitamisel ilmub teade: “Liiga madal hind”?
- Kuidas krediteerida viivisarvet?
- Uue kontakti koostamisel ilmub teade: KMKR nr. on juba olemas
- Uue kontakti kaardi koostamisel ilmub teade “Klient selle e-mailiaadressiga on juba registreeritud”
- Reisiteenuse erijuhu kajastamine KMS §40 alusel
- Kliendilt saadud ettemaksu laekumise käibemaksu arvestamine
- Programmi ühendus katkeb, kui on avatud panga internetilehekülg
- Kas väljatrükil müügiarvel saab näidata artikliklasside kaupa kokkuvõtet?
- Mida näitab müügiarvete sirvimise aknas veerg “E-arv.”?
- Milleks kasutatakse kontakti kaardil valikut “Genereeri viitenumber”?
- Miks ma ei saa artiklikaardil müügihinda muuta?
- Milleks kasutatakse lahtrit “Loe vöötkood”?
- Kuidas saab pakiautomaatide infot näidata arve ja tellimuse dokumendimallile?
- Laekumise sisestamisel ilmub teade “See müügiarve on juba laekumisele asetatud”
- LHV PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- SEB PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- Kuidas vältida, et ma laekumisele sama müügiarve numbrit mitu korda ei valiks?
- Klient tegi pangas ettemaksu ülekande, aga väljavõtte importimisel seob programm automaatselt mingi arvega?
- SEADISTUSED PANGATEHINGUTE PANKA SAATMISEKS JA VASTUVÕTMISEKS PANGAST (KÄSITSI ja AUTOMAATSELT)
- Pangaväljavõtte importimisel tekkisid Laekumisele read, mis pole seotud arvetega. Kuidas saan muuta?
- Artikli nimetus on pikk ja ei mahu müügiarvel ühele reale
- Kas kreeditarve trükkimisel on võimalik tekst “Kreedit arvele” muuta suuremaks kui ülejäänud malli tekstid?
- Kas saab seadistada meeldetuletusi müügiarve sisestamisel?
- Kas saab seadistada, et programm nõuaks iga kontakti KMKR nr täitmist?
- Millises aruandes näen kõiki artikleid ja millisesse tootegruppi need kuuluvad?
- Miks kontakti kaardil on märgitud Staatus Äriregistris “Teadmata”, kuigi päriselt on ettevõte pankrotis või kustutatud?
- Kontakti lisamisel dokumendile ilmub teade “Kontakt on [staatus] !”
- Kuidas printida proformaarvet?
- Kas kliendile saadetaval e-arvel on võimalik näidata meie ettevõtte teise panga IBAN arveldusarvet, mis ei ole meie põhipank?
- E-mailiga saadetud PDF failis ei ole näha kirillitsas tähti?
- Miks on artiklite sirvimise aknas osad read punased?
- Kuidas krediteerida koondarvet kaupade tagastamisel?
- Kuidas koostada koondarve mitmest tellimusest?
- KUIDAS SISESTADA KLIENDILT LAEKUNUD ETTEMAKS PANGAST?
- Kuidas koostada Kulutuse väljamakse Töötlemata kande kaardist?
- Kas pangast imporditavad laekumised saab siduda Ametlik Numbriseeria numbriga, mitte tavalise arve numbri järgi?
- Miks on dokumendil kliendi aadressis näha tühjad read?
- Kuidas saatelehe ja müügiarve väljatrükile lisada lähetusaadressi nimetust?
- RIK aadressi päringu aruanne avab Interneti Exploreri, kui vajutan “Vaata kohustusi”
- Kuidas leian kõik artiklid, millel on EKN lahter täitmata?
- Miks ma ei saa kontakti kaardil uuendada e-arve kanali eelistust?
- Miks arvele ilmub vesimärk tekstiga “KOOPIA”?
- Dokumendi jaluses ei ole näha oma ettevõtte andmeid?
- Artikli hetkeseisu akna seadistamine ja kasutamine
- Kuidas on võimalik arvel näidata artikli nimetusi inglise keeles?
- RIK Äriregistri päringu tegemisel ilmub teade “Päring ebaõnnestus”
- Luminorist pangaväljavõtte importimisel lähevad osad laekumised töötlemata kannete registrisse
- Kuidas saab importida korraga palju uusi artikleid?
- Kuidas pärida pankade väljavõtteid, millel Standard Booksiga otseliides puudub? (Luminor Pank)
- Kuidas leida arvet ametliku seerianumbri järgi?
- Kuidas leida kõik artiklid, millel on sama EKN kood?
- Kuidas leida konkreetset artiklit pika pakkumise, tellimuse või müügiarvega dokumendi pealt, mis on juba täidetud?
- Kuidas müügiarvele lisada sularaha ja kaardimakse nuppe?
- Kuidas Windows arvutis salvestada müügiarvet PDF failiks?
- Laekumise kinnitamisel ilmub teade: “Liiga suur summa”
- Kuidas müügiarvega koos printida saateleht?
- Kuidas sisestada müügiarvele allahindlus?
- Artikli kaardi salvestamisel ilmub teade: EAN kood on kasutusel [artiklikood]
- Seadistus „Lisamüügi artiklid“
- Kuidas kajastada kaardimakse laekumisi ja nende teenustasusid?
- Kuidas sisestada sularahaarvet?
- Kui müügiarveid väljastatakse teisest süsteemist, kas Booksis saab lisada teise arve numbri?
- Kas müügiarvel saab müügikatte arvutamise aluseks võtta FIFO kuluhinna?
- Kuidas müügiarvest koostada lepingut?
- Kuidas müügidokumentide väljatrükile lisada kliendi mobiiltelefoni või kontaktisiku e-maili ja telefoni?
- Uue Kontakti lisamisel ilmub teade: Reg.nr-ga kontakt on juba olemas
- Kuidas müügiarvete ja ostuarvete sirvimise nimekirjas leida viimased arved? (sh. Tasumisel ja Laekumisel)
- Ma ei saa käsitsi sisestada uut kontakti kaarti, ilmub teade: “Sellise Reg.nr-ga kontakt on juba olemas:”
- Müügiarve kinnitamisel ilmub teade: Laekumise KM-konto puudub, kontrolli käibemaksukoodide seadistust
- Kuidas määrata artiklile kaks erinevat ühikut?
- Kui klient tasus arve summast vähem, kuidas laekumist sisestada, et arvele ei jääks puuduvat saldot?
- Kui klient tasus rohkem kui arve summa, kuidas sisestada laekumist?
- Inglise keelsele arvele, mis on ettemaksuga seotud, tuleb tekst eesti keeles “Ettemaks”. Kuidas saab sõna inglise keelseks?
- Kas pangast on võimalik importida teises valuutas laekumisi (mitte EUR)?
- Mis loogikaga täidab programm müügiarve peal lahtri “Viitenumber”?
- Kuhu saan müügiarvele sisestada info, kui arve tasuja on erinev arve saajast?
- Kas saab seadistada, et programm nõuaks iga kontakti kaardil “Reg.nr. 1” täitmist?
- Kuidas vormistada ettemaksu tagastus kliendile?
- SWEDBANK PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- Miks peale e-arvete seadistamist tekivad programmi topelt müügiarved?
- Kui vahetan arvel müügimeest, siis ei muutu Meie esindaja ja Ladu?
- Mida tähendab “Ootel” valik?
- Mis seadistusest võtab programm müügikonto kui koostada müügiarvet?
- Miks e-arvega koos saadetav PDF fail on tühi?
- Milleks kasutatakse nuppu “Kontrolli EU KM numbrit” kontakti kaardil?
- Kuidas saab kinnitada palju müügiarveid korraga, mitte ühekaupa?
- Kuidas lisada müügiarvele kassa-ale?
- Kas saan kinnitusi dokumentidel eemaldada?
- Milleks kasutatakse hinnafaktorit artikli kaardil?
- Kuidas seadistada kõikidele müügiarvetele vaikimisi tasumistingimus?
- Kas müügiarvet saab sisestada ilma artiklita?
- Kuidas laekumisele saab arveid valida viitenumbri järgi?
- Kas saan seadistada, kuidas programm seob pangast imporditud laekumised arvetega?
- Kuidas kontrollida, kas müügiarve on kliendile saadetud e-mailiga?
- Kas artiklite nimekirja aknas saab vöötkoodi asemel näidata alternatiivkoodi?
- Kas paljudele klientidele saab korraga määrata sama tasumistingimuse?
- Kas on võimalik, et artikli müümisel lisanduks automaatselt ka teine toode arvele? Näiteks pandipakend.
- Kuidas seadistada, et uue müügiarve koostamisel ei oleks vaikimisi täidetud Ladu ja märgitud “Uuenda ladu” valik?
- Kuidas sisestada ilma käibemaksuta müügiarvet?
- Miks arve sisestamisel ei sulgu kliendi valimise aken?
- Laekumise salvestamisel ilmub teade “KM konto puudub KM koodil: “
- Kuidas palju müügiarveid korraga e-mailiga saata?
- Kuidas saab kustutada hulk arveid korraga, mida ekslikult imporditi? Arved on kinnitatud.
- Kuidas lisada müügiarve väljatrükile ridade numbrid?
- Arve sisestamisel ei luba programm muuta artikli nimetust Kirjelduse väljal ega ühikuhinda?
- KUIDAS LISADA UUT ARTIKLIT?
- Aruanne “Kliendi hetkeseis”
- Kuidas lisada uut kliendi või tarnija kontaktisikut?
- Kas müügiarvele on võimalik panna mitu osamakse tasumise tähtaega?
- Kas saab seadistada, et kliendile müügiarvet koostades tuleks iga kord samad artiklid?
- Kas “parim enne” kuupäeva saab printida arvele?
- Milleks kasutatakse müügiarve Koosta menüü valikut “Osaliste maksete laekumised”?
- Kuidas müügiarvet saab e-mailiga saata kliendile?
- Vahesummade kasutamine müügiarvel, pakkumisel või müügitellimusel
- Kuidas Mac arvutis salvestada müügiarvet PDF failiks?
- Mille järgi oskab programm imporditud laekumised siduda õigete müügiarvetega?
- Kas Finbite (Omniva) keskkonnast on võimalik müügiarved edastada Booksi?
- Müügiarve, ostuarve või laosissetuleku kinnitamisel ilmub teade “Kannet ei saanud koostada. Kontrolli seadistust. Baasvaluuta ümardamise konto puudub, kontrolli lausendamist.”
- Peale klientide andmete importimist ei saa uut kontakti salvestada, ilmub teade “On juba registreeritud [kontakti kood]”
- Kuidas kõiki kontakte saab ühest ettevõttest teise üle viia?
- Artiklite sirvimise aknas ei toimi otsing, Mac versioonis
- Kuidas saab Standard Books andmebaasist eksportida müügiarveid XML faili formaadis?
- Kas faktooringu arveid saab ka e-arvetena saata?
- Kas müügiarveid saab importida XML failist Standard Books andmebaasi sisse?
- Kas saab seadistada faili nime, kui salvestada arve PDF failiks?
- Arve või muu dokumendi printimisel ei avane printerite valikut, kohe hakkab printima
- Mac-i arvutist prinditud arve teksti font on erinev Windows-i arvutist trükitud arvest?
- Ettevõtte juriidiline aadress muutus, aga arvetele ilmub veel vana aadress. Kuidas saab muuta?
- Kuidas seadistada programmi, et dokumendi printimisel saaks valida PDF?
- Arve ja pakkumise väljatrükkimisel ilmub teade ‘Ei leia dokumenti’ või ‘Dokumendimall kirjeldamata’
- Kas on võimalik müügiarve väljatrükil näidata iga rea käibemaksu protsenti?
- Kuidas saab kreeditarve väljatrükil lõppsumma ees miinus märki näidata?
- Kuidas saab arvele printida summa sõnadega?
- Kuidas näidata arvel erinevate käibemaksuprotsentide kokkuvõtteid arve väljatrükil?
- Arvet või muud dokumenti välja printides ei ole näha ettevõtte nime?
- Artikli kaardi peal aruanne “Artikli ajalugu” ei näita soovitud aastate infot
- Kuidas saab programmis jälgida toodete “Parim enne” kuupäevi?
- Koostasin tellimuse-lähetuse-arve, arvele jäi “Uuenda ladu” linnuke. Kas läheb laost topelt maha?
- Kuidas määratakse artiklitele partiinumbrid?
- Kuidas määratakse toodetele seerianumbrid?
- Miks pakkumisest ei saa koostada müügiarvet?
- Miks müügiarvet ei saa printida Dokumentide alt?
- Kuidas seadistada kliendile krediidilimiit?
- Kuidas metallimaksu müügiarvel kajastada?
- Milliseid kontosid programm kasutab müügiarvest tekkinud finantskandel?
- Müügiarve tegemisel avaneb “Artikli hetkeseisu” aken, kus on näha ainult 1 lahter. Kas saab muuta?
- Kuidas seadistada, et müügiarve ja müügitellimuse koostamisel ilmuks automaatselt artikli hetkeseisu aken?
- Kuidas saab keelata müügihindade muutmise artikli kaardil?
- Kuidas krediteerida müügiarvet, kui see liigub läbi Telema?
- Sularahaarve kinnitamisel ilmub teade “Vale tasumisviis”?
- Kuidas sularahaarvet krediteerida?
- Koostasin Sularahaarvele kreeditarve. Peale kreeditarve kinnitamist on nimekirjas kaks arvet, mõlemad pluss-märgiga, aga ühe taga on K. Kas see on õige?
- Miks kasutaja ei näe Kliendi hetkeseisu aruandes tegevusi ja pakkumisi?
- Kuidas muuta andmeid kliendi kaardil?
- Müügitellimusest arve koostamisel ilmub teade “Koosta kõigepealt lähetus”?
- Müügitellimusest koostati arve, aga ostuhind ei tulnud tellimuselt kaasa, vaid artikli kaardilt?
- Miks Tellimustest koostatud koondarvele ilmuvad ka lähetamata artiklid?
- Müügitellimusest ei teki müügiarvet. Mis võib olla põhjuseks?
- Müügitellimusest arve koostamisel ilmub teade “Tellimus kuulub projekti alla”?
- Kuidas saan müügitellimusest teha arve?
- Arve või ostuarve salvestamisel ilmub teade ‘Ei ole määratud numbriseerias’
- Kliendi kaardid on kasutaja poolt valesti täidetud, kas saab korraga andmeid ühest lahtrist teise liigutada?
- Kas korteriühistu saab importida eraisikute laekumisi pangast?
- Kas saab kasutajale piirata krediidilimiidi muutmist kliendi/kontakti kaardil?
- KUIDAS SISESTADA UUT KONTAKTI/KLIENTI?
- Arve kinnitamisel ilmub teade: ‘Kanne ei ole arvestusaastas’
- Kuidas saab müügiarve printimisel kasutada inglise keelset dokumendimalli?
- Kontakti kaardile ei õnnestu sisestada KMKR numbrit, annab teateks “Vale KMKR formaat. Peab olema… ”
- Kontaktisiku kaardile ei saa valida ametinimetust, valiku aken on tühi?
- Müügiarvet ja ostuarvet ei saa salvestada, ilmub teade “Ei ole sama valuuta”.
- Kas saan kontakti kaardile väljasid ise juurde lisada?
- Ma ei saa käsitsi sisestada uut kontakti kaarti, ilmub teade: “On juba registreeritud [kontakti kood]”.
- Milleks kasutatakse Kontakti kaardil “telefoni” ikooni?
- Kuidas saab muuta klientide koode?
- KUIDAS PANGAST LAEKUMISI IMPORTIDA PROGRAMMI KÄSITSI?
- Kuidas vana klienti/tarnijat kustutada?
- Uute klientide sisestamisel küsib alati programm registri numbrit. Kuidas seda välja lülitada?
- Kui ettevõte kasutab ettevõtte siseselt juba Objekte (näiteks osakondade või projektide jaoks), kuidas märkida arvele erisuse tunnus (01)?
- Milleks saab kasutada Kontakti kaardil välja “Arve saaja”?
- Kreeditarve koostamisel tagastatud kaupade kaardist ilmub teade “Tegevus keelatud:Kreeditarve koostamine tagastatud kaupadest”?
- Kuidas krediteerida arvet, millel on märgitud valik “Uuenda ladu”?
- Kreeditarve salvestamisel ilmub teade “Liiga suur summa”
- Kuidas krediteerida müügiarvet, millele on tehtud juba laekumine?
- KREEDITARVE KOOSTAMINE
- Inglise keelsele kreeditarvele tuleb tekst eesti keeles “Kreedit arvele”. Kuidas saab inglise keelseks?
- Kuidas koostada kreeditarvet, mida ei soovi siduda konkreetse originaalarvega?
- Koostasin kreeditarve ja kinnitasin. Avastasin kreeditarve vea, kuidas parandada kreeditarvet?
- Kas hindasid saab Excelis failist importida programmi?
- Milleks kasutatakse müügiarve Koosta menüü käsklust “Kassasissetulek”?
- Mida teha kui (algselt ülekandega maksmiseks) arve soovitakse maksta hoopis sularahas?
- Kuidas eksportida artiklite (tooted) andmed programmist välja?
- Mis on Hinnaalandusmaatriks ja kuidas seda kasutada?
- Milleks ja kuidas kasutatakse Hinnavalemeid?
- Kuidas Hinnavalemiga määratakse juurde- ja allahindlus?
- Sidusin ettemaksu arvega, aga müügiarve lõppsumma ei vähenenud ettemaksu võrra
- Ettemaksu sisestamisel ununes ettemaksu number panna. Kuidas nüüd arvega siduda?
- Ettemaksu laekumise salvestamisel ilmub teade “Tellimust ei eksisteeri”
- Kas tellimusest koostatud ettemaksuarvet saab krediteerida?
- Kliendile on registreeritud ettemaks Laekumisena, kuid seda Laekumist ei ole näha, kui valida müügiarve peal Operatsioonid nupu alt “Seo ettemaksuga”?
- KUIDAS KOOSTADA ETTEMAKSUARVET KLIENDILE?
- Viivisarve koostamisel tekivad viivise summad valed.
- Kuidas tekib müügiarvele transpordi summa?
- Kuhu ja kuidas viivisarved saab sisestada?
- Kuidas ära saadetud ja kinnitatud e-arvet saab printida?
- Mida tähendab müügiarve hetkeseisu aruandes tekst “Operaatori poolt vastuvõetud”?
- KUIDAS SISESTADA TAVALIST MÜÜGIARVET?
- Miks ma ei saa muuta osasid müügiarveid?
- Kasutaja ei näe müügiarvel B.osal ostuhinna ja müügikatte veergu?
- Kas saab kasutajale keelata müügiarvete kinnitamise?
- Müügiarve kinnitamisel ilmub teade “Tegevus on keelatud:Arve kinnitamine”?
- Kuidas saab kõikidele klientidele korraga määrata sama e-arvete saatmise kanali?
- Kas saab müügimeestele seada piirangu, et arvel ei saaks müügihindu muuta?
- Kas saab kasutajale keelata artikli nimetuse muutmist müügiarvel?
- Müügiarve peal ei avane aruanne “Vaata eelmiseid müügihindu”?
- Kuidas tagada, et kasutajad ei unustaks objekti arvetele lisada?
- Kas müügiarvele saab tuua saatelehe/lähetuse numbrit?
- Kuidas müügiarvele lisada varjatud rida?
- Kuidas saab viitenumbreid automaatselt kõigile klientidele korraga lisada?
- Müügitellimusest koostatud arvele ei tule ostuhind tellimuselt kaasa?
- Kuidas sisestada müügiarvet, millel on erineva protsendiga käibemaksud?
- E-mailiga saadetava arve PDF failis on joon ja tekst erinev
- Kinnitamata müügiarvet ei saa kustutada, ilmub teade “Ei tohi kustutada”
- Mida tähendab “Teenused ID” kontakti kaardi peal?
- Kas arve sisetamisel saab piirata müügimehe lahtri muutmist?
- Kas saab piirata arvete registrit nii, et iga müügimees näeks ainult enda dokumente?
- Müügiarve peal Operatsioonide menüü alt on kadunud valikud
- Uue müügiarve tegemisel hüppab hiirekursor artikli koodi lahtrisse. Kuidas muuta?
- Arvet printides ilmub logo, e-mailiga saates logo ei ole näha.
- Arvele ununes panna linnuke “Uuenda ladu”
- Kas tohib tühistada arvet, millel on märgitud valik “Uuenda ladu”?
- Kuidas arvet tühistada, kui laekumine on ka juba sisestatud?
- Mida tähendavad erinevad värvid Arvete sirvimise aknas?
- Mille jaoks on müügiarve all vasakus nurgas valik “Kolmnurktehing”?
- Saatsin programmist arve e-mailiga. Saajani ei jõudnud arve PDF fail.
- Programm ei lase muuta müügiarve kande kuupäeva, kuidas saab?
- Kuidas müügiarvet tühistada?
- Kas saab arvet või muud dokumenti saata e-mailiga mitmele saajale korraga?
- Kuidas saab kasutada müügiarve peal valikut “Vaidlustatud”?
- Milleks saab kasutada Müügiarve sisestamisel lahtrit “Lisamaks”?
- Müügiarve kinnitust ei saa eemaldada
- Miks ma ei saa muuta müügiarve kuupäeva?
- Mis vahe on Arve Kuupäeval ja Kande kuupäeval?
- Kuidas teha müügiarveid mõnes muus valuutas?
- Mis on struktuurartikkel?
- Kuidas saab muuta artiklite koode? (pilveteenuse kasutajale)
- Artikli kaardi salvestamisel ilmub teade: “Vale retsept”?
- Kas saan artikli kaardile lisada ise uusi lahtreid?
- Kuidas leida artiklid, mida ei ole kordagi kasutatud, et neid sulgeda?
- Kas saab kõikidel artiklikaartidel korraga täita vöötkoodi lahtri?
- Miks kasutaja ei näe artikli kaardi peal ostuhinda?
- Kas on võimalik kasutajatele keelata artikli kaardil müügihinna muutmine?
- KUIDAS SISESTADA LAEKUMIST?
- Kas peaksin arvelt “Uuenda ladu” linnukese ära võtma, kui lisaks lao artiklitele on arvel ka tavalised artiklid?
- Kas kõikide artiklite baasmüügihinda on võimalik korraga muuta?
- Kas kõikide laoartiklite ostuhindasid on võimalik korraga muuta?
- Kas saab seadistada, et programm nõuaks artikliklassi ja klassifikaatori täitmist uue artikli tegemisel?
- Kui artikli kaardil muuta artiklitüüpi, ilmub teade “Artikli tüübi muutmine ei ole toetatud.”
- Kuidas sisestada laekumist valuutas?
- Milleks kasutatakse artikli kaardil “teisendeid”?
- Kuidas artiklile pilti lisada saab?
- Kuidas saab kustutada vana artiklit?
- Miks laekumise finantskandele ei teki KM konteeringut?
- Mille jaoks saab kasutada artikli kaardil valikut “Ei ole müügiartikkel”?
- Vajutades arvel koguse lahtris “luubi” ikoonile ilmub teade “See funktsioon on lubatud ainult valitud artiklitele”
- Laekumise salvestamisel ilmub teade “Laekumist ei saa salvestada. Negatiivsed väärtused pole lubatud.”
- Kui laekumisel vahetada tasumisviisi, siis ei muutu Kommentaaris tasumisviisi nimetus?
- Kustutasin kogemata laekumise kande, kas saab taastada?
- Laekumise sisestamisel ilmub teade “Sisesta arve number”
- Laekumist ei saa kinnitada, ilmub teade “Vigane kuupäev. Kontrolli arve kuupäeva”
- Kuidas parandada laekumist?
- Laekumise sisestamisel ilmub teade “Tellimuse nr puudub”
- Kuidas kajastada programmis topelt laekumist?